Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 6950
Jeg har merket meg at det etterhvert er en del brukere på forumet fra Stord og området rundt. Jeg og Golder kom frem til at det kanskje kunne være interessant med et treff for nFF-ere på fredag eller lørdag ettermiddag/kveld. Det vil bli sosialt samvære og sannsynligvis pizza (type kebab). Tid og sted vil bli fastsatt litt senere, med tanke på når det passer for folk flest. Høres dette interessant ut, så gi beskjed her! Alle er velkomne, selv om dere ikke er fra Stord.

<informasjon lagt til av ivi per demand>
"Då har me bestemt oss for tid og stad. Me møter på Sir Simon, kebabsjappa ved DnB på veg til kulturhuset klokka 1900. Oppfordrar alle som kan til å koma, dette blir kjekt!" (DETTE SKJER PÅ LØYRDAGAR)

PS. Nynorsk er god underholdning
Sist endret av ivioyner; 10. juni 2005 kl. 17:59.
Ta med kamera, nff-diskusjoner på norsk er så utrolig gøy. Ibuarane i stord mener du vel?
hanmannsann
Kan henda eg e med på ein pizzakveld ja, får sjå om eg har ti....(mykje så skjer no for tido..)
Wow! Meeeeed! Med forbehald om opptatthet. Artig arrangement btw. Kamera, og laptop med. Slik at me kan lese nFF medan me et.

STORD - nFF's hovudstad! Cthuluhullhul 4 prez. !!11
Hørres bra ut det Eg møter opp vist eg har til og spørs korti det er Og bra forslag av dere ;D
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
lnxonic: Møt. Eg og Eiliv er uhyre interesserte i å få veta kven du er.

Moyner: Sjølvsagt. Kanskje du kan skriva ein nynorskstil om oss og?

Eg ber alle om orsaking for at eg skreiv den første posten min på bokmål. I røynda er eg nynorskbrukar, men eg brukar bokmål i forumsamanheng. I denne tråden skal eg derimot halda meg til nynorsk, me er då ein nynorskkommune!
Sist endret av dcfitjar; 7. juni 2005 kl. 20:29.
Eg er Jon Arne B. ;p
Sitat av MoA
Stord, hvem bor på Stord? (hva er Stord?), Oslo er best!
Vis hele sitatet...
Stord er en liten øy utenfor bergen. Til venstre for Helvetesøya.
MoA: Stord er ei øy uten for Bergen vist du veit kor det er ? eller uten for haugesund vist du veit kor det er.. Og det står kven som er fra Stord der det står stad under nicket til andre og deg sjøl. Det er din meining det at Oslo er best. Men eg synest det berre er snobber og oppskrytte folk der. Klart det er mongen kjekke og snille folk der. Men første inntrykke mitt av deg er at du er litt rar som ikkje veit kor stord er. For det er den fineste sommer øya i norge Etter mi meining da. Men det eineste minuset er at det er alt for mangen narkomaner her

Cthulhu: Kvar går du på skule ?
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Stord VGS, grunnkurs MK.
Sitat av meitemark
Stord er en liten øy utenfor bergen. Til venstre for Helvetesøya.
Vis hele sitatet...
ROA DEG KRAFTI NED!
q-wEr frå helvetesøya vert med (dersom venstre = vest, ergo helvetesøya = Tysnes). 8 min med ferja så er eg på plass! Bare gje meg tid og dato.

Med førehald om evevntuelle planendringar. NB! Laurdag passar best for meg.
Sist endret av q-wEr; 7. juni 2005 kl. 20:55.
aaah. Er det deg Eg har jo gym med dykk
Konklusjonen er at både Oslo og Stord er to narkosentraler. Den ene er litt større enn den andre men like tragiske plasser begge to....
Ja det er heilt sikkert og vist. Men Nesten alle på Stord er sluttet og deale no Det er så sinnsykt bra
hehe, øya er på bedringens vei? Høres bra ut Nesten halve slekta mi bor der.
Eller eg Kjenner ein del av de som dealet på Stord, og de hadde godt inn på og slutte heile gjengen p.g.a At dei orket ikkje merr. for de innsåg at dei blei så JÆ*** Ødlakte.
Har et ganske likt miljø her på Karmøy. Folk har vel kommet litt på bedringens vei her også, men har fortsatt dealere og nark enda...
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Sitat av lnxonic
aaah. Er det deg Eg har jo gym med dykk
Vis hele sitatet...
Kva meiner du med at de "har gym med oss"? Eg veit at de skal ha gym med oss, men i praksis?

