Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2814
Hei

Snart er det russetid og landstreff i kongeparken. Hvis jeg ikke klarer å skaffe meg billett, så må jeg nok snike meg inn.

Noen som har kjennskap til parken?
Hvordan kan jeg lettest snike meg inn?
Finnes det noen andre triks?
Hva vil en evt. straff være hvis jeg blir tatt?
Hva vil en evt. straff være hvis jeg blir tatt?
Vis hele sitatet...
bli kastet og og mulig bot
Kle deg ut som politi og gå inn
Ellers har jeg hørt de har ganske streng sikkerhet
Sist endret av Evelen2; 29. september 2008 kl. 17:22.
Hvis du blir tatt på fersken for "å prøve snike deg inn, dvs ved hovedinngangen eller hoppe over gjerdet" blir du bare kastet ut.
Derimot hvis du blir tatt inne på området blir du anholdt og får en bot på 1-3tusen.( politi patruljerer)

P.S det er vakthold utenfor hver Konsert-inngang.

Alternativer:
1. Mekke et falskt armbånd.
2. Kle deg ut som Røde Kors eller rett å slett bare søke deg inn.


Eller enklest:
3. Snike deg inn fra fjellsiden - Terrenget er "litt røft", men har du karakter 2 i gym eller høyere skal det nok ikke være til hinder. Bare til å joine en gjeng fra campingplassen som har samme hensikt som deg

Gå først her hvis du ikke er kjent med området:
http://www.landstreff.no/fileadmin/l...kart/kart.html

Vedlagt finner du et grovt skissert kart
Her:kongeparken.JPG
Mirror: http://www.uploading.com/files/3T997...arken.JPG.html


Lykke til med fine fudle damer
Sist endret av hjelp123; 29. september 2008 kl. 22:54.
De selger jo billetter på de fleste auksjonssider. Jeg kjøpte ihvertfall 2 billetter på finn.no for en ukes tid siden. Og da så jeg ihvertfall 50 billetter til salgs bare der...

Det enkleste er jo faktisk bare å kjøpe.
Sitat av Boo-Boo
De selger jo billetter på de fleste auksjonssider. Jeg kjøpte ihvertfall 2 billetter på finn.no for en ukes tid siden. Og da så jeg ihvertfall 50 billetter til salgs bare der...

Det enkleste er jo faktisk bare å kjøpe.
Vis hele sitatet...

Helt enig med deg.
Planen er backup i tilfelle han/eller andre ikke får skaffa.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Gjerdet er en del steder stripset sammen. Så da tar du bare en lighter og smelter dem opp med en lighter på 1,2 og 3 for å så smyge seg inn.
Du kan jo alltids bare drikke mye når du drar inn, så om du blir tatt sier du bare at du hadde kjøpt armbandet på nett, hadde det på deg når du dro inn og nå ikke vet hvor det ble av.
Du kan prøve å bruke samme metode som jeg brukte på ett av tryvann treffene, riktignok bør du være edru når du prøver.

En kompis og jeg var sjafører for en russebil med 7 jenter. De løp inn på tryvann for å feste og planen var at vi skulle hente dem senere på natta. Kjipt som det er ble vi sittende i bilen på tryvann en stund før jeg bestemte meg for at jeg ville inn gratis.

Gikk rett bort til de som solgte billetter/hadde ansvar for sikkerheten og serverte følgende historie.

Sa jeg var sjafør på en russebil med folk som allerede var inne og at de hadde klart å få tatt med seg nøkkelen til russebilen inn.. Sa det begynte å bli kaldt og at det var umulig å få tak i folk på mobilen pga musikken. Fikk først prata meg til at jeg kunne få kjøpt en billett for å gå inn, men forklarte da at lommeboka selvfølgelig lå i jakka i den låste russebilen. Etter litt om og men gikk de med på å slippe meg inn gratis, han jeg pratet med skjønte nok at han hadde blitt lurt da jeg snudde meg, pekte på kompisen min og sa det gjaldt han også.

Poenget mitt er, hvis du er frekk nå så finnes det bedre måter å komme inn på enn å sjanse på å ta seg gjennom ett gjerde for så å bli bortvist og nektet adgang uansett.
Litt fantasi må det da kunne gå an å ha.

Dette forumet har tapt seg på kreativitetsfronten ;-)