Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 6845
Lurer på å stikke en spontantur til amsterdam om en eller to dager, og lurer i den anledning på om noen har liknende reiseplaner, så det kan være sjangs for et lite treff eller noe der nede?
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Meg og en kompis reiser til Bremen, Tyskland idag, og planlegger å reise til Amsterdam etter to netter der. Aner ikke hvor lenge vi blir i Amsterdam.
Drar i overmorgen =)
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Høres ut som flere skal være der den 18. da. Hadde vært fett å samles en gjeng. Er noen av dere fler enn 1 pers da?
Vi er 4 stykker som drar på søndag og blir der til torsdag :-)
Trådstarter
Reiser ned ikveld ser det ut til, blir til lørdag 21.

pm meg kontaktinfo om noen andre befinner seg i nærheten
▼ ... over en uke senere ... ▼
Istedenfor å åpne en ny tråd så benytter jeg meg bare av mine scavenger skillz og denne tråden. (Verilon får betalt i naturalia om han forlanger det som plaster på såret)

Noen freaks som skal til Amsterdam denne uka?
Sitat av Sumpen Vis innlegg
Høres ut som flere skal være der den 18. da. Hadde vært fett å samles en gjeng. Er noen av dere fler enn 1 pers da?
Vis hele sitatet...
Jeg drar den 18.
Det gjør du, men det er dessverre ikke godt nok for meg fordi jeg begynner på jobb igjen 12. august.

Edit: Så ikke at det var adressert til Sumpen.
Sist endret av Knask; 29. juli 2012 kl. 21:33.
drar til amster 14 august!
Ærh... Typisk! Reiser på mandag. Sitter forøvrig i Praha og flesker meg for øyeblikket så om det er noen andre freaks her nede så er det bare å gi en lyd.
Sitat av enger Vis innlegg
drar til amster 14 august!
Vis hele sitatet...
Jeg drar ned 15 aug
Parkettetterligning
Hvis du legger ut knask så drar jeg og 2 andre mer en gjerne :P Kan tilogmed holde deg i hånda når du vil :P
"...når man vet at Knask har tatt seg friheter, og dermed er skyldig gjengjeldelse i naturalia.. #den følelsen".

Får vel bare ønske deg en god tur, og velkommen hjem igjen
Hva betyr det å fleske seg?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva betyr det å fleske seg?
Vis hele sitatet...
i korte ord - Være grov på alk, mat og andre deiligheter.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva betyr det å fleske seg?
Vis hele sitatet...
Det er elitens måte å fråtse på.


Fråtsing er forøvrig en dødssynd, og burde derfor unngås dersom du vil unngå at en oppdiktet eventyrfigur kommer for å kreve sjela di.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Amsterdam it is ! om 4 dager, blir i 5 dager sopptur n smoke !
Sitat av xemaDon Vis innlegg
Amsterdam it is ! om 4 dager, blir i 5 dager sopptur n smoke !
Vis hele sitatet...
Virker som det er en del freaks der i helga og i neste uke. Blir gøy
▼ ... over en uke senere ... ▼
Låner på nytt!

Jeg og et par kompiser drar nedover Mandag 27.August, noen andre freaks som er der/skal nedover? blir der en uke!

-tavlekritt
Jeg skal til Utrecht, ligger 40 km fra amster helgen til 1 september
▼ ... noen uker senere ... ▼
For å dempe bruken av nye tråder, så stjeler jeg denne.
Tenker meg en tur til Amster i slutten av måneden og lurer på om det er flere som skal nedover. Reiser aleine ettersom mine vanlige buds er i forsvaret eller studier i utlandet.
20 år og brun/blå øyne.
Sitat av EmpireOfTheCats Vis innlegg
For å dempe bruken av nye tråder, så stjeler jeg denne.
Tenker meg en tur til Amster i slutten av måneden og lurer på om det er flere som skal nedover. Reiser aleine ettersom mine vanlige buds er i forsvaret eller studier i utlandet.
20 år og brun/blå øyne.
Vis hele sitatet...
No offence, du høres litt scary ut!
Sitat av EmpireOfTheCats Vis innlegg
For å dempe bruken av nye tråder, så stjeler jeg denne.
Tenker meg en tur til Amster i slutten av måneden og lurer på om det er flere som skal nedover. Reiser aleine ettersom mine vanlige buds er i forsvaret eller studier i utlandet.
20 år og brun/blå øyne.
Vis hele sitatet...
Jeg er egentlig litt små gira, men aldri i verden om gutta hadde gått med på noe sånt.. ^^
None taken
Tenkte bare jeg skulle høre om det var noen som var keen på å møtes for en prat/spliff
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er så mange andre som har brukt denne tråden, så da slenger jeg meg på trenden!

Noen freaks som skal til Amsterdam rundt 22-25 november?
Hva er greia med at alle skal dit ?

skal alle røyke?
Jeg skal på Qlimax. Men ja, har alltid vært en drøm å reise til Nederland å puffe.

Noen tar seg en sopptur, mens jeg holder meg borte fra det.
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Hva er greia med at alle skal dit ?

skal alle røyke?
Vis hele sitatet...
Har du vært der?

Amsterdam er en faktisk by for Freaks, uansett rusmiddelvaner. Jeg har reist mye og hadde aldri gidda å dra noe sted bare for å røyke, men det er noe med Amsterdam. Det er ikke veldig mange andre steder i verden jeg har følt meg så hjemme som i Amsterdam og jeg ble forelska i byen med en gang. Fantastisk uteliv, flott arkitektur, flotte parker og imponerende museer. Og Coffeeshops selvfølgelig, selv om jeg på forhånd trodde det kom til å bli en viktigere del av turen enn det faktisk ble.

Jeg anbefaler virkelig å ta turen om du ikke har vært der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Noen freaks som skal til Amsterdam rundt 22-25 november?
Vis hele sitatet...
Niks, men tenkte meg ned 21. til 26. desember.

I den anledning lurer jeg på om det er noen som befinner seg der nede da?
Freaktreff, hasjspiel eller noe?
Sist endret av Knask; 13. november 2012 kl. 00:30.
Sitat av Knask Vis innlegg
Niks, men tenkte meg ned 21. til 26. desember.

I den anledning lurer jeg på om det er noen som befinner seg der nede da?
Freaktreff, hasjspiel eller noe?
Vis hele sitatet...
Jeg og en kompis snakker om 20 til 26 des. I amster men vet ikke om det blir noe enda. Kan jo komme tilbake til det senere.
Ja, det syns jeg dere skal gjøre!
23 - 25 her Qlimax!