Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3341
Etter som det har vært et par treff rundt om i landet, sist i Trondheim så har vel tiden kommet til at vi fra Rogaland som er brukere av freakforum møtes over en kopp varm kaffe eller hardbarka sprit.

Dette er bare en liten ideemyldring om det er innteresse til et slikt møte.
Hvem, hva og hvor kan vi bli enig om etter på om vi får vite hvor stor interesse det er for et slik nFF treff i Rogaland.

Angående hvor vi skal avholde treffet må jo bli så sentralt så mulig. Er det folk fra Haugesund som melder sin interesse blir det litt vanskeligere.
Men det vil tiden vise.
Sist endret av nicks; 26. juli 2005 kl. 15:00.
Er med på en hardbarka flaske sprit, mye enklere å bli kjent me folk
Jadda, gjemmer meg bak spriten

Edit: Planer om hvor?
Sist endret av ZyPreXa; 26. juli 2005 kl. 14:59.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg krever at treffet ikke skjer før etter skolestart.
Dessuten bør det skje ikke så langt fra Stavanger sentrum. Da det gjerne er mest sentralt.
Dette har vært oppe endel ganger før. Har strandet på diskusjonen rund hvor - privat/offentlig/med eller uten skjenking osv.

Derfor melder jeg meg herved ut av diskusjonen, og venter heller til alle andre har alt klappet og klart, så ser jeg om jeg gidder stille opp.
sier som peda i warpzone crew stavanger:

"Lykke Tiill"
Siden jeg ser så mye opp til n5k er jeg hermegås og sier det samme som han.
Men er det snakk om sprit stiller jeg. Stiller gjerne også hvis det er snakk om bløtkake og brus.
Jepp, møter opp over en kopp kaffe
Jeg joiner ganske garantert !!!
Jeg kan dock ikke legge meg i flaska igjen, da jeg har en tendens til å få skilsmissepapir foran meg etter å ha våknet fra en 6ukers ustanselig fyllekule... Ikke drikk under vinterdepresjoner dere

Tar selv kaffe, men kan diske opp med noe ildvann til med-nFFère.

Hører jeg grilling ??? kan jo kjøpe ett par 8x12 m2 presenninger eller ett partytelt og smelle opp på f.eks Vatne i Sandnes ?

Jeg kan være med og orge no kult hvis det er utstrakt interesse for ett slikt treff i Rogaland !
Sist endret av nihao; 26. juli 2005 kl. 19:15.
Nok med folk som er med. Noen arranger, så blir det andre boller.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg får meg snart hybel på Sola. Der er det en diger hage. Om det er greit for de andre bofellene og eieren, kan det med litt bord og stoler bli en bra grillplass. Men før jeg har flyttet meg dit, er det overhodet ikke aktuelt å avgjøre noe.
Jeg har partytelt. Er bare 3x3 meter, men det duger...
Jeg har pølser og pølsebrød!
nicks's Avatar
Trådstarter
Etter som at sommeren er på hell så hadde det vært bra å samles når været er godt, kanskje for noe grilling under et partytelt i en hage.

Plass er selvfølgelig et tema så hvis det er noen som er villige å ha nFF'ere hos seg så bare si i fra.
LETT stiller eg og min åndelege mentor, Hrune på spritfest.
Lover å la bikkja være hjemme.
Skal ikke slå opp party-telt på en av de nydelige strendene våre da? Bål, pølser, sprit og kroppsvarme

Hadde vært noe
Det er ikke lov. fyre bål på strender ikke minst sprit på våre strender! offentrlig det og vet du
Fyrer dere opp på en strand gidder ikke jeg være med, simpelthen pga jeg vet at vi ikke kommer til å rydde opp etter oss. Og personlig er jeg for rene strender.
Men som jeg sa før. Det er ikke vits å fortsette disse postene før noen sier seg villige til å hoste selskapet.
nicks's Avatar
Trådstarter
Enig med duxo.
Er villig til å være med på planleggingen, men selve hostingen av selskapet må skje hos noen som har muligheter til det.
Selv har jeg et lite rom oppe i 2. etasje noe som ikke passer seg inn til festligheter
Hadde vi fått til dette før 15 august så hadde det vært flott. Jeg flytter nemlig 17 august. Sier ikke at jeg er så jævla viktig at alle absolutt MÅ, men hadde vært greit
hmm, jeg har da alltids plass for en del nffere...
nicks's Avatar
Trådstarter
Så da er tar jeg det som et ja til at du er villig til å hoste et nFF-treff Rogaland?
hmm, jeg tror jeg sa det, gjorde jeg ikke ?
nicks's Avatar
Trådstarter
Flott folkens da har vi en som er villig til å hoste; Zykes.

Det neste vi trenger nå å vite er hvem som er villig til å være med på denne festen/sammenkommsten/ møtet.
Å hvilken dag det best passer for alle.

Dette gleder jeg meg til.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser det at det ble mye av dette ja :P.