Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3308
Vi slo offisielt opp etter mye frem og tilbake krangling for litt over en måned siden.

Siden da har jeg prøvd å snakke å rote med andre jenter som har vist interesse i meg men etter alt er sagt og gjort så savner jeg henne og klarer ikke få tankene mine av henne. Tenker på henne hele tiden, men det er null sjans for å bli sammen igjen etter hun fant ut jeg har snakket og hatt sex med andre jenter etter vi slo opp.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det holder meg tilbake og er deprimert. Føler virkelig at hun er den for meg. Vi var sammen i tre år.. Noen råd fra gutta her inne?
Du var glad i Hu og dreit deg ut. Dessverre ikke noe annet enn tid som hjelper dessverre.
Det er baksiden av medaljen og elske noen, Savnet etter dem når de reiser videre.

Ang råd så er det bare og la tiden gå, så er det en dag att drømme dama duker opp og ex er glemt på noen dager.
Sist endret av Sterol91; 15. januar 2022 kl. 23:04.
Hvis det har vært mye «rot» frem og tilbake og det bare har gått en måneds tid, så innbiller jeg meg at detta kommer til og ta litt lengre tid desverre :/ Men opp på hesten igjen osv osv
En måned er ikke noe. glem den bitchen mann, du er ung! Vær glad for tiden dere har hatt og gå videre. Om ikke lenge er det bare et minne
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
glem den bitchen mann
Vis hele sitatet...
Er det sånn du snakker om damer? Kan du ikke droppe den disrespecten a. De har vært sammen i tre år og selvom man er såra rettferdiggjør det ikke å kalle noen man har vært glad i for bitch eller omtale damer generelt for sånne nedsettende ord. Noe sier meg at du er veldig umoden..

Og med det sagt: Mitt råd til deg trådstarter er å go through the motions. Man kan ikke knulle vekk kjærlighetssorg og vonde følelser, og det å flørte og ligge med andre før du har prosessert og heala følelsene dine rundt bruddet og eksen blir bare en usunn distraksjon som bare fører til at du stenger av følelser og kan få det vanskeligere å knytte nære relasjoner i fremtiden. Tillatt deg å grine om du føler for det, men ikke dyrk sorgen eller drukne den i rus heller. Som menneske er kjipe følelser som sorg og savn naturlige følelser og det er å være i kontakt med det inni oss som gjør at vi vokser. Hvem vet, kanskje eksen din vil gi deg en ny sjanse når hun om noen måneder ser at du har reflektert over ting og bearbeidet bruddet på en fornuftig måte, eller kanskje du etterhvert selv også kjenner at det var det beste for dere å gjøre det slutt.

Brudd er vondt, men det er lov å ha det vondt og å kjenne på savn! Livet er ikke en konkurranse i å stenge av følelsene sine fortest mulig og bli mindre menneske bare fordi faser og perioder i livet kan være vondt. Tillat deg å være frustrert og lei deg den tiden det tar. Det går over til slutt.

Anbefaler å gå null-kontakt en stund for å ikke opprettholde avhengigheten til oxytocin, kjærlighetshormonet som gjør at man kjenner så sterkt savn og føler seg avhengig av hverandre. Med kontakt gjør det det vanskeligere å gå videre.
Sist endret av celtseus; 16. januar 2022 kl. 01:24.
Er bildet du har av henne i hodet realistisk eller et glorifisert bilde av alle hennes gode egenskaper som du nå savner?
Var sammen med min seneste eks i over 2 år før det plutselig en søndagsmorgen ble en veldig brå og utrolig stygg slutt for oss.
Det tok meg 2 år før jeg endelig begynte å komme over bruddet.

Over disse 2 årene hadde jeg ukentlige- om ikke daglige gjentagende drømmer om henne og var så heldig at hu klarte å ikke si ett eneste ord til meg siden bruddet. Hvilket så klart gjorde ekstra vond, men jeg tror det hjalp å slippe mer kompleksitet mens jeg ennå var traumatisert.


