Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4459
Hei,har nettopp bestilt reise til München på oktoberfest. Noen med erfaringer her for å få en så bra opplevelse som mulig?

Verd å nevne er att jeg,å min kompis vurderer ett besøk på en bordell. Erfaringer med dette?
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Hei,har nettopp bestilt reise til München på oktoberfest. Noen med erfaringer her for å få en så bra opplevelse som mulig?

Verd å nevne er att jeg,å min kompis vurderer ett besøk på en bordell. Erfaringer med dette?
Vis hele sitatet...
Så lenge dere oppfører dere og drikker med måte vil jeg bare ønske dere en heidundranes morsom Oktoberfest. Ikke så mye å tenke på der. Det tyske folk er gjestfrie og veldig hyggelig å ha med å gjøre så lenge man oppfører seg.

Synd dere ikke drar til Berlin. Der kunne jeg anbefalt Artemis, som er et av de beste bordellene i verden. Men du finner antageligvis gode bordeller i München også, er nok bare et googlesøk unna. Beklager at jeg ikke har mye relevant å komme med for München.
Sist endret av Dimergon; 13. august 2022 kl. 03:47.
Vil skyte inn at München har en heftig nudist strand for homoer. Noe for dere å ta en tur innom kanskje?


God tur !
Vanlige tyskere i utgangspunktet rølpete idioter, akkurat som nordmenn, så det er bare å peise på!
De synes det er gøy hvis du kler deg i lederhosen, og blir imponert om du kan noe om elg eller fisking.
Dropp hele greia og finn på noe som faktisk er gøy? Eller digger dere allerede tysk kultur og horehus? I så fall, kjør på..
Sitat av funksjon Vis innlegg
Dropp hele greia og finn på noe som faktisk er gøy? Eller digger dere allerede tysk kultur og horehus? I så fall, kjør på..
Vis hele sitatet...
Hva er greia ? om TS vil på horehus er hannes sak, og hva har det med saken om han liker tysk kultur eller ikke. at du ikke liker det eller meg selv så har ikke det noe med saken å gjøre. TS spør om råd eller komme med slikt fjas
Liker ærligheten om at bordell er på planen
Er det så vanskelig å sjekke opp tyske damer på selve festen?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Suspect313 Vis innlegg
Liker ærligheten om at bordell er på planen
Vis hele sitatet...
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Hva er greia ? om TS vil på horehus er hannes sak..
Vis hele sitatet...
Dette er greia.
Prostitusjon er en kjip og jævlig industri ofte preget av tvang, vold og trafficking.
TS bør kunne tåle å høre at jeg syns det er bedritent å støtte en slik virksomhet ved å kjøpe sex.
Sist endret av vindaloo; 14. august 2022 kl. 12:05.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Takk for alle svar.
[quote=Jerna;3784555]Vil skyte inn at München har en heftig nudist strand for homoer. Noe for dere å ta en tur innom kanskje?


😂😂🤣🤣
Er veldig lett og sjekke opp jenter der hvis du holder deg noen lunde edru.

Altså ikke aveiseblind. Gjerne drikk radler For å holde konsumet nede.

Såvidt jeg husker var det noe av små biler rundt festivalområdet, med heller tvilsomme dørvakter og piker, sånn type 400 euro drinken og vi tar alt du eier og har hvis jenta tar på deg en gang steder.

Så ville egentlig droppet horehus under oktoberfest. Mer enn nok av flotte jenter på festivalen.