Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  591 187638
Sitat av Max_Minus Vis innlegg
Har ikke tid til å jobbe, har fullt opp med å skyte, røyke, drikke,snorte div ulovlige stoffer

Max
Vis hele sitatet...
Da trenger du hjelp, kompis.
Hei Cyberblack.

Jeg har nok passert `the point of no return`

Max
Sitat av Max_Minus Vis innlegg
Hei Cyberblack.

Jeg har nok passert `the point of no return`

Max
Vis hele sitatet...
Det er aldri for sent! Om du er motivert til å slutte; søk hjelp!

Lykke til!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Alkohol er organisk
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over. Men som sagt, sjeldent betyr ikke at jeg utelukker alkohol.
Sitat av Fellini Vis innlegg
Det er jeg klar over. Men som sagt, sjeldent betyr ikke at jeg utelukker alkohol.
Vis hele sitatet...
Det var mest ment som en morsom kommentar fra min side

Det er dog en god del som ser på alkohol som "kjemisk" mens f. eks. cannabis er "naturlig", og bruker dette som begrunnelse for å favorisere det sistnente rusmiddelet.
går vg2 studiespesialiserende, med sosiale tillegsfag.
skal studere for å blir lærer (forhåpentligvis ungdomsskole)
tar meg en joint noen ganger i måneden.
Realfag på vgs, 2 året. Jeg tenker på å ta pilot studiet rett etter vgs, forhåpentligvis i forsvaret. Røyker joint en sjelden gang. ca annenhver måned. Men blir endel i det fine været nå
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det var mest ment som en morsom kommentar fra min side
Vis hele sitatet...
Allrighty, Jeg har vist mistet min sans for humor midt i forbredelsene til eksamen. Tar meg et glass vin.
Er uføretrygdet. Har knapt gjort noe fornuftig hverken av skole eller arbeid så langt i livet. Langt hår og har snust borti det meste av rus. Nazistene hadde garantert utryddet meg.
Ferdig med 3. klasse allmenn linje imorra, skal bli psykolog.
Hint om mitt yrke: Jeg er han som ringer deg midt i dagsrevyen for (som de eldre så gjerne spesifiserer gang pågang) å tigge penger til div humanitære organisasjoner. Jobber også på kundeservicen til en relativt kjent leverandør av parabol, TV-shit osv.
Studerer juss og kjører taxi annenhver helg (evt. mer om nødvendig).

I studietiden prøver jeg å holde det til 2-4 ganger i måneden da jeg har erfart at noe særlig mer gir meg dårligere utbytte av lesing og undervisning. I ferier kan det fort blir mye mer men det er en annen sak.

2-4 ganger i måneden fungerer derimot utmerket i kombinasjon med studier etter min erfaring.
Student, allmennfaglig. Ikke realfag riktignok.

Tar meg en joint eller et par bongtrekk når det byr seg, og snorter litt speed innimellom. Speed bare i ferier eller langhelger, med har hendt at jeg har røyka før jeg har hivd meg på bussen om morran.
Tar nå treårig bachelor i Informasjonsteknologi.
Nettopp ferdig med det første året.

Før det har jeg gått allmenn VGS, og hatt to jobbår som SFO-assistent og datakonsulent.
Datakonsulent jobber jeg fortsatt på deltid som, og i sommer blir det nesten fulltid for å få inn litt ekstra gryn.

Røyker ca annenhver dag på kveldstid (sjekket faktisk tilfeldigvis i går), og drikker alkohol ca 2 ganger i måneden.
Jobber som butikkmedarbeider med over 2 og et havlt års ansinitet - foruten at jeg kan skryte på meg en rekke verv innen fagbevegelsen.

