Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 410
Anonym bruker
"Tilfreds Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg har nylig seponert subutex. Jeg trappet meg ned til ca 1 mg før jeg seponerte. Nå er jeg på dag 4-5 uten subutex. Men jeg har tatt noe tramadol og to oxy på 40 mg.
Det jeg har igjen er 3 stk oxycontin på 40 mg og litt over 20 stk tramadol på 50 mg.
Hvordan ville dere brukt dette for en mest mulig skånsom nedtrapping?
Er svært takknemlig for alle råd!!
Anonym bruker
"Klein Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en dårlig ide å erstatte subutex med oxy og tramadol når du prøver å trappe ned, da de begge er innenfor kategorien opiater. Du burde nok holde deg unna oxy og fortsette nedtrapping med subutex.
Anonym bruker
"Klein Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ser også at du lager 2 tråder som omhandler det samme. Jeg tror du trenger hjelp av helsevesenet, de kan nok hjelpe deg bedre enn oss på freak.
Anonym bruker
"Tilfreds Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg kan dessverre ikke ta det gjennom helsevesenet da det vil få konsekvenser. Så jeg trenger egentlig bare råd for hvordan jeg kan gjøre dette på en så skånsom måte som mulig. Har ikke tilgang på subutex mer, og 3 oxy og litt over 20 tramadol er det jeg har til disposisjon