Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3193
Hei Alle sammen!

Jeg har nå en stund prøvd å få til å dirke opp en systemlås som er på et sånn sikringskap og et teleskap i blokka vi bor i, men helt uten hell, jeg klarer fint hengelåser, og lignende, men akkurat denne låsen var veldig vanskelig.

Er det noen som har noen tips til hvordan man kan få dirket opp en sånn jævel? :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenker du skal slite, for jeg antar det er en Trioving, som er like sikker som vanlig hus-sylinder, om ikke vanskeligere.
Den der får du ikke til med de første, så allt, allt, allt for vanskelig... Prøvde selv med sånn dirkepistol, endte bare med at jeg ble forbanna...
Systemnøklene/låsene til trioving har et ekstra sett med pinner, dvs 7 istedet for 6. Det skamvanskelig å dirke de etter det jeg har forstått. Så om du ikke klarer feks din egen husdør, så kan du egentlig droppe det.-
Hvis du kjenner en elektriker har han gjerne en BLH nøkkel liggende. For alt jeg vet kan en BLU nøkkel holde. Jeg vet om sentraler som bruker samme system, idiotisk som det er men sånn er verden.
OLH og OLU mener forrige poster sannsynligvis.
Står det trioving på det er det stort sett bare å glemme å dirke.

Av en eller annen grunn har de lagd dem så vanskelige å dirke... Skjønner meg ikke på låsbransjen.. De må tenke litt på de som skal dirke også.
vi, dvs. låsbransjen, kan å dirke disse. NP med rett utstyr og litt teknikk