Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1137
Kjøpte meg en hookah for et par dager siden av en pakkis, men fant like etter ut at det ikke blir solgt tobakk til det. Har hørt et sted at man kan bruke pipetobakk i vannpiper, men er ikke sikker på om det er en god idee. Er det noen som har gjort det før?
Det er nok ingen god idé med mindre du vil hoste og harke deg gjennom "kosen".
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv gjerne. Og legg igjen en rapport. Ville vært fint for andre å vite.
Eg lagde min egen, kjøpte smakstilsetning og et stoff på apoteke huske ikke Ka det hete, men du Finn oppskrift på nett.
Blomzterkasse
Jeg har blandet tobakk å hasj i vannpipe i 25 år. Hva er problemet?
Jeg gikk ut ifra at TS ønsket seg en opplevelse sammenlignbar med røyking av frukttobakk på vannpipe. Det er selvsagt ikke noe problem om han simpelthen vil ha en måte å røyke tobakk på.
Jeg kom nettopp hjem fra Dubai og fikk handlet med meg 15 pakker Al-Fakehr med nikotin. Glad jeg gjorde det for toll/post har stoppet det jeg har prøvd å få inn via nettsalg.
Så heter det vel Pakistaner og ikke pakkis? Greitt at dette er er forum men det går an å oppføre seg litt. Tviler du hadde kalt vedkommende det face to face, slik er det med keyboard krigere.
Det funker å røyke det i pipa.

Om du faktisk vil skaffe deg vannpipetobakk er det ikke vanskelig å få tak i. Fra det jeg har hørt driver mange av butikkene som selger vannpiper også å selger tobakken. Spesielt de rundt Youngstorget/Grønland.

Har også fått inn noen hundre gram i posten, primært fra Ebay. Bestilt 4-5 ganger, aldri fått noe stoppet.
Anonym bruker
"Troende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selges overalt på Grønland...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
3 0
Noen som kjenner til spesefikke butikker der det selges?
Vet at mange jallasjapper selger både vannpiper og frukt-tobakk til dette.