Uansett, prøv å halda tråden ontopic. Sei frå om du kan koma, når det passar best og kvar det passar best.

Det er og fint om de kan gi beskjed til med-nFFarar som ikkje har sett tråden enno.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Tja. Da tar jeg på meg det ansvar å summere opp hvem av dere som har meldt interesse, så vi har en viss oversikt:
  • Cthulhu (!)
  • Golder (!)
  • One_ar (?)
  • hawkai (?)
  • Q-wEr (?)
  • lnxonic (?)
  • InUtero (?)


De med ! bak er garantert, de med ? bak er usikre.
Hvor og når vi skal møtes, kan dere finne ut ved og titte tilbake i tråden på torsdag kveld eller fredags formiddag.
Si også ifra når det passer best for deg å møte. For min del passer det utmerket på lørdag. Når som helst.

Jeg gleder meg meget til å møte samtlige. nFFere er alltid gøyale å snakke med.

Sist endret av Golder; 7. juni 2005 kl. 21:30.
Ja, det vil det alltid verre litt av dei der. Men det minker og minker Og det er så sinnsykt bra. har mange venner som har sluttet med det dei holder på med og det ber jo berre flott Så eg støtter dei så godt eg berre kan
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Eg reknar med at Denethor også er rimelig sikker. Lørdag er fin dag for meg og.
Sist endret av dcfitjar; 7. juni 2005 kl. 21:04. Grunn: Skriveleif
Denethor er sikkert med han og
Cthulhu: Ja skassen våras har gym med klassen dykkas. Me er ganske få som du sikkert veit

Ja eg tykker det er bra for meg og. Men eg hadde tenkt med ut og drikke. Men det kan jo vente litt det nFF er viktigare en Drikking ;p
Count me in.
Eg tykker det blir ein del godt folk som møter opp ja
lnxonic: "tykker" høyres meir svensk ut enn nynorsk, om det er det du prøver deg på:P

Ontopic: Laurdag er ein fin dag. Ready, set, go!
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Det ser ut som det blir laurdag, på grunn av ei brei einigheit, og fordi eg mest sannsynleg ikkje kan fredag likevel

Sei likevel frå om du ynskjer ei anna tid.
Nå på lørdag? Sko vel ikke planlagt litt bedre? Jeg kunne kanskje tenkt meg, men kunne dere tenkt dere å tatt det i Haugesund evt Kopervik hehe.
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
På Stord, no på laurdag. Om du ikkje kan koma, er det synd for deg.
tykkjer då Er ikkje min feilt at eg har dysleksi Eg trur me kan ta det i haugesund ein dag og eg Men ikkje på laurdagen Får da er det kebab pizza

Korti på laurdag då btw?
Når jeg leser denne tråden her så blir jeg usikker på om det er jeg som suger i nynorsk, eller om det er dere som skriver røverspråk..
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Er stord i Rogaland, og går det båt til stord fra stavanger? Da kan jeg nemlig bruke ungdomskortet mitt og reise gratis opp.

Edit: Drit i det. Jeg skal på Big Bang i svg. og på bursdagsfest på lørdag.
Sist endret av TurboAciid; 7. juni 2005 kl. 22:02.
Det er nok berre røverspråk på meg ja :P

Ja det gjør det

Og det er ikkje i rogaland Det er i hordaland
Skal knækkes
Golder's Avatar
Sitat av TurboAciid
Er stord i Rogaland, og går det båt til stord fra stavanger? Da kan jeg nemlig bruke ungdomskortet mitt og reise gratis opp.
Vis hele sitatet...
Stord er ikke i Rogaland (tror jeg), men det går båt fra Stavanger til Stord. "Flaggruten".
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Golder: Trur du? Om eg har flytta frå Kvinnherad så er eg då framleis hordalending!

Oppdatert liste:
Cthulhu (!)
Golder (!)
One_ar (?)
hawkai (?)
Q-wEr (?)
lnxonic (!)
InUtero (!)
Denethor (!)

Lørdag > Fredag (ikke fastsatt)

Som møtested foreslår eg Sir Simon, kebabplassen ved DnB nede i sentrum (på veg til kulturhuset/VGS).
Sist endret av dcfitjar; 7. juni 2005 kl. 22:30. Grunn: Nynorsk!
Eg er med eg :P Men eg må ha klokkeslett :P For eg har ikkje allverdens tid i helgene :P Men sett meg med

Laurdag er ein ypperlig dag og
Flott, Cthulhu. Eg er med, og held meg til nynorsk her. Vart plutseleg litt stolt over å vera storabu.