Tiden leger alle sår. Men jeg anbefaler deg å bruke energien din på å holde deg okkupert med andre tanker, og aktiviteter.
Andre jenter er også et godt plaster på såret, bare pass på å ikke innled noe seriøst forhold med dem helt ennå.
Du vil etter hvert innse helt klart hvorfor dette forholdet ikke ville fungert, og kanskje le av dette senere.

Husk på at det er masse jenter der ute som ville gitt en arm for deg. Så vær forberedt, bruk dette som en mulighet til å bli din beste versjon av deg selv.

IKKE KONTAKT HENNE!
Du har begynt på en vanskelig vei, og som flere sier her. Det eneste som er sikkert er at det vil bli bedre med tid. Gått gjennom det to ganger, og det jeg gjorde feil var og isolere meg. Tren, heng med kompiser. Gjør alt mulig du kan som er normalt så går det fortere. Og slett henne fra sosiale medier og slikt. Du trenger ikke bli påminnet daglig hva hun gjør. Det gjør bare alt verre. Det vil ordne seg. Men det er ingen skam i å la seg selv sørge litt og gråte fra seg. Føler med deg
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er bildet du har av henne i hodet realistisk eller et glorifisert bilde av alle hennes gode egenskaper som du nå savner?
Vis hele sitatet...
Med det mener jeg - var dere virkelig lykkelige og hadde det bra eller var det noen ulykkeligheter? Hva gjorde at hun ikke ville mer? Helt ærlig liksom.

Å kutte ut med samboer/lang tids kjæreste er vondt. Spesielt om man skilles på vennlig vis. Man snakker spesielt i starten, og så stopper det litt. Så tar det noen måneder og så bare stopper kontakten helt og en som var en stor del av livet ditt i mange år bare forsvinner ut av ditt.
Så vondt, på en veldig spesiell måte.
Som om man ikke føler seg mandig med disse følelsene av et savn, en avhengighet av en person. Det er utrolig sårbart. Og man kompenserer, pokerfjeser lett mange måneder, men det kan være så utrolig ensomt, tungt og bare fuckings suger.
Menn rapporterer en voksende tristhet og ulykkelighet over tid etter et brudd. Damer reagerer oftere med å bli knust i kanskje et par uker eller lenger? Men det går ganske fort, og etter det føler de seg klare til å se hva som skjer. Hun har fordelen med tanke på menn og vårt forventede initiativ.

En mann skal gå for og ta det han vil ha, det er faktisk utrolig interessant å lese om menneskers seksualitet og den kompliserte dansen mellom menn og kvinner rundt forføring. Man innser at vi mennesker rett og slett er ekstremt dyriske på den arenaen.
Anbefaler å finne noen ordentlige artikler eller dokumentarer på det.

Men et par ting jeg LOVER deg vil hjelpe om du enten vil vinne henne sakte tilbake eller bare prøve å nyte de nye mulighetene som har åpner seg er:
Pass på helsa, maten du spiser, Kjør noen pull-ups daglig, litt kroppsvektsøvelser.
Begynn på treningssenter etterhvert.
Jobb og tjene penger. Sikt oppover! Søk etter en lederstilling f.eks. Er du flink til å prate for deg er det bonus
Heng gjerne med gamle kompiser og fiks små fester med vennegjenger de kjenner.
Det er dritkoselig og vil hjelpe så vilt på ensomheten om du finner en gruppe mennesker å støtte deg på i disse månedene Gjerne sørge for å finne spesielt mye venninner å være med såklart

Sørg for at du blir så jævlig bra at eksen din er dum om hun ikke tar deg tilbake fordi du skal være en så bra fyr!
Sist endret av krystallkongen; 16. januar 2022 kl. 03:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Er det sånn du snakker om damer? Kan du ikke droppe den disrespecten a.
Vis hele sitatet...
Kan hende hun var en skikkelig b*tch, og jeg synes at trådstarter behøver å gå gjennom alle følelesestadiene.


Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Sørg for at du blir så jævlig bra at eksen din er dum om hun ikke tar deg tilbake fordi du skal være en så bra fyr!
Vis hele sitatet...
Han skal jo ikke vinne henne tilbake da! Å bruke henne som motivasjon blir dårlig grunnlag
Vi mennesker har en veldig god egenskap å kun huske de gode minnene vi hadde med en person.
Gjør som jeg gjorde. Skriv ned hvorfor det ble slutt og ikke glem hvorfor det ble som det ble.
Veldig lett å glorifisere de gode tingene man har hatt sammen.
Jeg var kun singel noen få mnd etter et 6års langs forhold, plutselig møter jeg et prakteksemplar av en dame, og jeg forstod fort hva jeg savnet i mitt forrige forhold.
Men det hender såklart at jeg tenker på de gode tidene jeg hadde med x’n.
Tid hjelper mot alt, lykke til:-)
Finn en måte å komme overens med tanken om at det som var, er slutt. Det kan være greit å la det gå inn på seg, tillate seg å velte seg litt i kjærlighetssorg rett og slett. Men sett en frist, et par dager, en uke eller en måned. Når fristen er nådd setter du det du kan av energi og fokus på å distrahere deg selv. Kanskje ikke med nye damer med det første, men på selvutvikling feks. Ny hobby, trening, sosialisere litt oftere bare for å få inn andre impulser.

Håper det går over fort, det er ikke kjekt det der, men selv ser jeg mer gevinst i å lukke dette kapittelet og gå videre
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Var sammen med min seneste eks i over 2 år før det plutselig en søndagsmorgen ble en veldig brå og utrolig stygg slutt for oss.
Det tok meg 2 år før jeg endelig begynte å komme over bruddet.

Over disse 2 årene hadde jeg ukentlige- om ikke daglige gjentagende drømmer om henne og var så heldig at hu klarte å ikke si ett eneste ord til meg siden bruddet. Hvilket så klart gjorde ekstra vond, men jeg tror det hjalp å slippe mer kompleksitet mens jeg ennå var traumatisert.


Tiden leger alle sår. Men jeg anbefaler deg å bruke energien din på å holde deg okkupert med andre tanker, og aktiviteter.
Andre jenter er også et godt plaster på såret, bare pass på å ikke innled noe seriøst forhold med dem helt ennå.
Du vil etter hvert innse helt klart hvorfor dette forholdet ikke ville fungert, og kanskje le av dette senere.

Husk på at det er masse jenter der ute som ville gitt en arm for deg. Så vær forberedt, bruk dette som en mulighet til å bli din beste versjon av deg selv.

IKKE KONTAKT HENNE!
Vis hele sitatet...
Lov å spørre hvorfor det ble slutt?

Mitt beste tips er å ikke ha kontakt med henne, ingen sosiale medier eller liknende.
Shooting expert
BrageP's Avatar
Ein månad er veldig lite, så her er du midt i ein sorgprosess. Det tek tid, og det tek meir tid enn du kanskje vil. Våg å kjenne på dei vonde kjenslene, gråt viss du treng det, og finn nokon å snakke med viss du treng det; ha fokus på at *du* skal ha det bra.

Gå på besøk, fest med kompisar, tren og ta vare på deg sjølv. Gjer mindre av dei tinga som gjer at du kjenner deg ille til mote.

Til sjuande og sist er livet ei prøving for alle.
Ha en ordentlig closure prat og bryt kontakten etter det.
Ikke prate for å trygle om å få hun tilbake eller fortelle hvor mye du savner henne men for å lære hvor det gikk feil og erkjenne feilen så du blir bevisst på å ikke gjøre det samme igjen.
Vi lærer så lenge vi lever