Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 6191
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant en gammel eske med 7 brett 80mg Oxycottin (14 per brett) i huset til bestefaren min som nå skal selges etter han ikke er med oss lenger

Pillene er grønne og det står 80 på den ene siden og OC på den andre

Har prøvd litt forskjellig benzo før men disse skal visstnok være opioder? Har ikke prøvd før og lurte på hvor mange jeg må ta for å få en bra rus? Starta med to stk akkurat for å se litt an på formen men er det nok?
Neineinei.

Vet ikke om denne posten er tull eller ikke men om du ikke har toleranse for opioder er 2x80mg rett og slett LIVSFARLIG!

Kast opp!!
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Neineinei.

Vet ikke om denne posten er tull eller ikke men om du ikke har toleranse for opioder er 2x80mg rett og slett LIVSFARLIG!

Kast opp!!
Vis hele sitatet...
Hæ? Tenkte 2 stk ikke var svært mye i det hele tatt, jeg?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? Tenkte 2 stk ikke var svært mye i det hele tatt, jeg?
Vis hele sitatet...
Hahahahahah, om dette er sant, foreslår jeg at du kaster opp og ringer 113.
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Neineinei.

Vet ikke om denne posten er tull eller ikke men om du ikke har toleranse for opioder er 2x80mg rett og slett LIVSFARLIG!

Kast opp!!
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? Tenkte 2 stk ikke var svært mye i det hele tatt, jeg?
Vis hele sitatet...
OxyContin, eller OxyCodone er et svært potent og kraftig smertestillende A-preparat som leger er super restriktive på å skrive ut. At du fant over 100 av disse på 80mg alle sammen er sinnsykt nok i seg selv med tanke på hvor mange mennesker hadde solgt alt de eide for bare halvparten, men å ta 160mg Oxycodone som førstegangs dose er hakket sykere.

Overdose rapporter på Oxycodone er tilstedet fra allerede 60mg, du hadde fått en knallhard rus fra bare en halv 80mg.

Er du lur nå, så går du å kaster opp eller ringer 113
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Hahahahahah, om dette er sant, foreslår jeg at du kaster opp og ringer 113.
Vis hele sitatet...
Skal være ærlig i at jeg får rimelig noia nå. Er det virkellg livsfarlig? Isåfall kaster jeg opp med engang
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Hahahahahah, om dette er sant, foreslår jeg at du kaster opp og ringer 113.
Vis hele sitatet...
Sitat av percocetfather Vis innlegg
OxyContin, eller OxyCodone er et svært potent og kraftig smertestillende A-preparat som leger er super restriktive på å skrive ut. At du fant over 100 av disse på 80mg alle sammen er sinnsykt nok i seg selv med tanke på hvor mange mennesker hadde solgt alt de eide for bare halvparten, men å ta 160mg Oxycodone som førstegangs dose er hakket sykere.

Overdose rapporter på Oxycodone er tilstedet fra allerede 60mg, du hadde fått en knallhard rus fra bare en halv 80mg.

Er du lur nå, så går du å kaster opp eller ringer 113
Vis hele sitatet...
Ok nå er jeg redd. Skal gå å kaste opp. Jeg er ganske sikker på at disse egentlig tilhørte bestefaren min som var utsatt for fler operasjoner og kreft før han døde. Er det innenfor å kaste opp pillene jeg tok også heller bare ta 40mg?
Sist endret av Dodecha; 5. august 2021 kl. 07:59. Grunn: Fjernet spørsmål om priser
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok nå er jeg redd. Skal gå å kaste opp. Jeg er ganske sikker på at disse egentlig tilhørte bestefaren min som var utsatt for fler operasjoner og kreft før han døde. Er det innenfor å kaste opp pillene jeg tok også heller bare ta 40mg? Og du sier pillene er dyre? Hvor mye snakker vi om?
Vis hele sitatet...
Hva i helvete mann, om dette er seriøst kaster du opp fort som faen og driter i hva pillene koster. Pillene er spist, så hva har penger å si når du har potensielt livsfarlige menger stoff i kroppen din..?
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Hahahahahah, om dette er sant, foreslår jeg at du kaster opp og ringer 113.
Vis hele sitatet...
Sitat av percocetfather Vis innlegg
OxyContin, eller OxyCodone er et svært potent og kraftig smertestillende A-preparat som leger er super restriktive på å skrive ut. At du fant over 100 av disse på 80mg alle sammen er sinnsykt nok i seg selv med tanke på hvor mange mennesker hadde solgt alt de eide for bare halvparten, men å ta 160mg Oxycodone som førstegangs dose er hakket sykere.

Overdose rapporter på Oxycodone er tilstedet fra allerede 60mg, du hadde fått en knallhard rus fra bare en halv 80mg.

