Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1147
Kommer over denne "nyheten" å lurte på hva andre folks mening var.
Link til artikkel

Jeg tolket det mer som konstruktiv kritikk å ikke mobbing, å ser ikke problemet når det er rettet mot en offentlig person.
Jeg hadde aldri kommet med slike kommentarer selv da jeg ikke liker å "kritisere" andres valg av livsstil.
"Konstruktiv kritikk"?!

WTF..
Offentlig person eller ei;;

It`s unusual that i see your morning show, but i did so for a wery short time today.
I was surprised indeed to witness that your physical condition has`nt improved for many years.
Surely you don`t consider yourself a suitable example for this community`s young people.
Girls in particular. Obesity is one of the worst choices a person can make and one of the most dangerouse
habits to maintain. I leave you this note hoping that you`ll reconsider your responsibility as a local public
personality to present and promote a healthy lifestyle


Hvor i hælvette finner du konstruktiv kritikk i dette??
Er det rart folk sliter mer enn nødvendig med helsa hvis folk går rundt å tenker sånn som deg?
Det er klart at ingen skal promotere å være tjukkas, men det tviler jeg da meget på at hun gjør heller. Tviler på at noen kommer til å spise 3 kaker og 5 ekstra hamburgere i uka for å bli tykkere, slik at de kan se ut som henne.

Er viktig å ikke diskriminere i arbeidslivet: hvis hun er god til jobben sin og ikke har noen fysiske problemer med å være over anoreksi-grensa, så er jo denne e-posten drøyt tåpelig og irrelevant.

Den var ikke konstruktiv nei. Kanskje hvis den hadde vært formulert på en annen måte, men nei.

Edit: + Hun er da ikke i nærheten av tykk nok til at det er grunn for bekymring.
Sist endret av contempt; 3. oktober 2012 kl. 17:16.
Vil si at hun er et langt bedre forbilde for ungdommer enn det f.eks Victoria Beckham er. Denne programlederen virket som en frisk og oppegående person. Ser man enten sykelig feit eller sykelig tynn så skal man få lov til å reagere. Hadde hun vært det så ville jeg ikke oppfattet dette som et kvalmt personangrep.

Hun fortjener ros for å være trygg nok på seg selv til å stille opp på TV!

Vi trenger flere slike personer på TV for å forebygge slankepress hos kvinner. Anorexia er helsefarlig det og.