Sporadisk hasjmisbruk, flein hver høst - men etter at jeg oppdaget den vidunerlige nye verden av Legal Highs, frister det egentlig ikke nok til at jeg gidder å gjøre meg selv til kjeltring for det. Som Al Capone sa: "Hvorfor er så mange mennesker kriminelle, når det finnes så mange lovlige måter å være uærlig på?"
Har vert postmann i 2år nå. Har studert IKT på høgskolen før, men hoppet av etter 2år pga det ikke fanget intressen min lengre. Skal tilbake på VG nå pga mangler noen mattefag. Har planer om å bli kjemi ingenør.

Røyker cannabis noen ganger i uken som regel. Viss jeg er alene en fredag eller lørdag blir det til tider skakkao Har pauser på 1-2 månder, noen ganger i året.
Sist endret av itZsaiN; 27. juni 2010 kl. 21:08.
Har vært student i to år nå, har fire igjen.

Røyker cannabis en eller to ganger i uka. For meg blir det brukt sosialt og aleine for å koble av fra all lesinga.
Jeg skal begynne på vg2 til høsten og (har tenkt) å røyke grønt i sommer
Har jobbet i butikk og som nattevakt. Sluttet i sistnevnte jobben til fordel for lang ferie før studiene begynner nå til høsten.

Røyker hver dag og bruker knipps / cola når annledningen er der. =8
▼ ... over en uke senere ... ▼
Begynner på tredjeåret, realfag. Jobber i servicebransjen som sommerjobb.
Halvtårs pause fra kunststudier.

Jobber i butikk for å tjene penger for så å komme meg til utlandet for å ta bachelor.

weed. speed. lsd. kola. flein.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Går 1 året vgs. Vurderer medisinstudier etter vgs, om jeg får karakterene til det (ligger ganske godt ann).


Hasj, pot, amfetamin (1-2 ganger i året), rytters og konserter.
Sist endret av Max Mekker; 13. juli 2010 kl. 11:04.
Fagbrev Kjemisk teknisk, teknisk fagskole, konstruksjonsteknikk og industriel produksjon med B i snitt, jobber med automasjon, maskinering, konstruksjon, mekanikk, teknisk tegning hos en av Norges største medisinprodusenter. Røyker en bønne 1-3 ganger i året.
Reiser et år til Australia på backpacking neste år og etter dette blir det bachelor i maskinteknikk eller indutriell design.
Sist endret av The Rebel; 13. juli 2010 kl. 11:44.
Røyker tjall, og amf i enkelte høytider.
Skal ta 3. året Medier og Kommunikasjon/påbygning på til høsten.
Jobber 2 jobber as we speak. Helsesenteret og avlastningsbolig.
Skal man ha råd til røyking, så må man jobbe. motivasjon i massevis
Jeg har prøvd meg på realfagkurs, gikk rett i dass, så tok jeg et år sosiologi som ikke interesserte meg i det hele tatt. Har jobbet på en bedrift som lager diverse smarte tekniske duppeditter. Sluttet der for et par år siden, men nå jobber jeg der igjen. Jeg gjør bare de lettere oppgavene som alle med litt vett og orden i huet klarer etter litt opplæring. Har også jobbet nesten et år med demente.

Har planer om å gå mer skole, bare aner ikke hva pga jeg ikke har realfag fra videregående. Kunne tenkt meg å studere aquakultur, plantevitenskap, biologi eller noe lignende. Men jeg orker ikke og er ikke spess motivert til å sitte de neste åra og studere matte og fysikk.

Tror kanskje hvem "hylle" jeg havner på i livet kommer til å ha mye med tilfeldigheter og eller flaks å gjøre.

Jeg har vel prøvd nesten det aller meste bortsett fra heroin og de sære og nesten ukjente RC'ene. Nå om dagen går det mest i alkohol, og noen inkludert meg vil vel si jeg drikker for ofte.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Røyker mykje tjall og tek sterkere hallusinogener (flein, LSA og LSD) 3-7 gongar i året.