Er du lur nå, så går du å kaster opp eller ringer 113
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok nå er jeg redd. Skal gå å kaste opp. Jeg er ganske sikker på at disse egentlig tilhørte bestefaren min som var utsatt for fler operasjoner og kreft før han døde. Er det innenfor å kaste opp pillene jeg tok også heller bare ta 40mg? Og du sier pillene er dyre? Hvor mye snakker vi om?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært deg nå så hadde jeg kastet opp fort som fy og kastet resten av pillene i søpla. Dette er piller som virkelig kan drepe noen om det ender opp i feil hender som det kan virke som det allerede har gjort.

Du sier bestefaren din var syk og har hatt fler operative inngrep, da kan jeg tenke meg at disse var for store og livsvarige smerter.

Tror ikke det er lurt at du har peil på prisene engang, men mange mange tusen per brett.

Om du absolutt skal ruse deg på disse, ikke, men om du må, start med 20mg og bygg deg sakte men sikkert oppover etter hver time

Makan til uforsiktighet!
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kast de opp. Ring legevakt, forklar situasjonen. Si du trodde det var det samme som paracet, og derfor tok 2stk om du er redd for å innrømme rusbruk. Mange på freak kan mye om rus, men er på ingen måte helsepersonell.

Ikke ta mer! Du vet ikke hvor mye av pillene som allerede er begynt å bli tatt opp i kroppen.
Jeg vet ikke om det her er kødd @HvaErDet men som en som har vært igjennom kampen mot opioder så anbefaler jeg deg virkelig å kaste den designerheroinen i søpla og aldri snur deg tilbake

Ja det er dyre piller som er vanskelig å få tak i, men om du selger til noen som er bare er to prosent like naive som deg så har du plutselig et dødsfall på hendene dine.

OxyContin er ikke i nærheten av det samme som xanax eller valium. Om du må så skal du være good for å ta 20mg om en time hvis du ikke føler deg rusa, men jeg anbefaler at du holder deg langt unna!
Hvordan gikk dette a?
I en tid der all informasjon om alt mulig rart er lett tilgjengelig på nett så skulle man nesten tro at det ville virke logisk for dem fleste å søke opp doseringer osv før man spiser pillene og lager ett innlegg på freak? Lærdom til neste gang!

Sitat av HvaErDet Vis innlegg
Kastet opp nå, begge pillene er ute av systemet. Beklager å skremme og takk for hjelpen. Ser nå det kunne virkelig ha gått galt, fjoh.

Tror jeg beholder et brett for megselv om det er noe jeg får smak for senere som med valium eller xanax men kan det stemme at det er 400-500kr per pille? 7000kr per brett liksom?

Og er det trygt å ta 20mg om en times tid når jeg vet jeg ikke har noe som er i kroppen?

Er jeg trygg nå?
Vis hele sitatet...
Ahh, ser du har svart her. Ta av det grønne skallet, knus pillen til så fint pulver du får til, del pillen i 8 like linjer, snort eller spis en av dem, vent også ta mer om du føler behovet. Når du blir kvlam og kaster opp så har du tatt litt for mye. Ikke bruk i flere dager på rad og har du dårlig viljestyrke så burde du virkelig droppe hele eksperimentet, enjoy
Sist endret av Alge; 5. august 2021 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merkelig at du ikke vet hvor stor dose dette er hvis du har tatt det like mange ganger som du beskriver i innleggene dine i andre tråder her
Har en jævla dårlig følelse nå.
1 av disse kunne tatt livet av han dersom han fjernet depoteffekten.
2 er døden.
Kan vi vær så snill å få lyd fra deg så fort det lar seg gjøre, OP?
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Kan vi vær så snill å få lyd fra deg så fort det lar seg gjøre, OP?
Vis hele sitatet...
Det fikk fint med meg. Takket være kjappe svar fra hasjkake og percocetfather så tok jeg fingern i halsen og kasta opp alt jeg hadde tatt for å så vente en time å heller starte med en halv pille

Sykt digge greier altså, er veldig glad for at jeg ikke tok to hele fordi skjønner fort nå det kunne gått veldig galt

Har planer om å ta det idag også med en kompis som ikke har prøvd det før. Vet ikke helt hvorfor men kan se for meg at jeg begynner å like disse veldig
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det fikk fint med meg. Takket være kjappe svar fra hasjkake og percocetfather så tok jeg fingern i halsen og kasta opp alt jeg hadde tatt for å så vente en time å heller starte med en halv pille

Sykt digge greier altså, er veldig glad for at jeg ikke tok to hele fordi skjønner fort nå det kunne gått veldig galt

Har planer om å ta det idag også med en kompis som ikke har prøvd det før. Vet ikke helt hvorfor men kan se for meg at jeg begynner å like disse veldig
Vis hele sitatet...
Hva med å revurdere hele greia? Du bør ikke eksperimentere med slike ting. Sånt er farlig!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å revurdere hele greia? Du bør ikke eksperimentere med slike ting. Sånt er farlig!
Vis hele sitatet...
Kan sette meg bak den her. Ut ifra hvor lite kunnskap du viser å eie ovenfor dette legemiddelet, TS så foreslår jeg at at du dropper å leke mer med disse pillene nå.

