Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1815
Microsoft skal snart komme trillende i gatene til Egersund, med en stor hummer, med en tilhenger på 6 meter, som inneholder 20 xbox360 slik at man kan spille
Jeg har desverre ikke mer nøyaktig dato en iløpet av 2-3 uker, så snart jeg får håndfast dato så sier jeg ifra.
Jaha? Dette viste jeg ikke om. Stående nede på torget eller noe slikt? Hvor fikk du infoen fra?
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Jobber med prosjektet Julecafe, vi var på møte og fikk vite dette idag
Den blir etter hva jeg forstod stående i gata hvor gamle VIC (nåværende Sisu) er.
Aha. Satser på å få prøve litt Perfect Dark når de kommer da...
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Håper de har med det Jeg vet desverre ikke hvilke spill de har i bilen.
Forresten, dersom noen i området har et videokamera til låns, hadde jeg vert meget takknemlig.
Jeg finner kanskje ut litt mer informasjon på kommende onsdag, vedrørende dato.
Egersund? Kan jeg spørre hvor i landet dette er? :P
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Ligger i rogaland
Karsøk: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n...x=1&zoom2.y=11

Edit: Dette er etter hva jeg har forstått, den første show-offen hvor Microsoft selv triller inn med bil å greier for å vise frem sin maskin her i Norge Muligens også den eneste.
Sist endret av møkk; 4. desember 2005 kl. 23:26.
vanskelig for å forstå at det skal være den eneste. skulle de først lansert det i en by tror jeg nok de hadde gått for Oslo, evt Bergen. ser nok at dem kommer andre steder og.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Hm muligens, men jeg har dog ikke hørt noe om at microsoft kommer med bil og tilhenger stappet med xboxer som folk kan spille på, andre plasser. :s
Dette er i sammarbeid med Julebyen, så det er mulig de har fått noen slanter for å komme, noe jeg ikke vet.
Edit: www.julebyen.no for de som vil lese om julebyen hehe
Kjøpte meg en 360 tidlig på fredag sammen med et eksemplar av PDZ.

I begynnelsen syntes jeg ikke det var noe særlig men etter en liten stund syntes jeg det var meget bra, utrolig utfordrende (kan ha noen med mine über konsoll skillz å gjøre) måtte prøve det 4 oppdraget ca 15 ganger før jeg klarte det, litt frustrerende men ganske deilig å bli ferdig med det. Kommer nok til å spille det en del fremover...
Jeg var på elkjøp i Sarpsborg på fredag klokka 10 med en kollega for å kjøpe xbox 360. Det var kø ut inngangsdøra. Han fikk den siste core utgaven pga alle premium utgavene var utsolgt, så jeg fikk ikke skaffa meg da, men de sa de skulle få inn en ny samling i rumjula. Men nå hører jeg gode nyheter! Alltough det ligger "litt" langt unna for meg, så jeg får holde meg i skinnet frem til rumjula.
Hehe, jeg sto noen meter lenger innover, og er en heldig eier av det du veit
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Søskenbarnet mitt å 3 venner trappa opp 09.30 utenfor elkjøp i egersund den 2. des det var en person fremfor dem i køen, en fyr på sikkert 50+, han hadde fått beskjed om at dersom han ikke kom hjem med xboxen slapp han faen ikke inn i huset

men heads up guys! info lansert på julecafeens nettsider, ble dårligere en vi ble fortalt først men

Som første sted i Norge, vil Xbox Trailer Tour stoppe i Julebyen - nærmere bestemt Julecafe.no!
Gå ombord i Xbox Traileren og du befinner deg straks i Microsofts rullende Game World.
>> 3 Storskjermer >> 3 Demounits >> 5 Xbox.
Prøv ut en mengde spill, og opplev neste generasjon spillkonsoll.

Xbox Trailer Tour ankommer Julecafe.no følgende dager:
Torsdag 15. desember kl. 16.00 til 21.00, samt fredag 16. desember kl. 16.00 til 21.00.
Lørdag 17. desember vil Xbox Trailer Tour avslutte sitt besøk i Egersund ved Elkjøp kl. 10.00 - 15.00

Dette blir et show og en opplevelse du absolutt ikke vil gå glipp av!
Vis hele sitatet...
Tatt fra www.julecafe.no