Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1213
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kompis har visst det, noen som har prøvd den og kan si litt om den? bra? dårlig?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det vær han mente Bubba Kush? Jeg har hørt om flere så kaller den for "Burger King".

Bubba Kush er ihvertfall indica, og personlig pleier jeg å få veldig tørr munn på den, ellers er alt bra
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan det vær han mente Bubba Kush? Jeg har hørt om flere så kaller den for "Burger King".

Bubba Kush er ihvertfall indica, og personlig pleier jeg å få veldig tørr munn på den, ellers er alt bra
Vis hele sitatet...
godt mulig det ass! takk for svar, blir å prøve ut den da. er litt mer skeptisk enn vanlig til kvalitet pga dårlige saker som ble solgt tidligere under koronatørka
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ofte kan du lukte om det er dritt, ok, greit eller godis om du har den i hånda. Får du ikke sjekke ut varene før du kjøper?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smakte bubba kush,syns den var kjip,men så testa jeg handrolled bubba kush,d va top notch noe av det beste ever
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ingen stempler hasjen sin burger king, høres ut som drit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ofte kan du lukte om det er dritt, ok, greit eller godis om du har den i hånda. Får du ikke sjekke ut varene før du kjøper?
Vis hele sitatet...
Njaeei. Ofte kan det lukte godt selv om funken er dårlig. Er ganske vanskelig å vurdere uten å prøve det, men om jeg må er det en helhetlig vurdering av farge utpå, farge inni, lukt, tekstur og konsistens.