Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1475
Er en 13 år gammel gutt fra Oslo, er passe aktiv i to land, mindre i norge. Jeg kjenner ingen andre som driver med graffiti, ta kontakt her eller i dm på @yose_graff Instagram

Kan også være eldre, grunnen er for å utvikle meg mer i graffiti, lære og delta
Sist endret av Yose_graff; 5. februar 2018 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil anbefale de lovlige veggene. Har selv tilbrakt mange timer på GSF og Torshov. Er ikke så ofte folk maler på denne årstiden, så er ikke så lett å møte andre for tiden. Du er ung, men kan delta på kunstutstillinger som anerkjente writere har i Oslo eller lignende arenaer. Det er også magasinlansering, filmfremvisninger, skate jams, breake jams og den slags en gang iblant. Men da mest på sommertid.

Om du henger på GSF og torshov noen ganger på sommeren møter du fort en del writere. De er ikke alltid hjelpsomme men har utelukkende gode erfaringer med de jeg har møtt. Alle har vært hyggelige, selv om ikke alle er like imøtekommende. Dette er noe man må forvente da mange av utøverne også holder på ulovlig og mange foretrekker å male i fred og ro.
Området kan også på kveldstid være preget av fyll og narkotika. Dette er da sjeldent før 21:00 tiden på kvelden. Det er et problem som har vært lenge. Ledelsen har nå startet/skal starte å få kontroll på problemet, da det i utgangspunktet er et rusfritt område.

Siden du er såpass ung ber jeg deg også passe på hva du gjør, og hvem du er med. Det er et miljø med mye rus og dårlige valg, og det er lett å bli påvirket av andre.

Dette er også grunnen til at jeg drar frem Torshov og GSF som de beste stedene, da jeg ihvertfall ikke ville sagt hausmania klientellet passer seg for så unge mennesker. Dette er ikke for å snakke ned om hausmania, men min opplevelse baser på mine og de jeg kjenner sin erfaring.


Om du skal begynne male på lovlig vegger er det også noen uskrevne regler som kan være greie å følge, men du får spørre om tips om du trenger