Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 15845
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar

Klikk for stort bilde

Tid: 15:00-19:30, lørdag 21 juni 2014.
Sted: Sofienbergparken på Grünerløkka.
Ta med: Engangsgrill, mat, drikke, parkspill og godt humør.
Aldersgrense: Det er fritt for alle å komme! (husk at freakfesten 20:00 har 20 års grense.)

Det blir parktreff i Sofienbergparken før freakfest 2014. Der kan du grille, konversere, spille, pilse eller bare slappe. De tre siste årene har oppmøtet vært supert. Hvis du er en person som ikke vil gå glipp av noe burde du definitivt ta turen innom i løpet av dagen. Omtrent 19:30 spaserer vi opp til Månehallen og fortsetter festen videre utover de sene nattetimer. Se etter et banner med bilde av freaker-logoen, den vil bli satt opp innenfor den lilla sirkelen på bildet ovenfor. Har sakset standardinformasjonen Jonta pleier å bruke nedenfor.

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet.
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på freak.
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på freak.
- Vi pleier å spise mat, drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da.
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp.
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kult, tror ikke jeg skal på freakfesten, men mulig jeg tar en tur til parken
Sist endret av foxxravin; 10. april 2014 kl. 20:46.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Parken vurderes
Jeg kommer nok til å luske rundt med en sixpack i posen, og kommer bort hvis feelingen er der.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Cappy Vis innlegg
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff.[/i]
Vis hele sitatet...
Greit nok at dette ikke er noe rustreff, men vil dette si at det ikke er akseptabelt å ta seg noen lines makkers åpenlyst på dette parktreffet?
Du må huske det kommer folk i alle aldre med ulike interesser. Er nok en del som ikke synes det er noe kult om folk åpenlyst ruser seg på treffet. Så for fellesskapet vil jeg sterkt oppfordre til å la være.

Husk at en god del medlemmer holder seg langt unna rusforumet. (Jeg har f.eks. fjernet det fra hovedsiden)
Sist endret av etse; 3. juni 2014 kl. 01:15.
Akkurat som i fjor, samme sted.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Greit nok at dette ikke er noe rustreff, men vil dette si at det ikke er akseptabelt å ta seg noen lines makkers åpenlyst på dette parktreffet?
Vis hele sitatet...
Enig med etse. Ta rusbruken en annen gang. Det pleier å være ung ungdom tilstede, og heller ikke jeg som er godt voksen synes det er særlig trivelig med folk som sitter og ruser seg rett ved siden av meg. Jeg legger meg ikke opp i hva folk gjør på privaten eller på andre fester osv, men parktreffet er bare en rolig gathering med god stemning med folk fra alle aldersgrupper, bare litt grilling og litt brus og musikk og god prat og fin stemning. Synes ikke det hører hjemme med rusmidler der, enten det er piller, pulver eller sprit. Når det er sagt, så er det selvfølgelig du selv som tar et slikt valg. Dette treffet har ingen "sjef" eller "ledere" som bestemmer eller setter regler. Men nå har i alle fall etse og jeg sagt hva vi synes om det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg og qanuk sitter i parken fra 15:00. I år skal jeg fikse en logo som er litt større enn de papirbitene på 3x3 cm som Bangfish fiksa i fjor. Denne gangen SKAL jeg ta med kubbespillet!
Jeg kommer!

Blir nok litt forsinka tho
Sist endret av Turbolego; 19. juni 2014 kl. 00:05.
Har så sinnsykt lyst å være med på dette, men får ta det det kommende/de neste årene.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har så sinnsykt lyst å være med på dette, men får ta det det kommende/de neste årene.
Vis hele sitatet...
Er lenge til...

Jeg hadde sagt bli med hvis du kan i år! Du vil angre hvis du kunne.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har så sinnsykt lyst å være med på dette, men får ta det det kommende/de neste årene.
Vis hele sitatet...
Hva stopper deg fra å dra?
Jeg blir nok også å se
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hva stopper deg fra å dra?
Vis hele sitatet...
Antabus, fly og overnatting for å nevne 3 viktige faktorer!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Antabus, fly og overnatting for å nevne 3 viktige faktorer!
Vis hele sitatet...
Alltids neste gang!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
fly
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=266874

Sitat av Mozzie Vis innlegg
overnatting
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php...39#post3135539

Med forbehold om at jeg kan ha misforstått grunnen til Antabusargumentet: da jeg var der i forfjor var det overhodet ingen drikkepress. Det var veldig mange som ikke drakk en dråpe alkohol. Parktreffet er ikke noen fest. Det er bare grilling og kos.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Omnomnom snaaaart! Og været er bra og greier!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
http://freak.no/forum/showthread.php?t=266874


http://freak.no/forum/showthread.php...39#post3135539

Med forbehold om at jeg kan ha misforstått grunnen til Antabusargumentet: da jeg var der i forfjor var det overhodet ingen drikkepress. Det var veldig mange som ikke drakk en dråpe alkohol. Parktreffet er ikke noen fest. Det er bare grilling og kos.
Vis hele sitatet...