Du sier du likte rusen og at du har planer om å ta mer og denne gangen med kompisen din. Igår så kunne du ha dødd om du ikke hadde fått så kjappe svar som du faktisk fikk.

Er det ikke lurt å legge pillene på hylla når du var en times-tid unna overdose og død?
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å revurdere hele greia? Du bør ikke eksperimentere med slike ting. Sånt er farlig!
Vis hele sitatet...
Jeg har kontroll på forbruket og vet nå hva som er en dum dose og en smart dose. Setter likevel pris på bekymringene og hjelpen jeg fikk igår
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Kan sette meg bak den her. Ut ifra hvor lite kunnskap du viser å eie ovenfor dette legemiddelet, TS så foreslår jeg at at du dropper å leke mer med disse pillene nå.

Du sier du likte rusen og at du har planer om å ta mer og denne gangen med kompisen din. Igår så kunne du ha dødd om du ikke hadde fått så kjappe svar som du faktisk fikk.

Er det ikke lurt å legge pillene på hylla når du var en times-tid unna overdose og død?
Vis hele sitatet...
Jeg har planer om å lese meg opp enda mer før jeg tar fler og kompisen min hadde veldig lyst til å prøve å ta en med meg han også, så vi har planer om å gjøre det men også å være veldig forsiktige. Flaut å drite seg ut sånn som igår men nå har jeg tatt alle svarene til meg og kommer til å være veldig forsiktig fremover. Vet at det er veldig sterk smertestillende og jeg har prøvd Tramadol ganske ofte så er iitt kjent fra før av med tanke på det jeg tåler ogsånn

Jeg vet jeg tok litt mye igår men er fortsatt ganske usikker på om jeg faktisk hadde dødd, om du har prøvd det før så vet du jo også at det bare er chill og ikke noe man blir skikkelig rusa av? syns det ble litt moraliserende her
Så bra det gikk bra - for denne gang. Ble oppriktig bekymret for deg. Men du - hvor jævla uforsvarlig går det egentlig ant å bli da du?

Anbefaler deg å kvitte deg med disse pillene før du plutselig trår inn i et sant levende helvete som du skulle ønske ALDRI du satt en fot inn i. Det finnes et tre-sifret antall tråder med skrekkhistorier her inne på Freak som begrunner dette. Uansett hvilken livssituasjon du befinner deg i OP, så får du ha masse lykke til.
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Kan sette meg bak den her. Ut ifra hvor lite kunnskap du viser å eie ovenfor dette legemiddelet, TS så foreslår jeg at at du dropper å leke mer med disse pillene nå.

Du sier du likte rusen og at du har planer om å ta mer og denne gangen med kompisen din. Igår så kunne du ha dødd om du ikke hadde fått så kjappe svar som du faktisk fikk.

Er det ikke lurt å legge pillene på hylla når du var en times-tid unna overdose og død?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har planer om å lese meg opp enda mer før jeg tar fler og kompisen min hadde veldig lyst til å prøve å ta en med meg han også, så vi har planer om å gjøre det men også å være veldig forsiktige. Flaut å drite seg ut sånn som igår men nå har jeg tatt alle svarene til meg og kommer til å være veldig forsiktig fremover. Vet at det er veldig sterk smertestillende og jeg har prøvd Tramadol ganske ofte så er iitt kjent fra før av med tanke på det jeg tåler ogsånn

Jeg vet jeg tok litt mye igår men er fortsatt ganske usikker på om jeg faktisk hadde dødd, om du har prøvd det før så vet du jo også at det bare er chill og ikke noe man blir skikkelig rusa av? syns det ble litt moraliserende her
Vis hele sitatet...

Om kroppen din ikke er vandt med opiater fra før av så er 2x80mg mer enn nok til å drepe deg, til og med kanskje kompisen din også!

Du prøver å argumentere om oxycontin til en som sitt hele liv har slitt med OxyContin misbruk.

Jeg starta med oxy etter jeg gikk under kniven og akkurat som deg så slo potensialet for rus meg midt i hodet. Husker ikke hvor mange mg det var nå i farta men det må vel ha vært rundt 40mg og etter der var det over med. Mange år hvor jeg måtte leve på billigere mat og kun vann bare så jeg kunne ha råd til å betale for pillevanen min og ikke gå i abstinens. Til den dag idag selvom jeg har lært meg hvordan å kontrollere bruken min, så må jeg alltid ha tilgang til oxy i tilfelle jeg har hatt en røff uke på jobb, eller har noe som tærer på meg og psyken min.

