Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2257
Heisann folkens skal møte ei jente i kveld som jeg har holdt litt på med en periode, vi har hatt lite kontakt den siste tiden og hun ville møte meg i kveld. Vi har snakket om å bli bli i et forhold men hun var ikke helt klar akkurat da. Føler vi møtes, snakker men så skjer det aldri noe mer. Vi begge er helt inkompetente på forhold og er begge litt sosialt tilbakestående, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.
Hvis hun har sagt at hun ikke er klar så er det hvertfall ikke lurt å presse og stresse det.
Hvor gamle er dere?

Uansett, vent til hun er klar. Ikke mas eller press henne.
Ha fokus på å ha det trivelig sammen når dere møtes og ta det derfra ? Finn på noe sammen,opplevelser
Altså, man må ikke være i et forhold for å prøve å gi hun et kyss. Det er viktig å gjøre visse fremstøt hvis man ønsker noe mer enn et vennskap.

Når dere har et litt mer intimt øyeblikk og sitter nært hverandre så kan du prøve å legge merke til om hun ser på leppene dine, pleier å være et greit tegn på interesse. Du kan prøve på å lene deg sakte nærmere samtidig som du gir henne et lite smil, mens du forsetter å snakke. Hvis hun ikke lener seg vekk og smiler mot deg så kan du prøve deg på å gi et skyss.

EDIT: Kan hende jeg misforstod her og dere allerede har et romantisk forhold. Da er eneste løsning å ha en seriøs samtale med hun hvor du sier det du føler.
Sist endret av Jorg; 2. september 2021 kl. 20:43.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Heisann folkens skal møte ei jente i kveld som jeg har holdt litt på med en periode, vi har hatt lite kontakt den siste tiden og hun ville møte meg i kveld. Vi har snakket om å bli bli i et forhold men hun var ikke helt klar akkurat da.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med å ta det "neste steget"?
At du vil at dere skal bli kjærester?
For det er jo i så fall ikke et steg som bare en tar, man er to om det.
Tror du ikke at du vil merke det hvis hun ønsker et forhold med deg?
Enten det er kyss eller forhold - SPØR henne.
Selv om noen av de over sier du ikke må presse henne gjelder det nok rundt forhold biten.
Om du ikke tar initiativ selv så ender du fort opp i friendzone.

Når dere skal treffes så kan du starte med å være tydelig på at det er en date, også må du prøve å skape litt romantikk ellers blir det bare en filmkveld som venner.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Selv om noen av de over sier du ikke må presse henne gjelder det nok rundt forhold biten.
Om du ikke tar initiativ selv så ender du fort opp i friendzone.

Når dere skal treffes så kan du starte med å være tydelig på at det er en date, også må du prøve å skape litt romantikk ellers blir det bare en filmkveld som venner.
Vis hele sitatet...
Absolutt. La henne vite at du ønsker noe romantisk, dumt om dere har forskjellige idéer om hva dere driver på med.
hehe, du spør hvordan få kjærlighet. Det er det ingen som vet. Lykke til
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hvis hun ikke lener seg vekk og smiler mot deg så kan du prøve deg på å gi et skyss
Vis hele sitatet...
Haha, denne var litt søt. Husk også på at hvis hun lener seg vekk så er slaget i de fleste tilfeller tapt. Hver gang jeg har måtte ty til dette selv så har det vært fordi fyren er awkward og jeg er trengt opp i et hjørne.

Men ellers; vær tålmodig. Kjærligheten funker best og klarer seg best når den får modnes over tid spør du meg.
Armen litt rundt henne uten å "kvele" henne, men viser at hun er trygg hos deg. Trenger ikke nødv gå rett på kyss, prøv heller å kysse henne lett på kinnet når dere sier hadet til hverandre neste gang, bare for å gi henne et lite hint om at du liker henne.

Andre ting vi jenter liker: hør etter når vi prater. Bit deg merke i ting som blir nevnt. Sug til deg info om favorittmat, favorittfarge, Godteri hun digger, serier hun ser på, ting hun mangler osv. Kjøp f eks favorittbrusen til henne og gi den til henne randomly neste gang dere sees. Det er sånne ting jeg blir veldig "aaaw🥰" av hvertfall. For jeg er overhodet ikke vant til at folk faktisk hører på det jeg sier i dagens samfunn hvor alle sitter opptatt med minst én teknisk duppeditt hver i hånda til alle døgnets tider.

Smil. Øyekontakt - ikke nistirring, men hold blikket litt lenger enn hva som et normalt.

Vis sårbarhet. Si at du har savnet henne, tenkt på henne.

Denne fremgangsmåten her er ti ganger bedre enn: "KAN JEG FÅ KYSSE DEG NÅ?😬😬😬😬😬🤤"
Hilsen meg og sikkert alle andre jenter på kloden, hehe. Lykke til
Gå ut en tur med fin utsikt alene uten folk, kyss henne!

Funka sist