Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 4147
Hei!

Nå har det seg sånn at jeg (den store r33l) har flyttet til Tromsø for å studere.
Jeg har tenkt på om kanskje man skulle arrangere et nFF treff for oss som bor i byen og selvsagt de som bor rundt. Big Bang spiller torsdag 8 september på "Verkstedet" og så spiller Turboneger på Kulturhuset lørdag 10.september. Kanskje noe av disse dagene hadde vært interesante for oss å møtes en plass i byen for så å gå på konsert?

Blå rock cafe er jo en klassiker for oss som elsker øl, god hamburger og rock and roll. Er det noen som er med på å møtes en ut av disse dagene?


(beklager skrivefeil o.l. har drukket øl )
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Øl er ingen unnskylding Jeg er med på noe slikt. Men dog er ikke jeg i byen før den 15. sept. Så om det blir noe treff før det, så kan jeg møte andre kjente den dagen, f.eks deg r33l Burger på blå rock
Jeg er med...Blå Rock burgeren er jo en klassiker, og selvfølgelig øl er jo et must.
Det som var det kjipeste med Blå rock var at jeg og box satt nesten én time på blå for å få den burgern. Kjip betjening den dagen virket det som.

Men iallefall, et nFF treff er under planlegging. Får håpe at det kommer en del. Pshycom kommer vell?

hyggelig å høre fra deg Daniel
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg bestandig her i området. PM meg med mobil nr, så avtaler vi noe. Holo er sikkert med den 15. også. Aage er vel litt tvilsom? Til å komme på treffet i tromsø altså Men gutter, ikke for å kapre tråd, men for de som liker lan, så møtes vi nFF'ere på Nait?
Nait? nah, er ikke akkurat noe LAN menneske lenger.
Når er det Nait er? er ikke så langt unna så er sikkert noen ifra sjøvegan som har tenkt seg dit, som jeg kan sitte på :P
NaIT er fra 13. til 16. oktober - http://www.naitparty.org/2005/
Ok, takk for det. Får se om vi har høst ferie på samme tidspunkt.
psychcom er der det er alkohol. ikke noe mere fuss med det daniel. så lenge jeg har fått lønna that is ^^
Herregud hvor mye rare freakere jeg deler by med
Sitat av fuzzy76
Herregud hvor mye rare freakere jeg deler by med
Vis hele sitatet...
for å ikke snakke om det greit vånn
jeg blir også med. *ch33rs*
argh! Ja til alkohol servering til mindreårige! Jeg står vell over denne gangen da :P Med mindre nån vill hjelpe meg og lage falskt leg eller noe?
Man kan alltids stikke ut på blårock å ta seg en burger å prate skjit, så for de som er myndig blir det øl etterpå.. f.eks.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Fase^
Man kan alltids stikke ut på blårock å ta seg en burger å prate skjit, så for de som er myndig blir det øl etterpå.. f.eks.
Vis hele sitatet...
Støttes. Iallefall om jeg skal stikke innom den ene dagen. Jeg skal da kjøre hjem etterpå, så tror ikke onkel liker at jeg sitter på blårock å drikker pils
Ellers går det vel å lage en privat sammenkomst med litt medbrakt en eller annen plassen i tromsø? Darklight f.eks?
Hadde vært kos ja. Lyst å *tafse* på magisk
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Tøysegutten Som jeg skrev i den første posten min i denne tråden, så er jeg i tromsø den 15. Så da kan man jo ha ett minitreff med burger, så kan det også være noe større i de nærmeste helgene som r33l foreslår for de som er i byen konstant.
Passer bra med den 15. Lønning and stuff.

edit: jeg så ikke at 15 sept var på en torsdag.. Hva med den 16?
Sist endret av Fase^; 4. september 2005 kl. 17:24.
torsdag hmm skal se om jeg tar fri fra jobb å tar en langhelg ;0)
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg skal bare innom på dagstur da. Så derfor torsdag. Kan ikke ta mer fri liksom, så da blir det den ene dagen. Men skal prøve å undersøke litt om man dra på fredag heller. Jeg oppdaterer dere om det etterhvert.
da er altså dato fastsatt? tar fri 2 dager nå jeg. bør bli den datoen!
jaja...bare jeg har penger så er det greit. hvis ikke må jeg stikke på domus kaia å selge ræva mi litt, men det fikser jeg alltids. Jeg gidder ikke sitte på Blå rock hele tiden å drikke, drit dyrt for øl der, og det er ikke helt min stil.
mange er det som sier ja? å blir det drinky etterpå?
Hehe, jeg kan alltids komme å spise den burgern Blå Rock burger er ALLTID like godt! Men jeg må nok desverre stå over drinkyen etterpå :P... Sku ønske jeg var 18
Vi kan ta det fredag eller laurdag den 16/17 september.

Jeg vet at jeg ikke skal nevne det her inne, men what the heck. Noen som skal avgårde til Alfheim og se TIL-Start? Må få med meg en TL kamp når man først bor i en by som har fotball lag på det øverste nivået.

