Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 9805
Yoyo!

Sjekk ut ny musikkvideo full av spennende elementer som narkotika, arrestasjon, t-banekjøring, spritdrikkende barn, og stjeling av godteri fra småunger. No gangsta. No aprilsnarr. Bare norsk rap av kvalitet for en gangs skyld. Jeg vet du antagelig vis aldri har hørt om Paro (sier det sjæl i introen), men nettopp derfor synes jeg du skal ta deg et halvt minutt til å avgjøre om du liker musikken.

Her er videoen:
https://www.youtube.com/watch?v=ZA_SteR_Vdo


Du kan også laste ned EP'n Sjelmusikk EP gratis her:
https://paro.bandcamp.com/album/sjelmusikk-ep

Eller streame den i spotify eller wimp. Bare søk på Paro.


Peace!
Sykt fett! Minna meg om klovner i kamp!
Veldig bra! Ikke vært gjennom hele EPen ennå, men med de låtene jeg har hørt så langt må jeg anbefale folket på Freak å bruke langt mer enn et halvt minutt på musikken!
Hører ikke så veldig mye på rap lenger, men dette her var skamfett
Forventa utrolig lite, men ble veldig overraska! Endelig litt bra norsk rap som ikke høres teit ut. Dritbra!
Kult det, du får prøve å leve opp til Paro.
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
Personlig så liker jeg ikke rap og da spesielt ikke norsk, men dette sender meg tilbake flere år tilbake når jeg hørte på Klovner i kamp, Dirty Oppland, Jaa9 & OnklP etc. Det er rap som dette vi trenger tilbake i Norge og ikke all den "dritten" som kommer fra folk som prøver alt for hardt å utgi seg for å være amerikanske gjeng medlemmer, eller noen som ikke prøver på noe i det hele tatt. Du gjorde en bra jobb, det må jeg virkelig si.
Sist endret av Dovregubben; 1. april 2014 kl. 17:16.
Dette var ikke hva jeg forventet, veldig bra
Jævlig bra. Stå på gutten!
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Hørt på Paro lenge, jeg :P Han er dritgod, topp kvalitet!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det her var fett. Deilig beat og bra over hele fjøla!
Jeg forventa absolutt ingenting og det var faktisk mye kulere enn det meste annet norske jeg har hørt de siste årene (foruten det fra nord).

Sinsykt lik stemme som apollo og låta ga meg helt klart vibber fra "Kjære Mamm" med Apollo og Karpe Diem.

https://www.youtube.com/watch?v=mQXLkWCpWoY
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Dette må være første gang jeg hører noe rap på forumet her som faktisk har skikkelig kvalitet! Rap hører jeg sjeldent på lengre, men dette var skamfett.
Yeah, mange positive kommentarer her. Jeg er veldig glad for at det ser ut til å falle i smak hos dere Sjekka ut Irshke Paro, hardtliv2013bwoi. Visste ikke om andre med samma navn, men dope shit det og.

Hvis noen vil følge med på hva jeg finner på i famtida, kan dere følge Paro på FB:
https://www.facebook.com/paromusic

eller Soundcloud:
https://soundcloud.com/mc-paro
Jøss, det her var jo i grunn CHILL! Fet låt og morsom video, ser du har lagt arbeid i dette og med godt resultat! Keep on keeping on!
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Vent, what? Er TS liksom selveste Paro?
Menet bra sier en mann på 50+..
Sitat av steinolav1 Vis innlegg
Vent, what? Er TS liksom selveste Paro?
Vis hele sitatet...
Smart du
Sitat av Gravemaskin Vis innlegg
....No aprilsnarr. Bare norsk rap av kvalitet for en gangs skyld. ...
Vis hele sitatet...
Du sier det bra selv. Jeg forventa ikke noe spesielt som de fleste over her, og ble positivt overrasket. Får en følelse av Klovner i Kamp møter tidlig Karpe Diem. Bra levert, forventer å høre deg på riksdekkende radio rimelig snart.
Et friskt pust i norsk rap! Hørt gjennom plata på spotify, bra saker. Liker godt Sjelmusikk. Bra jobba
Dette var jo faktisk bra.
hater egentlig norsk rap og når noen deler en hjemmelaget sang på freakforum har jeg lav forventning, men dette var faktisk satans bra!! Håper dere lager mer.
ja helt enig her! ALDRI likt norsk rap (altså de som rapper på norsk), bortsett fra Warlocks. Men dette var helvetes bra! du fortjener fame! sjekka ut noen av beatsa du har laget, det er bare ren skill! høres nydlig ut.
Ligna på Apollo
Dødsfett!