Om jeg hadde dukket opp på parktreffet er det helt garantert att jeg ville vært på FF og. Derfor Antabus var listet opp.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Omnomnom snaaaart! Og været er bra og greier!
Vis hele sitatet...
HNNGNNNNGNGGG FUCKYES!

Tar med et par kilo nakkekottisser, potetsalat og engangsgrill!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Det er sjeldent jeg gleder meg til å sitte ute, altså! Vi sees
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Det er sjeldent jeg gleder meg til å sitte ute, altså! Vi sees
Vis hele sitatet...
Tjo ho!

Jeg og 2 andre medfrikere turer nedover om en dusj!
Håper dere er lett synlige!

Noen med grill?
Sitat av Alfeamnn Vis innlegg
Tjo ho!

Jeg og 2 andre medfrikere turer nedover om en dusj!
Håper dere er lett synlige!

Noen med grill?
Vis hele sitatet...
Jeg jobber med å få laget noe "synlig" ja

Tar med et par griller!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Nå sitter vi ute i Sofienbergparken vi sitter like ved den døde trestammen som ligger på gresset, har okkupert et bord. Turbolego setter snart opp rastrubation av freakern.

Turbolego har forresten en sangkonkurranse der du kan vinne en halvliter øl og en billett til festen i kveld. http://freak.no/forum/showthread.php?t=270082
Neutral Good
Mith's Avatar
Vært ute å sett etter dere, men nå er jeg hjemme igjen.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Logoen er oppe om tjue minutter. Vi er ti personer som sitter rundt et bord ved den trestammen nuh.
Dundrer nedom nå! :-)
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Nå er to bord slått sammen..
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Når drar folk oppover mot Månehallen??
Sist endret av aeon_illuminate; 21. juni 2014 kl. 17:52.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Når drar folk oppover mot Månehallen??
Vis hele sitatet...
Folka farter oppover 19:30, jeg er der litt før..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Dere får ha det gøy! Blir desverre ikke å se der, da jeg har blitt trønder på deltid.
Takk for et hyggelig parktreff, det var rett koselig.
Takk også til dere fem som trakk meg med på ekstra vors. Veldig hyggelig det også. Håper alle hadde en fin fest!
Sist endret av Bl4derunner; 23. juni 2014 kl. 13:01.
No one can get me
Barlong's Avatar
12 3
N som har sett en kentucky flaskeåpner...?
ser ut som et lite ølglass med litt ølskum, magnet på, opp fra skummet e metalåpnern. Står Kentucky på den. Glemte den i parken. :'(
Nå kom jeg plutselig på at jeg/vi glemte å ta ned freak-plakaten... Muligens Turbolego har tatt seg av det, men hvis ikke så kan alle og enhver som bor i Oslo være snill og fjerne den hvis den fortsatt henger på treet
Sitat av Elemental Vis innlegg
Nå kom jeg plutselig på at jeg/vi glemte å ta ned freak-plakaten... Muligens Turbolego har tatt seg av det, men hvis ikke så kan alle og enhver som bor i Oslo være snill og fjerne den hvis den fortsatt henger på treet
Vis hele sitatet...
haha, nei... glemte det.

Dessuten stakk jeg jo fra parken tidlig fordi jeg skulle parkere bikkja heime før vi stakk til månehallen... var det ingen i parken som reagerte på at freaken-plakaten sto igjen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Blir det noen nye treff i nærmeste framtid? Flyttet nettopp til Oslo og kjenner igrunn ingen her
Sitat av Settoz Vis innlegg
Blir det noen nye treff i nærmeste framtid? Flyttet nettopp til Oslo og kjenner igrunn ingen her
Vis hele sitatet...
som alltid når folk spør: Umulig å si, noen må planlegge noe. Dette kan være hvem som helst - så om man vil ha et treff er det bare å arrangere et.