Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 841
Jeg og en kamerat diskuterte dette om dirking her om dagen, og han sa det at det finnes et verktøy som du setter inn i låsesylinderen så blåser den inn "kuler" eller noe sann så den former seg som nøkkelen. og jeg ble litt usikker på om dette fantes . er det noen som kan avbekrefte dette eller bekrefte det..

har titta rundt på diverse nettsteder som selger lignende men finner ikke noe
wrfrak's Avatar
Trådstarter
99 2
eller om noen vet om hvor jeg får kjøpt Glassrundskjærer
Jeg mener også å ha hørt no om en sånn nøkkel, så tror det finnes.
Til ditt originale spørsmål;
Det kan være en slik han snakker om, men det er absolutt ikke det samme. Eneste likheten er at den former seg etter innsiden av låsen. Brukes på låser med disse "runde nøklene". Mange sykkel/MC-låser har slike.
wrfrak's Avatar
Trådstarter
99 2
ja det er no sann jeg tenkte på ja. noen som vet hvor du får tak i en sann, bare med vanlig nøkkel.. pris spiller ingen rolle
Sist endret av wrfrak; 11. oktober 2008 kl. 16:51.
wrfrak's Avatar
Trådstarter
99 2
har prøvd det men synes ikke det funker no særlig, mere lyst på en sann som du bare pumper to ganger så er du inne

lurer på om det går ann å ta byggskum jeg .?? eller bare å borre opp
Sist endret av wrfrak; 11. oktober 2008 kl. 17:14.
Poenget mitt var at det neppe finnes. Høres ut som om noe tull noen har sett på film, der de f.eks. dirker opp låser uten tension tools. Bogus, med andre ord.

Om du vil inn kjapt og enkelt ville jeg tatt en titt på bump keys, og hatt et nøkkelklippe med nøkler til forskjellige låstyper. Da kan vi snakke fort og effektivt.
Google it.