Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 732
Noen som vet om ein funkene jailbreak til Andrioid Ice Cream Sandwich?
Det finnes ikkje.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Man bruker ikke uttrykket "Jailbreak" når det kommer til Android-produkter.
Men hvis du vil roote telefonen din kommer det helt an på hvilken telefon du har.
Har ein Samsung S7560 Galaxy Trend
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av OyvindTheGamer Vis innlegg
Har ein Samsung S7560 Galaxy Trend
Vis hele sitatet...
To sekunders google og to minutters lesing viser at ja, det finnes: http://forum.xda-developers.com/show...0#post35068890
Er jo ikke noen vits i å "jailbrake" en android, da du kan jo installere hva du vil av usingnert programvare på den rett ut av boksen.
Er vel derfor det kalles og jailbrake "Bryte den ut av (apple) fengslet", da det bare er apple som har begrensninger på hva som kan installeres og ikke.

Viss det er snakk om rooting derimot... hehe. -Er jo forsåvidt liten vits i det også spør du meg. Joda, Titanium Backup, og ad-free, noen flere? -Som faktisk er nyttig...?

Protip: Symbian og gamle Windows Mobile (fram til 6,5) er HELT åpent, installer hva du vil, forandre på hva du vil, ødelegg hele operativsystemet om du vil. Alt uten og modifisere noen verdens ting
Sitat av varg300 Vis innlegg
Viss det er snakk om rooting derimot... hehe. -Er jo forsåvidt liten vits i det også spør du meg. Joda, Titanium Backup, og ad-free, noen flere? -Som faktisk er nyttig...?
Vis hele sitatet...

Tja, undervolting av cpu, overklokking av cpu, i mitt tilfelle, kamera-mod som gir betraktelig bedre bilder (lg p880) osv osv