Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1725
Hei!
Lurer på om noen vet hvorfor så mange gikk i forskjellige anime kostymer i Oslo idag?
31 er 13 baklengs og 31. oktober er Halloween. Dette er en satanistisk halloween. Beste forslaget jeg har.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Cosplay-convention på Oslo Kongressenter.
Googlet "anime oslo 13 oktober":

Desucon: Cosplay er et kulturarrangement for science fiction, fantasy og japansk kultur som holdes på Oslo Kongressenter den 13. oktober fra kl 12:00 (11:00 for VIP), til 21:00
Vis hele sitatet...
http://desucon.no/cosplay/
Okei, folkens. Neste gang dere ser fem mennesker med knallrøde parykker, lange kapper og japanske langsverd (Katana) kan det spekuleres i om disse bare har arrangert et lite treff eller har en aldri så liten virkelighetsbrist/psykose. Er det over tyve av dem, ja, la oss si det myldrer av dem helt opp til kongressenteret, da kan man fastslå at slike mennesker over hele landet har valgt den dagen til å samle seg på. Det har pågått i mange, mange år nå. Merkelig at det fortsatt er noen som spør.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Okei, folkens. Neste gang dere ser fem mennesker med knallrøde parykker, lange kapper og japanske langsverd (Katana) kan det spekuleres i om disse bare har arrangert et lite treff eller har en aldri så liten virkelighetsbrist/psykose. Er det over tyve av dem, ja, la oss si det myldrer av dem helt opp til kongressenteret, da kan man fastslå at slike mennesker over hele landet har valgt den dagen til å samle seg på. Det har pågått i mange, mange år nå. Merkelig at det fortsatt er noen som spør.
Vis hele sitatet...
Merkelig at det finnes enkelte ting som ikke ALLE vet om? Virkelig ikke..

Jeg har aldri hørt om det opplegget her før.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Okei, folkens. Neste gang dere ser fem mennesker med knallrøde parykker, lange kapper og japanske langsverd (Katana) kan det spekuleres i om disse bare har arrangert et lite treff eller har en aldri så liten virkelighetsbrist/psykose. Er det over tyve av dem, ja, la oss si det myldrer av dem helt opp til kongressenteret, da kan man fastslå at slike mennesker over hele landet har valgt den dagen til å samle seg på. Det har pågått i mange, mange år nå. Merkelig at det fortsatt er noen som spør.
Vis hele sitatet...
Merkelig at det finnes folk ute i verden som ikke vet hva fotball er å.

hvordan kan du tro at alle skal vite om den japanske jalla spill greia som om det skulle vert OL.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Merkelig at det finnes enkelte ting som ikke ALLE vet om? Virkelig ikke..

Jeg har aldri hørt om det opplegget her før.
Vis hele sitatet...
Og du bor i Oslo?
Ser jo slike ting hver uke nesten jo..
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Og du bor i Oslo?
Ser jo slike ting hver uke nesten jo..
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er jo heller ikke om man "har sett noe rart noen gang" - Det er om jeg vet hva det egentlig er jeg ser på. Folk flest kjenner nok ikke til freakfest heller, men de ser en masse freaks, og tenker "Hm, en masse freaks, lurer på hva de holder på med?"