Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 8502
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Hei folkens!

Etter flere vellykkede treff tidligere (og noen mindre vellykkede...) ønsker jeg å sjekke stemningen for et treff i nærmeste framtid. (i løpet av mai?)
Håper på tilbakemelding fra interesserte ang når det passer å ha treffet og eventuelle lokaler. Blårock har jo vært en fin gjenganger

Om noen har en leilighet til rådighet hadde det vært supert, nachspiel er vel ikke å forakte.

Regler:
- Du kan komme uansett hvor mange poster du har skrevet og/eller når du har registrert deg. (lurkere er velkomne)
- Ingen aldersgrense (på blårock tidlig på kvelden, ev. nach vil være 18+)
- Ta med godt humør
- Ikke drikkepress, men lov å drikke om man ønsker.
Jeg hiver meg gjerne med på noe mat, f.eks. pizza på yonas eller burger på blå rock. Personlig blir jeg nok ikke med så langt utover kvelden.
Skrik ut når det er treff, så vil jeg nok med stor sannsynlighet innfinne meg der på gitt tidspunkt. Kan også se på leilighet for nach, men først må en fast dato komme.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Vi får spikre en dato mens interessen fortsatt er tilstede.
Har fått et kanskje fra Elemental, og Skeetonez har sagt han skulle komme.

Hva med fredag 9. eller 16. mai?

Pizza på yonas hørtes ikke dumt ut, litt lavere støynivå enn blårock (hvertfall før vi begynner å diskutere iherdig).

Du har vel kanskje eksamener i denne perioden Etse?
Sitat av Zyke Vis innlegg
Du har vel kanskje eksamener i denne perioden Etse?
Vis hele sitatet...
Skriver masteroppgaven fortiden så egentlig passer alle tidspunkt like bra/dårlig.
Tidlig mai går mest sannsynlig bra for min del. Kommer tilbake med et klart svar når tiden nærmer seg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er blakk frem til den 15, så når som helst etter det funker fint for meg! Øl og pizza på Yonas høres rimelig sweet ut.
Øl og Pizza høres ikke ut som ett dårlig avbrek fra masterskriving, nei. Jeg kommer definitivt helt sikkert kanskje.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Da sier vi 16 mai kl 1900 på yonaz, med mindre noen har større innvendinger!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Vil bare minne folk på at det nå er under 24 timer igjen!
Jeg må melde avbud, da tidspunktet ikke passer =/
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er enda on. Skal på vorspiel etterpå så blir maks et par timer, men noen øl og pizza er jeg med på!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
4 timer igjen folkens, håper dere er klare!
Har du bestilt bord Zyke? Regner med at det er ganske fullt på Yonas idag.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Jada, vi har bord til 5-10 stykker klokken 1900!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvor mange er vi egentlig nå? Er jo et par i tråden som ikke har skrevet her etter fastsatt dato.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Etse har jo meldt avbud, suicidaltaco og dumdidum har jeg ikke hørt noe fra, men ser de har vært på forumet i dag, så regner med de kommer. så 5 stk, men hvem vet, plutselig dukker uanmeldte opp, rarere ting har skjedd før
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Okei, så lenge vi blir 3+ så blir det ikke det verste ihvertfall. Jeg tar buss 1840 med mindre noen kjører så jeg skal være rimelig on time.

xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
Vi har fått et stort bord oppe i andre etasje, komkom
Bor selv en del timer unna i litt utenfor Bodø. Men oppdater oss så får vi høre hvordan treffet gikk. Alltid like artig å se oppdateringer fra et treff med nordlendinger! Så kansje vi kan dra igang noe ila det samme her oppe.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Oppdater oss gjerne, tenker at jeg blir med på noe slikt når jeg er litt eldre
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Oppdater oss gjerne, tenker at jeg blir med på noe slikt når jeg er litt eldre
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du da? Du vet at det ikke er noen aldersgrense for å delta på Freak-treff? Det har helt sikkert vært yngre deltagere enn deg tidligere!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvor gammel er du da? Du vet at det ikke er noen aldersgrense for å delta på Freak-treff? Det har helt sikkert vært yngre deltagere enn deg tidligere!
Vis hele sitatet...
Tja, tenkte mer på delen med bli med ut og ta noen øl og slikt

Men tar det på ligning, så får noen kose seg i fem sek:

X^2+1=min alder.
X^2+2x-2=22
Poenget er ikke å ut å ta noen øl. Det er å ut å spise pizza. Enkelte drikker øl til pizzaen, andre drikker brus eller vann. Etter dette går folk til sitt, enkelte stikker kanskje videre og tar noen øl på et utested, mens andre kanskje drar hjem eller på forspill. Så at man er under 18 er absolutt ikke et problem.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
Poenget er ikke å ut å ta noen øl. Det er å ut å spise pizza. Enkelte drikker øl til pizzaen, andre drikker brus eller vann. Etter dette går folk til sitt, enkelte stikker kanskje videre og tar noen øl på et utested, mens andre kanskje drar hjem eller på forspill. Så at man er under 18 er absolutt ikke et problem.
Vis hele sitatet...
Ok, dere har overtalt meg, får bli med neste gang det dukker opp i nærheten ^^

(Noen med tanker rundt noe lignende i Oslo?)

NB: vet om det før FF14, men akkurat da er jeg i söta bror og besøker familjen.
Sist endret av Freddy_fred5; 16. mai 2014 kl. 23:50.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
(Noen med tanker rundt noe lignende i Oslo?)
Vis hele sitatet...
Bare å slå opp en tråd og spørre om noen andre er interesserte i å være med på treff, så tar man det derfra.
Alder er ingen problem (vi er likegamle i alle fall). For ordens skyld: Jeg var så vidt passert fjorten år da jeg dro på sånt skummelt freaktreff første gang, og kan ikke si at jeg har tatt noen varig skade av det. Anbefaler alle som kan tenke seg å dra på treff til å faktisk dra. Min erfaring tilsier at det er kjempehyggelig
har hørt at taco pizzan på yonas er nydelig!

skal flytte til tromsø nå til sommeren, er gjerne med på tromsø treff i fremtiden
Yonas har tapt seg veldig. Pizzaen var fantastisk for noen år siden, men de ble så kjent og flyttet til større lokaler og ansatte flere folk. Så de går dessverre for kvantitet og ikke kvalitet lengre.
Pizzaen har uansett alltid vært oppskrytt. Den har alltid hatt fastfood-preg og vært skikkelig industriell. Bedre enn peppes og dolly - men det er ikke akkurat noe veldig stort.
Ble det treff?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det ble treff! Etter pizzaen stakk vi på vorspiel, ble fulle, og noe av det siste jeg husker er at vi kjørte rundt i handlevogn midt i sentrum. Vi var dog bare 3 stykker, men det var enda koselig stemning.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gikk visst glipp av dette. Er med neste gang!