Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken helg i september passer best for deg?
2.-4. september - 5,80%
10.-11. september - 21,01%
16.-18. september - 8,70%
23.-25. september - 13,04%
spiller ingen rolle, alle passer for meg - 51,45%
Stemmegivere: 138. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  68 6093
Skal prøve å komme. Det avhenger litt av hvor mye skolearbeid jeg må gjøre i helgen.
Kommer noen som pleier å henge på rusmiddelforumet? Så jeg ikke kjeder meg i hjel...
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Kommer noen som pleier å henge på rusmiddelforumet? Så jeg ikke kjeder meg i hjel...
Vis hele sitatet...
Jeg kommer ihvertfall.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Kommer noen som pleier å henge på rusmiddelforumet? Så jeg ikke kjeder meg i hjel...
Vis hele sitatet...
Henger ganske mye på rusforumet ja, men poster sjeldent noe der.
Vurderte også å sende en slags invitasjon på PM til noen av de mer "legendariske" forumbrukerne(mentalmelt, Tias, Felix, +++++) jeg vet bor i området, men når jeg hadde skrevet ferdig gadd jeg ikke alikvel. Det er jo litt gøy, spesielt for de nyere medlemmene, å møte noen av disse respekterte gutta/jentene. Men, jeg regner med at vi kommer til å se et par av de på treffet uansett.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg kommer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Da er jeg med
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg skulle gjerne blitt med, men har dessverre hendene fulle i morgen. Krysser fingrene for neste gang. Håper det blir bra uansett :-).
Ser ut til at jeg kommer i morgen. For å forsikre meg. Det blir oppmøte kl.1600 ved Tigeren?
Sist endret av jonnis; 10. september 2011 kl. 00:31.
jess det blir det
Jeg stiller med en liten lapp på skjorta hvor det står "nFF"
Har ikke rukket å lese gjennom hele tråden, men hva er planen etter tigern? Kan hende jeg blir litt forsinket, men ser dere en forvirret dude med hvit genser der det står ''Psilocybe Fanaticus'' så er det meg.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Er ganske fint vær i hovedstaden nå, så foreslår at vi går til en park eller noe? Mer sosialt det, enn å sette seg ned på peppes, hvor man bare blir sittende på samme plassen hele tiden!
Vi finner det ut der og da?

Let etter en høy blond gutt med 2 kompiser
Nå er jeg på plass. Stor, blond og med blå skjorte/slips og sorte bukser. Si hei=)
Sitter på torget nå. Blå og grønn stripete genser, og hvit/svart sixpence. Om noen skulle dukke opp litt tidlig så bare kom bort.
Nå har hele gjengen gått, er det noen som er forsinket eller etterlatt så send meg en pm så får dere tlf nummeret mitt.
Endte med at jeg ikke rakk det pga. at jeg spilte golf med noen venner .
La først merke til denne tråden idag jeg.
Jaja, får bli med neste gang eller noe sånt.
Jeg klarte faktisk å glemme dere.. Sorry!