Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 490130
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla freaks

Jeg og typen skal endelig ta molly igjen - forrige gang jeg tok molly var 1 måned siden og hans var snart 3 måneder siden.
Oppkast har alltid vært noe vi har bædet over før vi tar det, så...

For 4 timer siden så spiste han en stor kebab, og jeg masse burger king. Vi visste ikke at vi skulle ta molly, så dette blir veldig spontant.

Vi skal bare ta 0.1, men mollyen skal tydeligvis være veldig potent og ren.

Spørsmålet er, tror dere vi kommer til å kaste opp? Med tanke på dårlig matvalg og mengde...

Takk!
Tviler, det er en ganske behagelig dose
Anonym bruker
"Overtalt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer ikke til å kaste opp
Er ikke helt sikkert, men siden det er en lav dose så er det ikke sannsynlig.. + hvis det er ganske rent og ikke så gammelt er dere vel ganske safe.
Sist endret av aiko; 19. september 2020 kl. 22:40.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er seratonin reseptorer i magen. Hvis man f.eks hadde svelget gift så vil kroppen få deg til og kaste opp via de reseptorene (høres rart ut men er sant)

Seratonin rushet fra MDMA kan gi deg samme effekt. En knips som er presset hardt vil oppløses saktere og gir ikke et like hurtig seratonin rush, noe som kan føre til at man ikke kaster opp.

Hvis man dropper samme dose, eller en knips som er laget for og løses opp raskt som f.eks original Tesla, så kan man raskt kaste opp.

Siden dere skal ta 0.1 som er en god dose hvis det er ekte MDMA, men ikke for mye så vil dere ikke kaste opp. Maten dere spiste vil i tillegg gjøre opptaket saktere.

Har ikke kilder til dette, men har lest meg opp mye på MDMA, man finner raskt kilder hvis man googler litt.
Jeg og ei veninne hadde en kveld der vi begge to hadde spist skikkelig med midag en liten time før hun kom, så dukket det opp noe MDMA, og vi tok kanskje 150mg hver.
Ingen av oss ble noe særlig kvalm, men rusen ble bare merkelig å rar å vanskelig å sette fingern på, to timer etter inntak var vi begge sikre på at det måtte vært noe bøff før det sakte men sikkert begynte å komme på, ingen av oss kom skikkelig opp å at onset på MDMA`n ble så lang å treig uten noe peak tok bort gleden.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering: Begge kasta opp Jaja, sånt skjer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdatering: Begge kasta opp Jaja, sånt skjer.
Vis hele sitatet...
Kom dere opp å fikk en trivelig natt til syvende og sist da?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Kom dere opp å fikk en trivelig natt til syvende og sist da?
Vis hele sitatet...
Endte opp med å ta 0.25 selv om vi egentlig bare skulle ta 0.1. Men ja! Veldig koselig natt <3