Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1611
Hei!

Jeg leter etter en relevant liste over virksomheter som støtter kreative prosjekter
Finnes det noe tilsvarende alternativer til Frifond fks

Fant ikke legathåndboken hos bokhandel
Sitat av Osteper Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Pass på å være veldig nøye med kostnadsestimatene om du vil ha penger derfra. Legg ved dokumentasjon (for eksempel pristilbud fra ulike leverandører) og nøye grunngiving for hvorfor kostnaden er nødvendig. Du bør også ha en portofølje å vise til med tidligere arbeider (fotografier, malerier, skulpturer etc). Det trenger ikke å være så fantastisk bra, men det er viktig å kunne dokumentere en genuin interesse for annet enn kronasje.
Hei igjen! Takk!
Det viser seg å være meget vanskelig for en mann i alder av 27, å søke stønad fra diverse organisasjoner.
Dette er dog ikke sjokkerende!

Spesielt ikke med tanke på at jeg selv, ikke helt vet hvordan jeg skal vinkle en søknad for stønad av; Prosjekt flytte til Køben, forhåpentlig vis klare å lande nok spillejobber som DJ, til å leve overkommelig. Jeg snakker ikke stjernestatus satsing, men få lov til å bruke tid på musikk, og samtidig ha tak over hodet og mat på bordet! Virker helt absurd? Men urovekkende frigjørende, med sikte på avreise i September!
Inkluder meg gjerne i en meditasjon eller bønn! Alt går!