Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 931
Ser mange er ikke kjenner noe av Rivtril? Hva kan det være? Jeg fint ta 5-8 og få en fantastisk europhi når jeg setter med ned komfortablelt og ser på TV eller noe. Noe andre?
R.i.p 23.04.2021
Med ekte rivotril uten toleranse får jeg god euforia av 2stk.med toleranse må jeg opp i 4-5stk pr gang for samme effekt. Det at noen ikke får effekt er mest sannsynlig at dem har fåt fake .ellers er det også noe som heter Falsk Edru Følelse man får av benzo når dosen går over teraputisk dose. Så man føler seg edru men er egentlig rimelig balle.
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Ser mange er ikke kjenner noe av Rivtril? Hva kan det være? Jeg fint ta 5-8 og få en fantastisk europhi når jeg setter med ned komfortablelt og ser på TV eller noe. Noe andre?
Vis hele sitatet...
har du tatt 5-8 stykker før du skriver også? for det ser jeg. Det er heroiske doser, tar jeg 8 stykker er det siste jeg husker at jeg stjeler en 6-pakning på butikken hold deg til 2-4stk.
Sist endret av spider_man; 14. september 2020 kl. 20:56.
Sitat av spider_man Vis innlegg
har du tatt 5-8 stykker før du skriver også? for det ser jeg. Det er heroiske doser, tar jeg 8 stykker er det siste jeg husker at jeg stjeler en 6-pakning på butikken hold deg til 2-4stk.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer og kontrollere meg med benzodiazepine, Xanor derimod blir jeg helt kleptoman.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Jeg klarer og kontrollere meg med benzodiazepine, Xanor derimod blir jeg helt kleptoman.
Vis hele sitatet...
Xanor er i benzodiazepin familien.

https://www.felleskatalogen.no/medis...ter/N05B%20A12
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Ser mange er ikke kjenner noe av Rivtril? Hva kan det være?

Jeg fint ta 5-8 og få en fantastisk europhi når jeg setter med ned komfortablelt og ser på TV eller noe. Noe andre?
Vis hele sitatet...
Det kommer av at pillerus normalt sett ikke gir rus på den måten man forventer og forbinder rus. Man blir så rusa at man ikke registrerer det like godt selv, det er det som er fella med rivotril og gjør at man eter opp alle man har og plutselig våkner i kjellerboden 19 timer seinere med en svinestek under armen man har bøffa fra slakterdisken og tydeligvis skulle prøve å gjemme i kjellern for å ikke bli tatt, og med ulesbare meldinger på telefonen du har sendt til kompiser og plutselig får et flashback fra at du har stått å vist pikken til dørvakta på byn som kasta deg ut fordi du var så på trynet men ikke skjønte det selv.

Hehehe... Det lureste er å holde seg inne i sofaen ja

Jeg har ikke fått noe følelse av eufori av rivotril, og tviler på at definisjonen av eufori her kan sammenlignes med euforien man får av enkelte opiater og molly. Men får kanskje en form for tilfredshet fordi angsten forsvinner så man ikke har noen hemninger eller bekymringer lenger.
Sitat av spider_man Vis innlegg
har du tatt 5-8 stykker før du skriver også? for det ser jeg. Det er heroiske doser, tar jeg 8 stykker er det siste jeg husker at jeg stjeler en 6-pakning på butikken hold deg til 2-4stk.
Vis hele sitatet...
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Ser mange er ikke kjenner noe av Rivtril? Hva kan det være? Jeg fint ta 5-8 og få en fantastisk europhi når jeg setter med ned komfortablelt og ser på TV eller noe. Noe andre?
Vis hele sitatet...
Sitat av celtseus Vis innlegg
Det kommer av at pillerus normalt sett ikke gir rus på den måten man forventer og forbinder rus. Man blir så rusa at man ikke registrerer det like godt selv, det er det som er fella med rivotril og gjør at man eter opp alle man har og plutselig våkner i kjellerboden 19 timer seinere med en svinestek under armen man har bøffa fra slakterdisken og tydeligvis skulle prøve å gjemme i kjellern for å ikke bli tatt, og med ulesbare meldinger på telefonen du har sendt til kompiser og plutselig får et flashback fra at du har stått å vist pikken til dørvakta på byn som kasta deg ut fordi du var så på trynet men ikke skjønte det selv.

Hehehe... Det lureste er å holde seg inne i sofaen ja

Jeg har ikke fått noe følelse av eufori av rivotril, og tviler på at definisjonen av eufori her kan sammenlignes med euforien man får av enkelte opiater og molly. Men får kanskje en form for tilfredshet fordi angsten forsvinner så man ikke har noen hemninger eller bekymringer lenger.
Vis hele sitatet...
Hahahah ja kjenner meg igjen der. Men heldgivis etter 3år med lærepenge har jeg klart og forstått at jeg er mer rusa enn det jeg er. Jeg kan enda skrive dumme meldinger men da må jeg være SKY RUSA. Men med tankte på det. Så klarer jeg med faktisk fint. Jeg ble også voldlig på rivo før. Ikke nå lengre. Har spist så mye av det at jeg vet hvordan jeg skal oppføre meg. Og nei, jeg skryter ikke.
euforien blir borte når du bruker det mer. Litt som de ville latterkrampene man fikk i starten når man røyka cannabis. Kan alltids doble, triple og femdoble dosen, men det ække sikkert du blir no særlig mer euforisk. Og når du er så benzobedøva, er du istand til å føle no særlig eufori egentlig? Det er mange adjektiver jeg vil gi benzoer, men euforisk vil jeg ikke kalle det ass.

Den største kilden til eufori med benzo er i min erfaring å ikke være redd, å kunne senke skuldrene og være sosial uten angst. Det er tilfredsstillende, og potensielt mer oppbyggende enn ren eufori syntes jeg. Jakter man på eufori er det vel speed, psykedelia, knips og opiater mye mer passende enn sløvende medisiner. Ikke at det er en god ide, don't do this at home kids. Fort gjort å svi seg når man brenner sitt lys i begge ender.
Sist endret av Bothrops; 14. september 2020 kl. 22:12.
Lurer på hva som skjer hvis jeg blader litt Captain Morgan (ikke mye selvfølgelig) med 4-6 Rivotril? Noe spesiel følelse? Eller bare idioti? Takker for svar.
Hva som helst