En ting er at du sparker søle i trynet på alle som prøver å hjelpe deg her inne fordi det er viktigere for deg å bli pillefjern enn å leve et sunt liv med gode vaner, men gud forby at du skal dra kompisen din inn i denne enveis-gata rett til helvete

Heroin-avhengige satt ikke alltid med nåla i armen heller. Det kommer ikke uten grunn at mange sprøyte-narkomane forteller at det gjerne starta med misbruk av smertestillende som OxyContin, OxyNorm, Dolcontin osv

At jeg virker moraliserende ovenfor deg gjør meg absolutt ingenting når jeg nå ser hvor mye du virkelig trenger at noen hamrer det inn i hodet på deg. Du har planer om å ta Oxy idag også og sjansen for at du liker det akkurat like mye som igår er uunngåelig.

Så nå står du her med to valg.

1. Du kan fortsette med uansvarlig bruk av OxyContin. Med så mange piller med så høy mg trenger du kanskje ikke å bekymre deg for å kjøpe fler på en stund, men vel bemerke at den dagen vil komme drit fort.
Plutselig står du på fler 100mg om dagen og blir dødssjuk om du ikke tar mer, eller så kanskje du en dag før det igjen, kneler til gud fordi du tok for mye en kveld og bare ville ha en bra rus-opplevelse.

Om du ikke dør så kommer du til å bli avhengig spesielt med så mye du har, er det omtrent ti tusen prosent høyere sjanse for at du blir både fysisk og psykisk avhengig; det psykiske har kanskje begynt allerede virker det som.

Du blir avhengig og ender opp med å selge alt du har, låne penger fra folk, ender ned å stjele penger fra de folka som lånte deg penger, nå er du fattig og har ikke råd til piller eller noenting annet, plutselig mister du jobben eller skoleplass fordi du er elendig i hverdagen, og plutselig så sitter du ikke igjen med noenting lenger fordi du har vært så lenge ute å plukka blåbær.

Også har du valg nummer to da,

2: Bare la det være.

Det finnes en mellomting hvor du kan bruke alt av rus som en «helgegreie» men greia med oxy er at det er så mye fortere gjort enn med andre rusmidler å gå fra en oxykveld i uka, til to, til tre til fire også plutselig spiser du 1-2 tusen kroner i piller om dagen.

Ta det fra en som har slitt med dette legemiddelet i mange år og endelig ikke først før nå har fått en balanse som er forsvarlig; la det være.

Håper du virkelig kan ta dette til deg og holde fokuset på riktig spor!
Hadde aldri funnet på å kaste dem. Men du MÅ nødt til å sette deg godt inn i opiater og hvilke bivirkninger det har. 160mg dreper deg lett Har en regel for meg selv at jeg aldri tar opiater i mer enn 3 dager etter hverandre, etterfulgt av minst 3 dager pause. Ikke innstill deg på at det er noe du kan få lyst til å ta ofte for da gjør du det. En STOR andel heroin avhengige begynte med nettop Oxycodone, gjerne på resept til og med.

Gikk en uke - 9 dager på 40 mg om dagen. Slutta brått så fikk jeg SKIKKELIG abstinenser, måtte bli hjemme fra jobb i 3 dager fordi jeg dreit og spydde konstant døgnet rundt, og i tillegg føltes det som maur under huden, en slags kløe jeg aldri fikk klødd på. Holdt på å bli gal. Hadde jeg hatt mer liggende der og da hadde jeg nok blitt hekta for godt.

Enden på visa om du ikke følger strenge regler for din egen del, er at man havner på LAR og går på Subutex resten av livet, uten å kunne forestille seg livet som nykter en gang.

Pass på
Sist endret av Bluesky_; 5. august 2021 kl. 17:36.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hadde aldri funnet på å kaste dem. Men du MÅ nødt til å sette deg godt inn i opiater og hvilke bivirkninger det har. 160mg dreper deg lett Har en regel for meg selv at jeg aldri tar opiater i mer enn 3 dager etter hverandre, etterfulgt av minst 3 dager pause. Ikke innstill deg på at det er noe du kan få lyst til å ta ofte for da gjør du det. En STOR andel heroin avhengige begynte med nettop Oxycodone, gjerne på resept til og med.

Gikk en uke - 9 dager på 40 mg om dagen. Slutta brått så fikk jeg SKIKKELIG abstinenser, måtte bli hjemme fra jobb i 3 dager fordi jeg dreit og spydde konstant døgnet rundt, og i tillegg føltes det som maur under huden, en slags kløe jeg aldri fikk klødd på. Holdt på å bli gal. Hadde jeg hatt mer liggende der og da hadde jeg nok blitt hekta for godt.

Enden på visa om du ikke følger strenge regler for din egen del, er at man havner på LAR og går på Subutex resten av livet, uten å kunne forestille seg livet som nykter en gang.

Pass på
Vis hele sitatet...