Er ikke såå keen på den blå rock burgern alikavell. Satt nesten én time og ventet på den forrige gang og det er knappe 2 uker siden. Fullt med betjening i sjappa, men ingen burger. Sløvt.

Compagniet eller Meieriet har jo über god mat da*namenam*
Sist endret av r33l; 7. september 2005 kl. 14:55.
meieriet har god burger, men hva med å slåfast en dato ?
Jeg tror vi allerede har slått fast en dato din dickhead.. 16 eller 17 sept. Sannsynligvis den 17 siden det trossalt er fredag og passer for de fleste. Særlig med tanke på alkohyler in sie blood.

mennehmenneh.

r33l: viser ingen uteplasser TIL kampen? på fotballpub'en eller paletten?
Ikke for å kapre tråden til folket menne jeg skal til Tromsø 12.10.05 å ligge 10 min i en MR maskin eller noe, så jeg drar sikkert ikke tilbake til det kalde nord (Hammerfest) før den 16-17.10.05 så om noen er i området; Hyl ut :P
Sist endret av NoillStress; 7. september 2005 kl. 18:10.
ztaale: høres ut som en plan.
Så blir det gathering den 17? Er med på den. Noen må huske å ta med kamera
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
JaOK. Jeg forbanner dere alle! 16/17? Da må jeg jo, enten få byttet den jævla timen hos hun derre øyendoktoren, eller komme tilbake til tromsø dagen etterpå. Jeg skal se hva jeg får til, for dette skal jeg være med på!
skal i bursdag den 16....
psych: and? kom den 17 da.
Sitat av Magisk
JaOK. Jeg forbanner dere alle! 16/17? Da må jeg jo, enten få byttet den jævla timen hos hun derre øyendoktoren, eller komme tilbake til tromsø dagen etterpå. Jeg skal se hva jeg får til, for dette skal jeg være med på!
Vis hele sitatet...

hvor er det du holder til fortiden daniel?
Salangen er det vell. Lavangen er der Ari "jeg har giftet meg inn i kongeslekta og kuttet ut alle vennene mine"Behn har bodd som ung.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Lavangen? Are, har du puffet noen stygge saker? Rusa på konditorfarge? Som r33l/Morten sier er det nok Salangen ja.
Jeg fikk ikke bytta den timen, så jeg må da til tromsø den 15. så hjem og på jobb den 16. Så drar jeg til tromsø på ettermiddagen. Skal se om det er noen her i området som skal være med. Har vi avtalt noe om hva vi skal finne på? Annet enn burger og pils? Jeg tenkte å foreslå Darklight eller GoKart Og sånn by the by.. Har de som faktisk bor i tromsø vært innom å skrevet noe her? Har sett få av de.
Dårlig med det du Da blir det et nFF treff med bare de skikkelige kewle gutta
Jeg er med på det _meste_
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Ja, så kan de sitte der med skjegget i postboksen sin å se dumme ut Kan ikke bare alle som er 100% sikker på at de skal sende r33l en pm, så vi får en oversikt etterhvrt over hvor mange vi blir, så kan vi jo tenke på saker man kan finne på Sånn utenom pilsen
Opplegget er følgende for de som vil:
Vi møtes på "Meieriet", snakker skjit, spiser nå mat, drikker pils og så tar vi det der ifra.
Send meg PM da for de som vil være med på treffet, så man vet hvor mange eksakt kommer.
de som er med nå foreløøppig er:

-Hologoen

-Magisk

-Pshycom
Jeg er med.. Men shoot me if i'm wrong, er ikke go kart greia her i tromsø stengt?
får se om jeg kommer. så det er blårock, 17. sept ?
Sitat av r33l
Opplegget er følgende for de som vil:
Vi møtes på "Meieriet", snakker skjit, spiser nå mat, drikker pils og så tar vi det der ifra.
Vis hele sitatet...
ikke blårock, men meieriet som sagt litt lenger opp.
Face^ og fittnub er registrert. Jeg reiser til Tromsø nå ikveld og har ikke internett.
Skal sjekke om jeg ikke klare å få det regga iløpet av denne uken. Så hvis det er noen andre som skal være med så kan dere jo rette spm og annet til Magisk.

Vi hørs!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg er stand by for folk som skal være med Send meg en PM, så ellers står alt av info i poster i tråden. La oss få de fleste med på dette. Det må jo være en del som finnes rundt området tromsø?
hva med å banke inn et tidspunkt. må ta båten 0730 fra harstad om det er tidlig på dagen. å jeg skal på heidunndranes fest dagen før. så tidspunkt ??

edit: regner nå sterkt med at dette ble på lørdagen den 17
Sist endret av Psych|Com; 12. september 2005 kl. 20:38.
Dato: Lørdag 17.September
Tid: Kl. 19-20 (?)
Sted: Meieriet
perfekt.

15:00-Harstad hurtigbåtka-17:55-Tromsø Prostneset-Totalt 2t.55m

da slipper jeg stå opp klokken 0730 for å ta den andre båten ^^