Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3427
Hei!

Det blir sosialt stevne i Stavanger lørdag 3. september år 2005.
Dette betyr at vi samles på ett lokale i stavanger sentrum for å spise pizza på
dolly dimpels mens vi hygger oss, for deretter å bevege oss oppover mot Sølvberget hvor vi skal se en kino.

Dette vil skje på denne måten:
Klokken 1430 møter dere opp på Dolly Dimpels.
Her spiser vi pizza og hygger oss. Når vi er mette og har betalt, forlater vi lokalet og går i prosesjon oppover til sølvberget hvor vi ser en kino.
Det finner vi ut der og da.

Alle er velkomne, og vi håper på godt oppmøte.

Med vennlig hilsen
Golder

(Jeg ser helst at folk som ikke har noe som helst med treffet å gjøre ikke poster i denne tråden. Dere som har planer om å delta , poster det her.)
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Siden det kanskje blir en del burde det vel være en slags påmelding da det kan være lurt å bestille biletter. Uansett. Er ikke 14.30 litt tidlig. Er ikke ferdig på skolen da.

Edit: Beklager, la ikke merke til at 3. september var en lørdag. Jeg kommer
Sist endret av tep0sen; 29. august 2005 kl. 22:23.
hvis noen vil ha biletter bestilt, skriv til meg her. så ordner jeg det slik at vi alle sitter samla
Jeg kan tenke meg at det ville vært bedre å avtale film på forhånd.
Med tanke på at de fleste her på forumet har sett de kinoaktuelle filmene for flere måneder siden, så kan det blir et realt håndgemeng når det gjelder valg av film.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
vel, da foreslår jeg at vi ser enten Wedding Crashers eller The Longest Yard.
ahr, kan ikke den dagen
Jeg er med, er enig i filmvalget også, samme hvilken av dem...
*glede seg*
Får se om jeg stikker innom på pizzaen. Kjipt at det er Dolly da, siden det stinker mer og mer. Kino er ikke aktuelt for meg, siden jeg hater det...
Hva skal dere gjøre mellom 16.00 (tar ikke lenger tid å spise) og fram til filmen begynner (sikkert 21.00)? Free for all?
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
De fleste dagene begynner filmen 1800, så da har vi litt tid på oss til å kjøpe billeter. Også har vi litt tid til å surre rundt, snakke dritt mm.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kino!? På et nFF treff? Hvor sosialt er det liksom?
Det var mine tanker også. Minner mer om sommeravslutning for speideren
Hvis folk gidder å dra ræva ned til sandnes, kan jeg ha noe i leiligheten heller. You decide
Works better for me. Kortere vei fra Hana

[edit]
Nå ser jeg at jeg skal jobbe (på "Bakgaarden") fra 17-22, så jeg kommer nok ikke før jeg er ferdig der.
Sist endret av n5k; 30. august 2005 kl. 10:44.
Vi kan jo gå på arkeologisk museum og se på ødelgte ting og døde mennesker i steden for kino :P men jeg syns fortsatt at kino funker greit. Sandnes er desverre for langt vekke.

Edit: Og så må dere huske på at ikke alle av oss eg over 18, så tilbudene i byen er relativt begrenset...
Sist endret av icTus; 30. august 2005 kl. 14:54.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Kino er vel mer en ting man gjør etterpå treffet. Selve treffet er jo pizza.
ninja, kan stikke ned til deg før kinoen jeg kanskje eller etter
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Golder
Kino er vel mer en ting man gjør etterpå treffet. Selve treffet er jo pizza.
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei. Da tar helt feil.

Pizza er en bli-kjent-ting. Etterpå drar alle til den med størst leilighet for å koser seg med øl (eller saft om du vil) og snacks.
Men det beste hadde vel vært å bestille pizza på døra...
Vi har bra pizza på Bakgaarden. 69 spenn. Masse annen mat også, men det gidder jeg ikke lage
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Hva med å Utsette det, la oss si en time, slik at jeg kan få bli ferdig på skolen?

(slutter 14.30 på Lundehaugen VGS, Sandnes)

Uannsett så blir jeg med på kino, men det visste zykes allerede.

Edit: 3.september er en lørdag. Jadda...

JEG ER MED!
Sist endret av TurboAciid; 30. august 2005 kl. 20:52.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
fra http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=rogaland :

Sitat av ninja5000
Dette har vært oppe endel ganger før. Har strandet på diskusjonen rund hvor - privat/offentlig/med eller uten skjenking osv.
Derfor melder jeg meg herved ut av diskusjonen, og venter heller til alle andre har alt klappet og klart, så ser jeg om jeg gidder stille opp.
Vis hele sitatet...
Er det så jævla rart hvorfor det strander på en diskusjon, når folk driter i lange baner i det jeg skriver, og mye heller vil møte ett annet sted?

