Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7461
Noen som vet hvordan man kan gjør dette på en enkel måte? Et fettløselig vaskemiddel av noe slag burde kanskje greie jobben?
Kommer litt ann på. Hvis de er veldig "ferske" holder det med en våt klut og tørke litt hardt på flaten de sitter. Har avtrykkene vært der over lengre tid, sitter de litt bedre, men det holder fortsatt med en våt klut som du tørker litt bedre med, på over flaten de sitter på.
Uansett blir de borte/utydelige med zalo.
Zalo er det eneste som funker å få ut dax av håret med, og dax er dyrefett.

Edit: Latex-hansker er det beste. Da blir det ikke fingeravtrykk.
Sist endret av drittunge; 2. oktober 2008 kl. 14:04.
Kaldavfetting til bil? bare tatt rett ut av luften
Sprut vilt med amoniakk, da ødelegger du eventuelle blodrester og, visstnok. Det gjør de ihvertfall i boondock saints, skal ikke garantere at det er sånn irl, men høres ikke usannsynlig ut
Utifra erfaring vet jeg at vanlig Zalo ultra gjør jobben...
Et fingeravtrykk er bare fett som sitter igjen fra fingertuppen din.
Om du tar å bare drar over med håndflata eller skjorteermet så blir jo merket dratt utover, og dermed "uleselig".
Men er du skikkelig paranoid så kan du jo vaske det av med Zalo osv.
For en stund siden ble motoren på pidda til en kompis av meg stjåle over natten. Mange finegeravtryk på den i olje men de kunne ikke bli skjekket fordi de var drad / smurt utover så det er ikke mye så skal til for å få de vekk men, husk at når du blir tatt av purken tar de avtrykk av hele handen ikke bare fingrene og som "drittunge" sa buttinspectiongloves er det mest effektive
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen dager i frysen har jeg hørt skal hjelpe... fettet fryser og spalter seg og vips! borte...
DNA derimot er skumle saker... en bekjent som nylig ble registrert ble plutselig linket til div saker landet rundt som han ikke skjønte noe av. man vet aldri hvor klipsen tar veien