Veldig bra oppsummert, Blue

Det er synd at det er så mange uforsiktige mennesker i denne verden når det gjelder rus of misbruk. Husker det var en nyhetsartikkel om en ung jente som hadde fått en 80 eller 120mg pille OxyContin som døde i søvne for noen år tilbake. Ekkelt.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hadde aldri funnet på å kaste dem. Men du MÅ nødt til å sette deg godt inn i opiater og hvilke bivirkninger det har. 160mg dreper deg lett Har en regel for meg selv at jeg aldri tar opiater i mer enn 3 dager etter hverandre, etterfulgt av minst 3 dager pause. Ikke innstill deg på at det er noe du kan få lyst til å ta ofte for da gjør du det. En STOR andel heroin avhengige begynte med nettop Oxycodone, gjerne på resept til og med.

Gikk en uke - 9 dager på 40 mg om dagen. Slutta brått så fikk jeg SKIKKELIG abstinenser, måtte bli hjemme fra jobb i 3 dager fordi jeg dreit og spydde konstant døgnet rundt, og i tillegg føltes det som maur under huden, en slags kløe jeg aldri fikk klødd på. Holdt på å bli gal. Hadde jeg hatt mer liggende der og da hadde jeg nok blitt hekta for godt.

Enden på visa om du ikke følger strenge regler for din egen del, er at man havner på LAR og går på Subutex resten av livet, uten å kunne forestille seg livet som nykter en gang.

Pass på
Vis hele sitatet...
Vanvittig bra oppsummert azz!

Jeg starta med reseptbelagte opiater (Nobligan depot å hurtigvirkende når gjennombrudds smertene oppsto) å hadde stålkontroll det første året da jeg ble smertelindra. I dag 5 år senere går jeg fortsatt på opiater, men pga tolleranse er jeg nå på fentanyl 75 mikrogram som egt er designa for å fungere i 72 timer å 5 plaster skal holde 15 dager, MEN nok en gang pga tolleranse må jeg nå bytte plaster hver 24(!!!) time å får derfor 10 plaster hver 10.dag, å allikevel føler jeg ikke at jeg blir stort mindre enn friskmldt å setter derfor ofte på 1 og 1/2 eller 2 for å i d hele tatt bli smertelindra og «friskmldt» ;( å da holder d jo ikke rundt, så da må enn styre rævva a seg for å prøve å oppspore sub, illegalt (som by the way er fuckings UMULIG for en nytilflytta å få tak i i Grenland’s området virker d som!Nå kan jeg ikke slutte fordi da har jeg null livskvalitet igjen pga sykdom, å de gangene jeg prøvde cold turley, så satt jeg å vurderte å låse opp våpenskapet å bare få sutta på d haglellpet å bli færi med livet!faen i helvette for en jævlig ond sirkel d opiathelvette er!
Unner ikke min værste fiende å miste kontroll over inntak azz! D skal så inni natta lite til før man sitter in deep shit!
Hvis du ikke ljuger eller troller så er dette en garantert vei inn i avhengighet. Men du vil ikke høre moralisering, så du får gå den veien selv. Du vet jo tross alt best selvfølgelig. Du er jo en av dem som ikke kommer til å miste kontrollen. Alle de som blir avhengige er jo bare viljesvake veike idioter uten noen som helst hjerne.

Vi vet ikke hva vi snakker om, men heldigvis vet du det. Dette går garantert bra og du vil ikke bli avhengig. Det er jo bare å slutte når du vil. Eller ta et par dagers pause. Gikk jo fint det, er ikke avhengig da. Føler deg litt ekstra sliten etter jobb i dag, kan ta en for å slappe litt av da, du har jo fortjent det.

Du får oppdatere oss om hvordan man skal gjøre det da slik at alle kan lære av deg, du som har kontroll og vet hva du driver med.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvis du ikke ljuger eller troller så er dette en garantert vei inn i avhengighet. Men du vil ikke høre moralisering, så du får gå den veien selv. Du vet jo tross alt best selvfølgelig. Du er jo en av dem som ikke kommer til å miste kontrollen. Alle de som blir avhengige er jo bare viljesvake veike idioter uten noen som helst hjerne.

Vi vet ikke hva vi snakker om, men heldigvis vet du det. Dette går garantert bra og du vil ikke bli avhengig. Det er jo bare å slutte når du vil. Eller ta et par dagers pause. Gikk jo fint det, er ikke avhengig da. Føler deg litt ekstra sliten etter jobb i dag, kan ta en for å slappe litt av da, du har jo fortjent det.

