Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1549
noen her som går og masjerer i tog slik at de kan få god samvittighet for at de ellers gir faen i hva som som ellers skjer i denne samfunns kaka med altfor mye krem i? *phew*
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
øhhh, sakli...:/

Jeg gir vel egentli en stor F i hva som skjer i denne samfunns kaka med altfor mye krem i uansett....
sikkert det fakkeltoget i oslo på lørdagen.
for benjamin hermansen og kristian bastiansen
tog mot vold ja.. de voldelige skulle ha fått BANK, det skulle de. Hva hvis alle som gikk i det toget bare fløy på alle som så voldelige ut, da hadde vi blitt kvitt dem!
Hele verden burde bare holde hender, tenne stearinlys og synge "we are all the people"... da hadde man sluppet å gå i tog.

Og hvorfor går man i tog? Fatter ikke vitsen, tviler på at noen "voldelige personer" blir så rørt av det at de slutter å banke/drepe/whatever liksom
"gå i tog" er 60-tals love n peace greie. Legg merke til hvordan de som demonsterer og går i tog r og kler seg:

- klær r kjøpt på frelsesarmeen & alkohol konsumet består av rødvin.
høyt
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Jeg syns det er fint at noen bryr seg, siden jeg selv gir faen. Dritlei de sosialistiske ungdommene her. Maser bare om bombingen av afganistan!
original reprint
xaff's Avatar
Synes å huske noe slikt fra 'Chatterbox' i GTA3. En fyr som skal ha alle som lytter på radioen til å gå i tog, men som ikke sier hvorfor. Oddish.

( Hvem som lagde det bilde? Det EIER )
jaja, folk er forskjellig.
Jeg gikk i toget på lørdag, gikk for Kristian Bastiansen aka Soda.

Hvil i fred Kristian
original reprint
xaff's Avatar
Sier jo ikke at jeg ikke går i tog for ting, ville jo også gått i en masse forskjellige to, men jeg liker jo å vite hva toget er for.
Eriken's Avatar
Trådstarter
greia er at folk tror d hjelper å gå itog... tror mister politiker skjønner at d er no galt når folk blir stukket ned bare fordi de så litt stygt på buffalo skoene til herr. kebab... men d er en litt annen sak.. men som zpeef sa, er oxo lei av rød ungdom og alle de andre klagerne!!! kan ikke folk sette pris på det fuckings luxus haremet vi lever i a? istendfor å lage stort hælvete fordi postkontoret i hardanger som lå oppe på en knaust med 4 innbyggere og et troll ble lagt ned!!! christ... /me liker norge, om sommern hvertfall
o.O; ser dere ikke at hvis ingen med vettet i behold demonstrer mot vårt herlige høyrebyråkrati og syter mot frp og krf politikere får disse folka gjøre som de vil? Det hjelper kanskje ikke alltid å gå i tog, men den viser at folk faktisk bryr seg og følger med, mesteparten av den norske befolkning er noen slappfisker som bare bryr seg om de stakkarslige skattene sine. Kanskje polisen burde fokusere mindre på `datakrim´ og mer på ting som fåregår ute på gata
Better than thou.
Hør hør!
Opprinnelig postet av wingie
Kanskje polisen burde fokusere mindre på `datakrim´ og mer på ting som fåregår ute på gata
Vis hele sitatet...
Jeg tror også det hadde vært en ide om en del ungdom burde fokusere litt mer på det som skjer ute på gata, og ikke bare det som skjer på dataskjermene... Det er kanskje å ta litt hard i, men jeg syntes det er litt lite engasjert ungdom!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Nattbarn
Det er kanskje å ta litt hard i, men jeg syntes det er litt lite engasjert ungdom!
Vis hele sitatet...
Amen.