Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1934
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Vet ikke helt hvor på forumet dette hører hjemme, men jeg prøver under "rusmidler" da jeg regner med at kunnskapen om slikt er høy i denne forumdelen.
Jeg tar 75mg Truxal hver kveld for å sove, har det på resept og tar det ikke som rusmiddel.
En venn fortalte meg at personer som tar Truxal lever i gjennomsnitt 20 år kortere enn de som ikke tar det. Kan dette virkelig stemme? Spurte hvor han hadde hørt det fra, han sa at han hadde lest om det på nettet, men husket ikke hvor.

Har prøvd å google, men ble ikke noe klokere.
For å sette ting litt i perspektiv , Kreftpasienter lever I snitt 13 år kortere for kvinner og 15 år for menn. Tapt levetid som Narkoman er I snitt 35 år. Så at å bruke litt antipsykotika for søvn kan korte ned levetiden med 20 år er selvsagt rent tullball.
Hvis så skulle stemme, hva er forventet levetid på de som trenger Truxal og ikke tar det? Ligger sannsynligvis en sammenheng der.

Et annet perspektiv! Om du hadde flyttet til Russland kunne du forventet å få skjært bort en dekade fra forventet levetid, om du er såpass heldig at du ikke blir sendt i krig. Jeg tror det er farligere å bo i Russland (som er marginalt bedre enn å ha dødelig kreft) enn å spise Truxal.
Sist endret av Hilbert; 27. august 2022 kl. 05:29.
Anonym bruker
"Ivrig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spurte min mor som en sykepleier. Det var det dummeste hu hadde hørt. Pluss at for lite søvn kan faktisk korte ned levetiden. Så å ta noe å sove på om man har vanskeligheter for det er mye bedre.
Truxal burde vært forbudt
Sitat av Long John Vis innlegg
Truxal burde vært forbudt
Vis hele sitatet...
Velkommen skal du være!
Hva får deg til å mene det?