Dere er på ingen måte tvunget til å delta i møtet, men jeg ser helst at vi kan møtes så mange som mulig på samme sted. Ikke noen her og noen der.

Jeg bare synest at det er jævlig teit av dere å vise en viss interesse for ett nff-treff, men når noen sier at der og da skjer det - da vil dere at det skal skje ett annet sted.
Husk at det ikke har så mye å si hvor man er og hva man spiser og drikker, men at man møter nffere. Det heter tross alt nff-treff, ikke nff-mat-treff. Men nå har det seg en gang slik at jeg skrev Dolly Dimpels, og ikke hjemme hos zykes eller 'Bakgaarden'. Beklager at om det ikke passer dere. (Og jeg kan selvsagt ikke bestemme hvor folk vil møte opp, men jeg ser helst at folk ikke bruker min tråd til å invitere folk til treff ett helt annet sted.)

Takk.
Dette kan være noe ja

Jeg har akkurat flytta til Stavanger for å studere, men har ikke funnet så mye å gjøre her akkurat. Så dette virker som det kan bli moro. Jeg har ikke posta her på en stund, men regner med at det ikke gjør noe etter som du sa at alle er velkomne
Golder: Beklager om du føler jeg stjeler vennene dine...

Som sagt: Jeg ser om jeg gidder stikke innom. Kino blir det ihvertfall ikke, men kanskje jeg kommer innom Dolly hvis jeg rekker det. MEN...skulle jeg spist pizza, så hadde det ikke blitt en til 200 spenn, når jeg får en nesten like stor for 69,-

Kjør på, ulvunger!
Sitter i samme båt som n5k og skal jobbe på kvelden. Samme gate, annet sted.
Og jeg tror ikke jeg kommer til å komme meg til Stavanger da jeg ikke har bil eller busskort.
Men noen ta ansvar for å mekke bilder, så vi får se hvordan det var.

gl hf ^^
Her er en oppdatering på eventuelle kinotider:
Madagascar: 16.50 og 19.20
The longest yard: (Stod ikke på kinoprogrammet, så det ser ut som om den ikke går mer
Wedding Crashers: 19.20 og 22.00

Jeg stemmer for Enten Wedding Crashers kl. 19.20, eller Madagascar på samme tidspunkt.
Ja da var det dagen før dagen, vil bare tipse om at alle som har kamera tar med seg. Det og godt humør. Hvis du kommer litt for sent og vi allerede er inne på Dolly ser du etter Golder eller moi. Bilder av begge i galleri. Du kan og danse på hodet mens du roper nff.
Hvilken film skal dere se da?
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Det skal vi krangle om i mårra.
Jeg er ikke så kjent rundt her. Hvilken holdeplass må jeg gå av på hvis jeg tar buss 5B fra Tjensvollkrysset? Jeg har funnet ut at det er holdeplass 26, men den har vel et navn også.
Sitat av Skulleye
Jeg er ikke så kjent rundt her. Hvilken holdeplass må jeg gå av på hvis jeg tar buss 5B fra Tjensvollkrysset? Jeg har funnet ut at det er holdeplass 26, men den har vel et navn også.
Vis hele sitatet...
Hvis ikke jeg tar helt feil så ligger alltså Dolly der torghandlerne holder til, eller ikke langt fra ihvertfall.
Det vil si at du tar den bussen som stopper nermest domkirka eller hva kirka heter.

Correct me if I'm wrong.
Mer eller mindre uansett hvilken buss du tar så havner du i sentrum (til slutt) så hvis du kaster deg på en buss så merker du FORT når du er nede i byen Det er ofte sånn at bussjåfør kaster alle ut når han kommer til en "endestasjon" som ofte er i byen.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skulleye
Jeg er ikke så kjent rundt her. Hvilken holdeplass må jeg gå av på hvis jeg tar buss 5B fra Tjensvollkrysset? Jeg har funnet ut at det er holdeplass 26, men den har vel et navn også.
Vis hele sitatet...
Buss nummer 5B er samme bussen som jeg tar. Bare at jeg sykler i dag.
Du må gå av på siste stopp. Stopp nummer 26, helt nede i sentrum. I Kiellandshagen. Der _alle_ andre går av. Der bussen er tom.
Deretter går du ut av bussen, går nedover mot vågen. På veg ned vil du på din venstre side se Dolly Dimpels.
Ok, visste ikke at det var siste holdeplassen. Da blir det litt enklere