Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2041
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ecstasy MDMA-piller eller MDMA-tabletter?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
hvis du er heldig
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En pille er rund.
En tablett er flat.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En pille er rund.
En tablett er flat.
Vis hele sitatet...
Så ecstasy kan være begge deler?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så ecstasy kan være begge deler?
Vis hele sitatet...
Ja. Men, det er mest vanlig med spennede tabletter.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har alltid fått "flate" exstacy tabletter men det er mer enn femten år sia jeg syslet med sånne ting. Allerede på den tiden var det ikke uvanlig at exstacy ikke bare bestod av mdma men også amfetamin og div 2-c stoffer. Helt sikkert også annet fyllstoff. I dag har jeg hørt det er enda mere rusk og drit i exstacy tablettene og det er vel den største grunnen til at mdma krystaller har blitt så "hit" også fordi folk får renere stoff da.
Anonym bruker
"Mulig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har alltids fått flate, men siden ecstasy ikke er produkt fra legemiddel fabrikker, kan man aldri være helt sikker på hva slags fasong den vil ha, innhold, osv., anbefaler på det sterkeste å teste ecstasyen sin før de tar seg en tur
Hvis du får tak i krystaller er det helt klart det beste. Hvis du kjøper piller, prøv å få selgeren til å være ærlig hva de inneholder, og hvor mye.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pille er et legemiddel i rund form (som en ert), ofte overtrukket med et belegg for å skjule vond smak. I dagligtale brukes ofte ordet «pille» i stedet for tablett eller kapsel.

https://sml.snl.no/pille
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du får tak i krystaller er det helt klart det beste. Hvis du kjøper piller, prøv å få selgeren til å være ærlig hva de inneholder, og hvor mye.
Vis hele sitatet...
Ja selvfølgelig, jeg kjøper molly (krystaller) selv, var bare nysgjerrig på hva som er det korrekte begrepet når det kommer til ecstasy.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri hørt noen si de skal poppe Xtc tabletter
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri hørt noen si de skal poppe Xtc tabletter
Vis hele sitatet...
nei, var akkurat det. men virker jo som det er det riktige begrepet basert på hva de andre sier, ser det samme står på wikipedia også nå som jeg sjekket artikkelen for mdma.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du får tak i krystaller er det helt klart det beste. Hvis du kjøper piller, prøv å få selgeren til å være ærlig hva de inneholder, og hvor mye.
Vis hele sitatet...
Hvordan får du en forbryter til å være ærlig? It's a lost case dude.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvordan får du en forbryter til å være ærlig? It's a lost case dude.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener, men noen selgere er mer seriøse enn andre. De fokuserer mer på kundeservice og ønsker å selge de beste produktene og være ærlige med de selger, så prisen kan være deretter.

Jeg skjønner at dette også kanskje ikke er normalen, og jeg har bare vært heldig med min kontakt. Men det er jo mye mer penger å hente på denne måten, enn å blande ut 5ere med amfetamin med sukker og koffein for maksimum fortjeneste.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du får tak i krystaller er det helt klart det beste. Hvis du kjøper piller, prøv å få selgeren til å være ærlig hva de inneholder, og hvor mye.
Vis hele sitatet...
Det forutsetter selvsagt at selger vet hva pillene inneholder,og at han har fått riktig informasjon fra tidligere ledd i distribusjonen.

Min personlige mening er at det nærmest vil være umulig å vite hva man får ettersom det finnes så mange ledd fra produsent til forbruker som har all grunn til å tøye litt på sannheten.
Sitat av Mirage Vis innlegg
Det forutsetter selvsagt at selger vet hva pillene inneholder,og at han har fått riktig informasjon fra tidligere ledd i distribusjonen.

Min personlige mening er at det nærmest vil være umulig å vite hva man får ettersom det finnes så mange ledd fra produsent til forbruker som har all grunn til å tøye litt på sannheten.
Vis hele sitatet...
Da konkluderer jeg med at jeg er en av få heldige som har en bra selger. Noe % avvik vil det jo selvfølgelig være men, ja.