Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 797
Hva vil være best?
650ti støtter vel ikke SLI?
Ikke det?

Merkelig.
Sitat av GJERDE Vis innlegg
650ti støtter vel ikke SLI?
Vis hele sitatet...
Dette er korrekt.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Og hvorfor ikke evt 7850 CFX?

Bare velg 2 GB versjonen

http://www.dustinhome.no/product/501...Provider_dacsa
Sist endret av CHillZoNE; 12. november 2012 kl. 22:36.
Ville no heller gått for eit 670 asus directcuII top, å gå for SLI/CFX er ikkje det luraste.
Helt enig med ROflcopter.

Du får jo mer støy og varmeutvikling av to kort, i tillegg mister oppgraderingsmuligheten senere. Det er også vanligere å oppleve microstuttering med CF/SLI av to low-/mid-end kort enn tilsvarende med to high-end kort.

Så selv om man kan få noen flere FPS per krone ved en SLI-/CF-variant av to svakere kort veier det ikke opp i det store bildet. Imho.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Helt enig ang å kjøpe et 670/7970 er den beste løsningen, men å prøve å få mennesker til å forstå hvor mye trøbbel det er med SLI/CFX, har jeg gitt opp.
Jeg selv har 670 i SLi.

Hvordan vil 7850 være i CFX iforhold til 670 single og 7970 single?
Ville kjøpt et 7970 pga. problemer som kan komme med sli/cfx.
Jeg vurderer 670 forran 7970, pga bedre scaling og varme og stromforbruk. Det yter nærmest helt lik, har dessuten selv ekstremt gode erfaringer med 670 og generelt nVidia.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Det vil jeg være enig i, men SLI er noe herk.