Du får oppdatere oss om hvordan man skal gjøre det da slik at alle kan lære av deg, du som har kontroll og vet hva du driver med.
Vis hele sitatet...
Så jævla synd at han ikke skjønner at opiater i 99.7% av tilfellene IKKE funker til å «leke seg rundt» med

En ting jeg ikke kan forstå er hvorfor han i d hele tatt spør om råd, når han tydeligvis er ett vandrende «leksikon» ang opiater, nå som han har prøvd 2 stk å greier
Er da ikke nødvendig å søke råd når man sitter på svaret
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://youtu.be/-9huWlXFA1s

Oxy er praktisk talt designerheroin. Vit at du danser med djevelen, og alle du introduserer for oxy nå har du et visst moralsk ansvar for, de må også vite hva de leker med.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvis du ikke ljuger eller troller så er dette en garantert vei inn i avhengighet. Men du vil ikke høre moralisering, så du får gå den veien selv. Du vet jo tross alt best selvfølgelig. Du er jo en av dem som ikke kommer til å miste kontrollen. Alle de som blir avhengige er jo bare viljesvake veike idioter uten noen som helst hjerne.

Vi vet ikke hva vi snakker om, men heldigvis vet du det. Dette går garantert bra og du vil ikke bli avhengig. Det er jo bare å slutte når du vil. Eller ta et par dagers pause. Gikk jo fint det, er ikke avhengig da. Føler deg litt ekstra sliten etter jobb i dag, kan ta en for å slappe litt av da, du har jo fortjent det.

Du får oppdatere oss om hvordan man skal gjøre det da slik at alle kan lære av deg, du som har kontroll og vet hva du driver med.
Vis hele sitatet...

Hahaha, en klassiker.
Skremmende tråd... Man finner opiater som forskrives i terminalfasen ved kreft. Man har tilsynelatende 0 erfaring med opiater eller gidder å google styrkegrad og dosering før man banker nedpå 2 stk og spør om det var nok. Forumet reddet så potensielt livet ditt ved å råde deg til å kaste opp. Samme dag(eller dagen derpå) så hevder man altså å besitte de nødvendige kunnskapene om oxy, veit hva som er "dum" dose og "smart" dose, samt planlegger å introdusere en venn for det. Ikke minst avslutter man siste post med å prestere å skrive "syns det ble litt moraliserende her" da folk på en ordentlig og saklig måte ber han om å revurdere hele greia på grunn av fare for avhengighet og overdosering.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Skremmende tråd... Man finner opiater som forskrives i terminalfasen ved kreft. Man har tilsynelatende 0 erfaring med opiater eller gidder å google styrkegrad og dosering før man banker nedpå 2 stk og spør om det var nok. Forumet reddet så potensielt livet ditt ved å råde deg til å kaste opp. Samme dag(eller dagen derpå) så hevder man altså å besitte de nødvendige kunnskapene om oxy, veit hva som er "dum" dose og "smart" dose, samt planlegger å introdusere en venn for det. Ikke minst avslutter man siste post med å prestere å skrive "syns det ble litt moraliserende her" da folk på en ordentlig og saklig måte ber han om å revurdere hele greia på grunn av fare for avhengighet og overdosering.
Vis hele sitatet...
Enig med deg. Noe av det mest klovnete jeg har lest.

Håper ts tar til fornuft og ikke introduserer vennen sin til oxy også.

Har selv prøvd det noen ganger, men kommer aldri til å gjøre det igjen. Det har jeg lovt meg selv. Rett å slett fordi rusen er for digg.
Sitat av MiZz_Alexia^^ Vis innlegg
Så jævla synd at han ikke skjønner at opiater i 99.7% av tilfellene IKKE funker til å «leke seg rundt» med

En ting jeg ikke kan forstå er hvorfor han i d hele tatt spør om råd, når han tydeligvis er ett vandrende «leksikon» ang opiater, nå som han har prøvd 2 stk å greier
Er da ikke nødvendig å søke råd når man sitter på svaret
Vis hele sitatet...
Jeg starta og med oxy. Var bare for morro, men forskjellen var at jeg visste det var stor fare for avhengighet og at man kunne dø av det. Men det dreit jeg i på det tidspunktet. Jeg var suicidal og skulle dø allikevel. Spoler man litt fram så var jeg i behandling og hadde plutselig fått trua på at livet kanskje ikke var over allikevel. Men jeg var da allerede avhengig.

På en måte reddet spesielt opiatene livet mitt men på den andre siden gjorde den det å få tilbake et normalt liv jævlig mye vanskeligere. Det er så synd og se alle disse «fjortisene» komme med disse dumme trådene om farlige stoffer hvor de skriver dumme spørsmål om hvordan få best mulig rus uten å ha brukt så lite som 5 minutter på å prøve å finne ut av hva de egentlig eksperimenter med.

Problemet med å være ung og dum er at de ikke skjønner at de er dumme. De tror helt ærlig at de vet noe. Og ingen skal fortelle dem noe som helst. De vet jo alt fra før av
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser nå at ikke veldig mange er så fornøyd med meg, det er greit nok men jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere at det går bra med meg og kompisen min

De siste dagene har jeg kun tatt en pille hver dag. Deler opp pillen i små biter og tar en liten hjørnebit annenhver time for en fin rus som varer hele dagen:

Skjønner ikke hvorfor dere mener det er dårlig å introdusere vennen min til et stoff han har veldig lenge hatt lyst til å prøve. Var på besøk hos han tidligere og vi tok en halv pille hver, så på film og koste oss før jeg dro hjem til megselv. Jeg advarte han om det dere skriver her og sa til han det er veldig viktig han ikke tar mer enn 60mg om gangen fordi det er risiko for overdose.

