Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 882
Hei, prøvd og Googlehttp://https://rusopplysningen.no/koffein meg frem på både norsk og engelsk.. men hva er egentlig farene og risikoene ved og blande gate-amfetamin (injisert) med Koffeinpille på 300mg?

Rusopplysningen sier noe om at å blande amf med koffein ikke er så ambefalt.. men HVORFOR IKKE?!

Finner liksom ingen utdypende og forklarende svar på dette?…

Ønsker alt fra bivirkninger, symptomer av kombo, farer, risikoer og egne erfaringer rundt dette temaet!!

Skyt løs
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har blanda ca 3-400mg koffein med 0.2g pepper uten problem men da ble peppern sniffa eller droppa.
Anonym bruker
"Lei Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Naturligvis fordi det er to stimulanter som fører til stress på hjertet.
Anonym bruker
"Arktisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som sagt over av "Rik Svin", det fører til ekstra stress på hjertet.
Har du ingen underliggende hjerteproblemer går det nok helt bra (med forbehold om alt kan skje).
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Unødvendig belastning på hjertet. Gateamfetamin er, som du sikkert vet mye bedre enn meg, blanda ut med andre stoffer. Og ut ifra det jeg har skjønt, så er koffein blant et av de mest vanlige stoffene å blande inn i amfetamin, nettopp fordi det også er en stimulant.

Så ikke vet jeg. 300mg tilsvarer to energidrikkers mengde av koffein, minus sukkeret såklart.

Og det med at nettsider ikke anbefaler å blande rusmidler med div andre stoffer er noe som de gjør for å sikre seg selv. Det er ingen som vet om du er genetisk usatt for hjertesvikt, det er ingen som vet hvordan -din- kropp tåler diverse stoffer, og selv ikke du vet nøyaktig hva som ligger i gatespeen du ønsker å insjisere. Med andre ord så er det veldig mange fallgruver for din egen helse. Og det er få som ønsker å risikere dødsfall på egen kappe fordi dem fikk folk til å tro at noe var farlig.

Kroppen din klarer seg helt frem til den ikke klarer seg.

Personlig pøser jeg på med koffein og deksamfetamin på resept. Får en god følelse av det og jobber effektivt, men jeg får liten terskel for motgang, nedturene er nokså drit. Alt i alt, drugs are bad mkay, og du har bare en kropp og et hjerte.
Amfetamin og koffein kombinert er nok litt værre enn rusmidlene alene sammenlagt.

Når det er sagt så tror jeg det ikke er så veldig farlig. Da snakker jeg om konservative doser som feks 0,25 g amf og 0,3 g koffein iløpet av en dag/døgn.
Sist endret av Superspurv; 25. september 2022 kl. 19:07.