- Mediastudent
- Organisatorisk og økonomisk ansvar i ein venstreradikal organisasjon
- Forfatter og filmskaper
- Har jobba ein god del på kaféar
31år, Har fagbrev i byggbransjen fra tidligere, men har vert heldig og har de siste 8år drevet et eget firma som idag har 6 annsatte og går veldig bra, er og medeier/investor i to andre firma.

Har røykt cannabis daglig i ca 15 år, men har alltid fulgt den gyldne regel alldri røyke før jobb/skole/viktige oppgaver!
Har en flein tripp en gang i året.
Alkohol ca tre ganger i uken, men sjelden at det blir fylla
Bruker cola/mdma i ny og ne, kommer litt ann på tilgjenlighet/kvalitet
Diverese rc'er til tider.

Koser meg med dette, men selvkontrol og kunskap om hva du tar/gjør er viktig for at denne komboen av jobb og moro skal fungere
Er utdannet og jobber 100% som kokk her i Amsterdam. Jeg har røykt så å si hver dag i 8år.
Har jeg førstevakt (11.00) bruker jeg å røyke meg en Sativa-jay på balkongen før jeg spiser, dusjer og det man nå gjør på morgenen før man drar på jobb. Enda litt fjern da jeg ankommer jobb, men da er det kun prepwork og en å annen frokostbestilling et par rolige timer. Er "nykter" når folk begynner å komme på restauranten å det blir hektisk på kjøkkenet å det funker veldig greit og det er deilig at første kjedelige timene bare raser av gårde.
Har jeg andrevakt (17.00) røyker jeg ikke noe annet en mornings (hvis jeg våkner tidlig) før jeg er ferdig på jobb, da jeg ankommer mens det er ganske hektisk og ville bare vært ukomfortabelt for meg og medarbeidere som må være der med meg. Jeg vil ikke være et surrehau rote til noe mens jeg har 3 forskjellige bord å 12 forskjellige retter.
Røyker hasj en gang i blandt 4-5 ganger i året, har også prøvd salvia et par ganger. Er lærling på fiskebåt, har osgå tatt og bestått skippereksamener så nå trenger trenger jeg kun et år sånn cirka så kan jeg bli styrman/navigatør/skipper.
Går 2 året Helse Og Sosial - ambulansefag

grønt 4 ganger i uka
helsearbeider

tar en tur nå og da
Sitat av 0bs Vis innlegg
helsearbeider

tar en tur nå og da
Vis hele sitatet...
da er vi to
Arbeidsledig for øyeblikket, har ikke utdannelse og røyker cannabis omtrent hver dag.
Sist endret av Clr; 28. juli 2010 kl. 20:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Sitat av Clr Vis innlegg
Arbeidsledig for øyeblikket, har ikke utdannelse og røyker cannabis omtrent hver dag.
Vis hele sitatet...
Shush! Du skader legaliseringskampen! :P
Begyner å ingeniørstudiene neste uke.

Bruker hasj/weed daglig og amfetamin relativt ofte (2-4 ganger i uken). Periodvis frekvent bruk av kokain. Ved festligheter blir listen lengre; GHB/GBL, rivotriler/ryppere (og div andre benzoer), sopp, 2c-b, ecstacy. Men alt gjøres med måte, og uten promille er det sjelden jeg er synlig ruset.
eg rense de offentlige toalettene.
Arbeidsledig her også, eneste jeg bruker er alkohol, foreløbig da
WayGone: Liker måten du kombinerer røyking og jobb på, disiplinert og fornuftig.

Selv jobbet jeg 3år tidligere for å så kjøpe to hus og få de istand som jeg nå leier ut, det gir mye større frihet i markedsføringsstudiene jeg nå holder på med =)
Røyker 2-3 spliffs daglig, aldri før jeg har gjort mine gjøremål.
operatør på stor fabrikk,røyker canabis når det føles okay(ikke på jobb)ellers går det på øl.
går vg3 Dataelektroniker. Har helt middels snitt. Produserer musikk på fritiden, og er gitarlærer som jobb.

Røyker Cannabis i helgene.
Studerer til sivilingeniør!