Uansett så var han akkurat som meg og elsket rusen å hadde en veldig positiv opplevelse, så jeg ga han 2 80mg piller han kan kose seg med når han føler han vil ha det litt ekstra chillern.
Uansett så lurer jeg på noe, dere skriver mye om avhengighet og jeg lurte på hvordan man vet at man er avhengig? Hvor lenge må man ta oxy for å bli avhengig og hva skjer når man blir avhengig? Hvor ofte kan jeg ta oxy for at det er forsvarlig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser nå at ikke veldig mange er så fornøyd med meg, det er greit nok men jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere at det går bra med meg og kompisen min

De siste dagene har jeg kun tatt en pille hver dag. Deler opp pillen i små biter og tar en liten hjørnebit annenhver time for en fin rus som varer hele dagen:

Skjønner ikke hvorfor dere mener det er dårlig å introdusere vennen min til et stoff han har veldig lenge hatt lyst til å prøve. Var på besøk hos han tidligere og vi tok en halv pille hver, så på film og koste oss før jeg dro hjem til megselv. Jeg advarte han om det dere skriver her og sa til han det er veldig viktig han ikke tar mer enn 60mg om gangen fordi det er risiko for overdose.

Uansett så var han akkurat som meg og elsket rusen å hadde en veldig positiv opplevelse, så jeg ga han 2 80mg piller han kan kose seg med når han føler han vil ha det litt ekstra chillern.
Uansett så lurer jeg på noe, dere skriver mye om avhengighet og jeg lurte på hvordan man vet at man er avhengig? Hvor lenge må man ta oxy for å bli avhengig og hva skjer når man blir avhengig? Hvor ofte kan jeg ta oxy for at det er forsvarlig?
Vis hele sitatet...
Hvor ofte det er forsvarlig? Om man ikke har fått de skrevet ut pga sterke smerter så vil jeg si aldri.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser nå at ikke veldig mange er så fornøyd med meg, det er greit nok men jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere at det går bra med meg og kompisen min

De siste dagene har jeg kun tatt en pille hver dag. Deler opp pillen i små biter og tar en liten hjørnebit annenhver time for en fin rus som varer hele dagen:

Skjønner ikke hvorfor dere mener det er dårlig å introdusere vennen min til et stoff han har veldig lenge hatt lyst til å prøve. Var på besøk hos han tidligere og vi tok en halv pille hver, så på film og koste oss før jeg dro hjem til megselv. Jeg advarte han om det dere skriver her og sa til han det er veldig viktig han ikke tar mer enn 60mg om gangen fordi det er risiko for overdose.

Uansett så var han akkurat som meg og elsket rusen å hadde en veldig positiv opplevelse, så jeg ga han 2 80mg piller han kan kose seg med når han føler han vil ha det litt ekstra chillern.
Uansett så lurer jeg på noe, dere skriver mye om avhengighet og jeg lurte på hvordan man vet at man er avhengig? Hvor lenge må man ta oxy for å bli avhengig og hva skjer når man blir avhengig? Hvor ofte kan jeg ta oxy for at det er forsvarlig?
Vis hele sitatet...

Oh boy.

Du er virkelig ikke god, men jeg skal likevel gjøre mitt beste for å forklare.

Ingen av oss var spesielt optimistiske om at du skulle introdusere vennen din til oxy på grunn av din rasende uforsiktighet. Jeg aner ikke hvor gammel du er men jeg tviler det er svært gammel.

Du kommer ut av det blå på forumet etter å ha funnet noen av de sterkeste OxyContin pillene ute på markedet og spør om det var nok og kun ta to.. ja det var det. Det var faktisk mer enn nok og om du ikke hadde fått så kjappe svar så er det en stor sjanse for at du ikke hadde vært med oss lenger nå.

Det logiske etter et tilfelle hvor du kommer så nær døden er vel å aldri la enda en sånn pille komme nær tunga di igjen? Neida, vi spør kompis ned gata om han vil bli med å ruse seg på sykehus-heroin; dette blir gøy!!

Kompisen din likte rusen og newsflash, det gjør alle andre som prøver oxy også. Det spiller egentlig ingen rolle om han var interessert i å prøve oxy eller ikke fordi med engang du gir han rusmiddelet så er det ditt ansvar hva som skjer med han. Kanskje han ikke dør av de to pillene du ga han, fair enough men du vet aldri hva som kan skje etter de to pillene heller. Kanskje han liker rusen så mye at han ender opp som mange av oss andre som har slitt med kampen mot opiater og begynner å oppsøke andre mennesker for piller som OxyContin, OxyNorm, Dolcontin, Tramadol og i værstefall, Heroin.

