Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1301
Anonym bruker
"Forferdet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg flytter til utlandet, har betalingsanmerkninger her i Norge, men har jobb, adresse og en utenlandsk bankkonto i utlamdet, hvor lett er det å få lån/ mastercard? I det hele tatt mulig?
Ikke så vanskelig men tar litt tid etter erfaring. I andre land så er det ikke like mange registre som i Norge.

Det er normalt å be om 3 lønnslipper og regninger for å bevise bosted for små lån, arbeidskontrakt må også med. Større lån krever lengre historikk etter min erfaring. Sikkert forskjell fra land til land, jeg har vært etablert i Spania, UK og Filippinene tidligere.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør du om det er vanskelig å få selve kortet eller om det er kreditt på MasterCardet du ønsker deg?
Anonym bruker
"Forferdet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spør om lån , kreditt , eller selve mastercardkortet
Anonym bruker
"Forferdet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fint om noen har peiling
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kreditten din fra Norge vil ikke automatisk registreres i utlandet når du flytter dit, så det vil være like lett som det er for noen som har flyttet dit du vil flytte uten gjeld. I mange land kan du registrere deg bankerott og gjøre det umulig for dine norske kreditorer å hente inn det du skylder mens du bor der, det vil i så fall sikkert gjøre det midlertidig umulig å få kredittkort men du vil i så fall slippe å stresse over gjelden.
Anonym bruker
"Forferdet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok. Hva med en kreditt—konto f,eks?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg flytter til utlandet, har betalingsanmerkninger her i Norge, men har jobb, adresse og en utenlandsk bankkonto i utlamdet, hvor lett er det å få lån/ mastercard?
Vis hele sitatet...
Får følelsen av at det ikke kommer til å gå så bra med økonomien din i utlandet heller.

Men det er kanskje en eller annen svindel du pønsker på, i så fall får du ha meg unnskyldt.
Anonym bruker
"Forferdet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Får følelsen av at det ikke kommer til å gå så bra med økonomien din i utlandet heller.

Men det er kanskje en eller annen svindel du pønsker på, i så fall får du ha meg unnskyldt.
Vis hele sitatet...
Joda. Men er vel greit med kreditt om man bor og jobber der?