Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 749
Sniffet en linje på 0.1g for ca 1 og en halv time siden, og enda en på 0.05g for 1 time siden.


Har røykt heroin tidligere i dag, 16 tiden. Røykte opp 0.3-0.4g.


Jeg er ikke veldig ruset, jeg er derimot bare veldig dårlig, har nettop spydd.


Og lurer på, hvor lang tid før man oppnår maks effekt ved sniffing? (Har spurt tidligere, tror ikke jeg har fått skikkelig svar, så spør igjen)

Er veldig kald og skjelven.

Kledde på meg, er ikke like kald. Men er nummen på hendene. Litt trøtt, men våken og fin egt. Veldig engstelig, tung i pusten.

Er nok bare angst? Men hva burde jeg være obs på?


Dette er siste gang jeg tar heroin, jeg er FERDIG! Det er bare negativt.


Der gikk resten i dass.
Sist endret av UngOgDumN; 1 uke siden kl. 00:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
At du har spydd kan tyde på at du har fått i deg for mye, men det at du er kald osv er mer et symptom på angst eller at du er syk ( feber?)

Ved sniffing vil jeg si at der tar mellom 15-30 minutter før maks funk, dette er dog kun basert på erfaring og ingenting annet så er ikke noe du kan støtte deg på ift når d er trygt å ta mer.

Håper du klarer å slutte der du er nå, du står virkelig på kanten til at det er for seint. Om det ikke allerede er det.

Unner ikke opiat avhengighet på noen, det er et helvete å komme seg utav og svært få som faktisk får det til
Uff. Dette gir meg dårlige minner. Heroin blir ikke godt før man er hekta, og da er det for sent. Råder deg sterkt til å ikke gjøre dette igjen