Da er det plutselig du som står ansvarlig for at kompisen din, til vanlig et frisk og raskt menneske blir til en fortapt pillefjern skjel uten noen ambisjoner i livet som ruser vekk dagene sine.

For deg høres det nok helt alien ut at bare noen få piller kan sende deg inn i det livet, men der endte jeg opp, sånn endte mange av mine barndomsvenner opp og sånn kan mange andre inne på dette forumet bekrefte at de endte opp. Opiater er ikke noe du bør leke med og om du først tror du har viljestyrken til å leke med piller som oxy i ny og ned så er du velkommen for å gjøre det, men ikke bland andre uskyldige mennesker opp i din idioti. Noen klarer å styre bruken sin, men veldig mange andre gjør ikke det og det kunne vært vennen din.

Du har tatt 80mg oxy hver dag siden du prøvde det for første gang og lurer på avhengighet. Man kan bli avhengig av opiater og det skjer fort, uten at du ser det og det slår deg midt i ræva.

For meg høres det allerede ut som du har blitt forelska i stoffet og at du allerede kun etter noen dager har bygd en psykisk avhengighet, bare vent noen dager til nå med pilleknasking også har du dratt på deg den fysiske avhengigheten også, det blir fett!

Snart blir du med tolerant og må plutselig ta to 80mg piller for å få ønsket effekt, så må du ta tre, så fire, så fem også tenker du at nå er det nok men da har opiatene allerede tatt deg. Du prøver å gå en dag uten å spyr, pisser ut av ræva, alt gjør vondt, hjernen er tåkete og du blir deprimert. Det fysiske ubehaget varer heldigvis ikke mer enn i noen dager for de fleste men det mentale helvete du sitter med kan vare lenge. Uker, måneder og til og med år for noen med store psykiske avhengigheter.

Nå er det på tide å skru på huet, mann!
"syns det ble litt moraliserende her" Ha ha! Dette er vel åpenbart et trolleinnlegg?
Må være troll
Anonym bruker
"Syk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Må være troll
Vis hele sitatet...

Bare fordi jeg har driti meg ut så er jeg troll? Nei men takk
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare fordi jeg har driti meg ut så er jeg troll? Nei men takk
Vis hele sitatet...
Du hadde en tråd om oxy. Hvor du sa du hadde tatt det "mange ganger". Den tråden er nå slettet ser jeg.
Send inn bilde av brettene
Del 80mg tabletten opp i kvartinger. 20mg er en grei dose.
ikke ta mer på hvertfall en uke eller to er min anbefaling skal love at mange før deg har vært enda mer uforsvarlige så ikke ta det som kritikk, jeg har aldri vært avhengig av opiater men som nevnt tidligere i tråden tok det bare rett over en uke før jeg fikk føle på både abstinensene og suget som er årsaken til hele opiat/heroin krisa i Norge og hele vesten, som ga meg en forståelse men også avsmak, heldigvis. Har tatt opiater både piller og pulver en del ganger etter den episoden, men det var ikke før etter et halvt års pause.

Du spør hvor ofte er forsvarlig, som er bra du prøver å finne utav. Folk sier aldri osv ja jo, men for å faktisk svare hville jeg IKKE hatt en fast rytme som feks annenhver mnd eller siste helga i mnd, hver fredag og så videre. selv tar jeg opiater 3-4 ganger i året, og bare sammen med andre, skyter det heller ikke lengre. Jeg unner meg kanskje en 20mg oxy eller 200mg kodein om jeg har vondt noe sted, eller bare føler for det.

Andre typer stoff jeg har kommet over så har jeg ofte kjøpt inn for noen ukers forbruk evt salg. Eks hasj, speed, mdma ketamin og så videre, men opiater kjøper jeg aldri mer enn jeg bruker på et par dager.

Jeg ville solgt de andre 13 pakkene var jeg deg, både tjener du en del, du risikerer ikke ha for mange liggende og du møter gjerne noen du kan spør om du ønsker et par piller plutselig om tre mnd osv
At du allerede tenker det er helt greit å ta en hel OC80 hver dag for å holde deg ruset gjennom hele dagen, så både lyser det i varsellampa og ringer det i alarmen hos meg - og det burde det hos deg også.

Du har fått mange advarsler og moralisering av andre så jeg skal holde meg for god til det og heller ønske deg lykke til med å finne ut av det her. Håper det går bra til slutt og at dette ikke følger med noen varige mén.
Sist endret av Huztle; 9. august 2021 kl. 14:48. Grunn: ordlegging
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bedre at de havner hos noen som har kroniske plager og trenger de,og du slipper å være redd for å bidra til mulige overdoser!
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Hylende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på hvordan det går med TS i dag?
▼ ... over en uke senere ... ▼
TS er nok død om han koste seg med de.