Herlege storøy.
Høres nesten gøy ut. Men tviler på at jeg er velkommen ^_^
Bømlo, den vakre øya over Trekantsambandet. Joda, du er vel velkommen? Står jo det i tråden, alle er velkomne.

Jo fleire, jo betre.
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Alle er velkomne så lenge dei er nerdar med sans for kebab og sosialt liv.
Hadde vert gøyalt med en god kveld på tapperiet/arena da? Eller er dere for unge til sånt? Ingenting er som en stor gjeng alkoholiserte nerder ute på by'n
Hehe. Eg har tenkt meg ut etterpå, men for ung (17) til Tapperiet/Arena. Kjem jo inn i enkelte tilfelle, men føler meg litt malplassert der uansett. Så blir vel ein privat fest.
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Dei fleste av dei påmeldte er 17-åringar, så det kan verta vanskelig...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Eg vil berre prisa dykk for dykkar innsats med nynorsken, det er verkelegen ein fryd å lesa såpass mykje nynorsk i ein tråd her på nFF! Eg er også ein nynorskbrukar som etter tidas harde tak har blitt slitt ned til ein simpel bokmålsbrukar, og eg tykjar det er flott at i alle fall de tør visa kven dykk er og kvar de kjem frå (mtp. nynorsken altså, ikkje Stord). Stå på!

(Eg ber om orsaking viss det har sneke seg for mykje bokmål inn i teksten. Når ein først har blitt avvende med å skrive nynorsk er det ikkje alltid like lett å gå tilbake. Leve Aasen!)
Wohoo! Dette er absolutt ikkje å forakta. Kebab for alle penga.

Til folk som vil på stord for å drikke: På DenBlåTime er det russeavslutningsfest, alle med (raud)russedrakt kjem inn vil eg anta :-) Fredag/Laurdag.

Nerdetreff er god-skit.

:Altså er eg med:
Sist endret av Denethor; 8. juni 2005 kl. 00:30.
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Alle: Eg tek med kamera, og legg ut det obligatoriske "desse kom"-biletet etterpå.

Tias: Eg vurderer å bruke nynorsk på forumet for fullt. Tidlegare har eg hatt problem med å bli tatt seriøst om eg har skrive nynorsk, men no ser det ut til at fleire brukar det på nFF. Problemet er å omstille til nynorsk etter å ha lese ein haug med postar på bokmål.
Sist endret av dcfitjar; 8. juni 2005 kl. 00:32.
Sitat av q-wEr
ROA DEG KRAFTI NED!
q-wEr frå helvetesøya vert med (dersom venstre = vest, ergo helvetesøya = Tysnes).
Vis hele sitatet...
Nææ, jeg tenkte med utsikten fra Bergen, så blir Helvetesøyen Askøy.
Himmelrettninger i Bergen har jeg gitt opp for lengst. (jeg klarer å rote meg bort på Galleriet)
Denethor: Eg har jo Russedrakt Men den er bra i forfjord +den passer ikkje til meg trur du eg kjem inn vist eg teiper russedrakta fast på magen ? Men det eg skulle spørr om, veit du korti me skal møte opp der ? For eg tenkte meg ut etter nFF treffet
Syns Cthulhu nemnte noko om 19:00 tildegare i dag. Men det skal eg ikkje sei med tryggleik.
Sitat av hawkai

STORD - nFF's hovudstad! Cthuluhullhul 4 prez. !!11
Vis hele sitatet...

Tja, vil si det er Bergen. nso and Gusto lives here (0\/\/|\|4G3!)

Meitemark: Kjent i Bergen? Trodde du bodde i Harstad?

Og Askøy: Jeg kan ikke si nok fæle ting om den øyen. Forrige gang jeg var der, så skulle jeg og to venner haike til nærmeste busstopp. Hva er da mer naturlig enn å dra opp buksebenet for å vise fram en heftig legg, for å friste kåte bilister til å plukke oss opp? Selvfølgelig kommer det noen og skal kjøre over oss Ikke fikk vi haik heller, og busssen gikk fra oss

Den øyen bør bare senkes. Og folkene bør ikke reddes.
Sist endret av pinnsvinet; 8. juni 2005 kl. 23:27.
hanmannsann
Eg kan nok ikkje ver med på treffet..(skal til Bergen, no offence..)