Ifølge Spotify; Appears on Dulhan Har Raat Ki :P
Dritfett! Som mange andre er jeg heller ikke så glad i norsk rap men dette var meget bra! Stå på vidre
Jeg hater det meste av norsk rap, men dette var faktisk kult! Som andre sa, minnet meg om Klovner.

Og kredz for bruk av ODB sample!
Sist endret av kimmy9gga; 2. april 2014 kl. 18:52.
Sitat av eplesin Vis innlegg
Dødsfett!

Ifølge Spotify; Appears on Dulhan Har Raat Ki :P
Vis hele sitatet...
Haha, tror det bare er en fyr med samme navn. sikkert en del folk som kaller seg "Paro" rundt om.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Digga denne, du har ny fan.
Om du legger fra deg fjortiss tanke gangen til neste skive, så kan dette bli bra.

Det å hate på snuten, være pro hasj og hate på staten blir rett og slett bare teit.

Forstår man ikke hvorfor politi og velferdsstaten er helt essensielt i det norske velferdssamfunnet, bør man heller ikke rakke ned på det.

Om jeg skal sette fingern på noe spesifikt, så blir det alle refrengene som synges i en mørkere mannsstemme, det slo ikke helt ann for meg.

Tross litt kritikk, du har mye bra, og jeg forventer at du bare blir bedre og bedre med tiden.
Sist endret av SkyMarshal; 3. april 2014 kl. 00:06.
Nice! Takk for musikken
Likte godt sangen i OP. Hørte på de andre. Jeg ville satset mye mindre på lyrics som "FØKK JENS" eller "FØKK STATEN", kanskje du burde till og med droppe klassikeren "FØKK POLITIET" også. Men du har potensiale, likte godt "Land i sikte" og "Undergrunnsblues". Stå på gutt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det som ofte gir veldig kred er å faktisk ta å lage sanger om ting som har skjedd i livet ens, gode og dårlige perioder. Bitches money og drugs må være veldig bra produsert hvis du skal slippe unna med average lyrics. Ellers syntes du hadde en god stemme for norsk rap.
finner deg ikke når jeg søker "paro" i spotify

Edit: du må søke "Paro"
Sist endret av hypernuke; 4. april 2014 kl. 02:45.
Imponert!

Gøy å se en vandre Oslos gater og spytte bra rap
Sitat av hypernuke Vis innlegg
finner deg ikke når jeg søker "paro" i spotify

Edit: du må søke "Paro"
Vis hele sitatet...
Tviler på at Stor eller liten bokstav har noen betydning? :O
Slengte over en 50-lapp til deg på bandcamp, sponser gjerne god musikk og oppegående artister. Litt i tråd som med Klovner i Kamp sammenligningene minte du meg mye om den polske rapartisten Łona. Hvis du gidder å dra en oversettelse av "Rozmowa" og "My Sie Znamy", tror jeg du kan lære mye i retning av "intellektuell rap", slik SkyMarshal hintet til. Credz for musikkvideoen, den bringer gode minner fra all tiden man brukte på t-banen som yngre, med god musikk på ørene
Wow! Dette trengte jeg i dag! Du har helt klart skills, det er det INGEN som kan si noe på. Jeg hører litt Nils m/ Skills i flowene dine. Jeg liker det! Hold det nede

har du mer?

Digger scenen der du blir knebla av hu jenta, for så å scratche en siste cut! Awesome
Sist endret av WayGone; 5. april 2014 kl. 10:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av RadioSlave Vis innlegg
Slengte over en 50-lapp til deg på bandcamp, sponser gjerne god musikk og oppegående artister. Litt i tråd som med Klovner i Kamp sammenligningene minte du meg mye om den polske rapartisten Łona. Hvis du gidder å dra en oversettelse av "Rozmowa" og "My Sie Znamy", tror jeg du kan lære mye i retning av "intellektuell rap", slik SkyMarshal hintet til. Credz for musikkvideoen, den bringer gode minner fra all tiden man brukte på t-banen som yngre, med god musikk på ørene
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, sett etter bra polsk rap lenge! men så er jo jeg polakk da :P tror ikke dette fenger for de som ikke kan språket.
Ikke vær så ydmyk, hele EPen er vel verdt å høre gjennom. Eneste sangene som ikke falt helt i smak er "Knytt neven" og "Føkk politiet". Stå på videre!
Wow! Hadde virkelig ikke forventet dette! Veldig bra! Dette skal deles med venner!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hoppa i det uten store forventninger, men endte opp med å bli overrasket!
Veldig bra saker av Paro.