Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 929
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har tatt overdoser som har slitt med angst etterpå? Hvor lenge isåfall og hva merket dere får dere isåfall kjente på angsten? Tatt nå overdose for sikkert ett år siden og kjenner en enorm frykt om at noe er galt med meg. Blir egentlig bare flere og flere anfall med frykt.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det traumatisk i form av at du holdt på å dø og masse styr? Isåfall fester traumer seg lenge i mange tilfeller og amygdala går hele tiden i fight or flight. Hvor hjernen ikke klarer å balansere frykt og ikke frykt men går i alarm på alt så man har mye angst og frykt i seg der hvor det også ikke er fare.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt mange overdoser hvor det holdt på og gå veldig galt. Men jeg var i en tilstand der jeg ikke brydde meg om jeg levde eller var død.
Helt til jeg hadde begynt og prate med ei dame som er straight osv. Så klarte jeg og ta en skikkelig stygg overdose på julaften når jeg skulle hjem og feire jul med foreldrene mine og søsknene mine.
Tlf og alt gikk tapt i styret med og prøve og slenge meg rundt til ambulanse kom så jeg fikk ikke ringt hjem da jeg ikke husket noens tlf nummer eller noen ting.

De ansiktene jeg møtte da jeg kom hjem i taxi 2. Juledag og de spurte hvor jeg hadde vært..
Det er vel det som har brent seg fast. Har vært nykter helt siden da. Er også sammen med hun straighte dama. Noe jeg ikke vet om bør være en varsellampe eller bør være takknemmelig for at hun vil være sammen med en sliten junkie ?

Fikk virkelig se hva det livet gjør med de rundt en når jeg fortalte om det og fikk se reaksjonene deres.
Skjedde noe oppi hodet mitt den kvelden.
Har fortsatt ikke angst eller er redd for og dø. Men er redd jeg skal dø av en overdose så det er selvforskyldt mtp de pårørende.
Ja, jeg har over 20 overdoser, 2-3 ganger med hjertestans og blodforgiftning/sepsis to ganger. Jeg har lenge vært redd for hjertet mitt og mine indre organer, jeg sliter mye med hukommelsen og konsentrasjonen min, dette er noe jeg tror har kommet for å bli fordi jeg har flere ganger fått for lite surstoff/oksygen. Det eneste som hjelper på angsten er å ta det rolig fremover, elsk deg selv å ha det fint.