Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 805
Hvis man har to simkort i samme telefonen lurer jeg på om det står SIM 1 foran navnet eller nummeret når noen ringer på simkort 1, og sim 2 når noen ringer på det simkortet? La oss si 23232323 ringer meg, kan jeg se hvilket av simkort ene det ringer på?
Hva med meldinger a?
Havner sms til både sim1 og sim2 i samme innboks så det ikke går an å se hvilket simkort som egentlig er mottakeren eller switcher man fra simkort til simkort i en egen innstilling og får hver sin innboks til hvert simkort?

Siste spørsmål er kan man skru av eller mute sim 2 så man ikke får anrop eller meldinger som forstyrrer og popper opp når som helst i tide og utide på bruk av sim 1 eller hvordan fungerer opplegget med dual sim?
Helt nøyaktig hvordan dette fungerer er merke og OS’spesifikt. Les manualen til din telefon.
Men ja i utgangspunktet så kommer det opp info om SIM når du bruker dual. Samme meldingboks men meldingene er merket med SIM. Ja du kan slå av og på hvert enkelt SIM. Det er egen meny i innstillinger, som også lar deg velge databruk osv.