Prøvd litt av hvert, men liker spesiellt MDMA og LSD og tror at de har gjort meg til et bedre og mer forståelsesfullt menneske.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Men alt gjøres med måte
Vis hele sitatet...
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
amfetamin relativt ofte (2-4 ganger i uken).
Vis hele sitatet...
Disse to i samme post syns jeg er sterkt
Jeg røyker så å si hver dag og går siste året på videregående og får 5 i alle fag.
har det noe og si, så lenge du er fornøyd med livet...
Har friår, ska prøve å få meg jobb ettervert

Røyker en del bare :P
Sjukt at folk kan ruse seg på så mye forskjellig og komme seg på jobb dagen etter, synes jeg da. Selv er jeg fan av mary jane, og toker vel par ganger i uka. Jobber i klesbutikk om dan.
Jeg har droppet ut av skolen, vet ikke hva jeg skal bli, tenker å leve på sosialpenger når jeg blir 18, og gjøre absolutt ingenting, gå rundt å feste, game wow, og kose meg med sosial penger, og jeg røyker hasj ca hver dag, og tar andre ting innimellom
Voksen dame, røyka i ca 15, jobba som admin. sekretær og selger i alle år. Røyker når jeg får tak i, intet daglig forbruk.
Jeg bruker det som kalles narkotika. Jobber med grunnarbeid, har eget firma. Tjener godt og velså det. Rus trenger ikke nødvendigvis være linket med rennestein og Trygd.
Sitat av rhcp-rocks Vis innlegg
Jeg har droppet ut av skolen, vet ikke hva jeg skal bli, tenker å leve på sosialpenger når jeg blir 18, og gjøre absolutt ingenting, gå rundt å feste, game wow, og kose meg med sosial penger, og jeg røyker hasj ca hver dag, og tar andre ting innimellom
Vis hele sitatet...
Kult å vite hva skattepengene mine går til!

Seriøst, for et trist liv! Ingen ting i veien med å ikke velge den samme ruta som alle andre, men hvordan skal du få levd livet om du lever som en slapp, trygdesnyltende rusmisbruker? Jeg anbefaler deg å se deg om etter en jobb du synes virker kul, eller begynne på en utdannelse innenfor noe som interesserer deg. Tenk å kunne tjene penger på noe du liker å gjøre! Så kan du bruke pengene på å reise, feste, møte nye mennesker og kjøpe en bedre gaming-maskin enn det trygdespenna noen gang vil gi deg råd til
Sitat av Mith Vis innlegg
Det er nok ikke usannsynlig at det er mer utbredt rusbruk på yrkesfag enn allmenn, hvis man går ut fra at din utdannelse henger sammen med dine foreldres utdannelse og at gutta på golvet bruker mer rus enn de med høyere utdannelse.

Ellers er studenter på universiteter og høyskoler også rimelig godt representert på statistikken over cannabisbrukere, og der vil jeg tippe at de som studerer samfunn eller kultur har ett høyere forbruk enn feks. realfagstudentene. Det er dog bare antagelser utifra personlig erfaring og stereotyper. Men dette blir offtopic, sorry.
Vis hele sitatet...
Hei sveis, jeg fullførte nettopp studiespes med realfag. Full fordypning i den tyngste matten og fysikk, i tillegg til kjemi1 og ekstramatte som privatist. Begge mine foreldre har høyere utdanning og min barndom er upåklagelig, og neste høst skal jeg i gang med sivilingeniørutdanning. Også er jeg jente.

Nyter likevel gjerne cannabis, skjønt jeg riktignok begynte ganske nylig. Ser for meg at det blir perioder der jeg kjøper en femmer og svir den av på en uke eller to, for så å ta pause så lenge som det passer rett og slett. Er også litt nysgjerrig på psykedelika.

Statistisk sett kan det kanskje tenkes det er mer av såntno på yrkesfag, men det er altså ikke bare der