Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3615
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg tok for første gang krystall mdma. 130mg + 70mg 2,5 time senere. Jeg veier 70kg forresten. Planen var å bare ta første droppet og jeg forventet å bli helt blasta. Jeg kjente absolutt ingenting etter 2,5 time (hadde fått store pupiller, svetta, var varm, var tørst, og tygga tyggis som en gærning, men null rus effekt). Jeg hadde alle kjennetegnene for å være på molly, men jeg følte meg helt normal og null rus. Jeg tok derfor siste droppet (totalt 200 mg). En god stund senere så merker jeg at jeg snakker en del og er mer interessert i hva andre har å si, og litt glad (men laaaaaangt fra så glad jeg forventet å være, følte meg ikke euforisk, tror gladheten kom fra at jeg bare var med gode venner). Vil ikke litt kalle det for rus, var som hvilken som helst fin dag ute i sola liksom. Jeg følte meg så og si helt edru. På en så stor dose forventet jeg å smelte sammen i sofaen og få varme bølger med eufori i kroppen, at det er magisk osv. etter hva jeg har lest, men ingenting av det skjedde. Hva tror dere? Har jeg bare en naturlig høy toleranse eller er faktisk mdma oppskrytt? Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det er å "rulle hardt" på det.

Jeg skal vente 3 mnd før neste gang igjen, men ønsker da at det skal fungere bra. Hvilken dose vil dere anbefale?

Til info går jeg ikke på noe SSRI, og jeg har heller ikke noe særlig erfaring annen enn med weed og litt lsd. Og før dette har jeg kun en gang tatt ecstasy, hvor jeg også fikk null virkning (kompis trippa likevel hardt). Krystallene har blitt testa og det er mdma.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart. Går du på noen andre medisiner? Tok du noe annet samtidig (rusmessig)?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart. Går du på noen andre medisiner? Tok du noe annet samtidig (rusmessig)?
Vis hele sitatet...
Går ikke på noen medisiner. Og tok kun molly.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg tok for første gang krystall mdma. 130mg + 70mg 2,5 time senere. Jeg veier 70kg forresten. Planen var å bare ta første droppet og jeg forventet å bli helt blasta. Jeg kjente absolutt ingenting etter 2,5 time (hadde fått store pupiller, svetta, var varm, var tørst, og tygga tyggis som en gærning, men null rus effekt). Jeg hadde alle kjennetegnene for å være på molly, men jeg følte meg helt normal og null rus. Jeg tok derfor siste droppet (totalt 200 mg). En god stund senere så merker jeg at jeg snakker en del og er mer interessert i hva andre har å si, og litt glad (men laaaaaangt fra så glad jeg forventet å være, følte meg ikke euforisk, tror gladheten kom fra at jeg bare var med gode venner). Vil ikke litt kalle det for rus, var som hvilken som helst fin dag ute i sola liksom. Jeg følte meg så og si helt edru. På en så stor dose forventet jeg å smelte sammen i sofaen og få varme bølger med eufori i kroppen, at det er magisk osv. etter hva jeg har lest, men ingenting av det skjedde. Hva tror dere? Har jeg bare en naturlig høy toleranse eller er faktisk mdma oppskrytt? Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det er å "rulle hardt" på det.

Jeg skal vente 3 mnd før neste gang igjen, men ønsker da at det skal fungere bra. Hvilken dose vil dere anbefale?

Til info går jeg ikke på noe SSRI, og jeg har heller ikke noe særlig erfaring annen enn med weed og litt lsd. Og før dette har jeg kun en gang tatt ecstasy, hvor jeg også fikk null virkning (kompis trippa likevel hardt). Krystallene har blitt testa og det er mdma.
Vis hele sitatet...
Det skjer av en eller annen grunn bare av og til. Får en tripp i ny og ned selv som ikke kicker sikkerlig inn. Ville testet og kjørt full faste neste gang kanskje? Hva pakker du det inn i? Og hvor godt var det pakket inn? Prøv og gå for det tynneste rizzla neste gang kanskje. Folk har også forskjellig toleranse. Jeg for min del tåler en del, mens en kompis av meg blir mye lettere påvirket. Det kan forklare knippsen hvertfall. Vært borti samme senarioet. Jeg mente knipsen var litt dårlig, men funka fett for han.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merkelig. Anbefaler deg IKKE å ta mer en 150 mg uansett. Det er en relativt høy dose. Jeg veier det samme som deg, og 150mg er mer en nok i en drop for meg. Kanskje prøv å ta deg 3-4 pils før neste gang, og pass på å vær i riktig setting.
Husker før i tiden snakket folk om at det var normalt at folk ikke merket så mye første gang. Slik var det vell for meg første gang jeg spiste en knips back in the days også. Test ca samme dose neste gang også, så ser du om det bare var tilfeldig eller noe sånt. Hold deg til under 150mg uansett, som nevnt over.
Sist endret av bewaah; 12. juni 2020 kl. 02:20.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Ville testet og kjørt full faste neste gang kanskje? Hva pakker du det inn i? Og hvor godt var det pakket inn? Prøv og gå for det tynneste rizzla neste gang kanskje.
Vis hele sitatet...
Tror ikke papiret er problemet her, magesyre kan etse bort spiker så papir er no biggie.
Opplevde det samme som TS nylig selv faktisk, droppa rundt 100mg og merka egentlig veldig lite, skal sies at jeg tok det på full mage da.
Den jeg hadde var veldig ren og på 81% eller 83% (labtest, sånn vet jeg det)

Etter hva jeg har lest så fungerer ren mdma litt annerledes enn mye av mdma'en som er blandet ut med andre ting, mulig det er feil men det ville forklart en del.
Setting har mye å si, man får ikke den samme euforiske rusen hjemme i sofaen som det man gjør ute på et raveparty.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Brukte du andre rusmidler før du tok MDMA, det kan ha mer å si enn du tror. Alkohol har en tendens til å redusere effekten betraktelig, etter min mening er en øl nok til å ødelegge hele rullen.

Har møtt noen få som aldri blir fornøyd med rusen til MDMA, det ender opp med at de alltid ønsker mer mens de ruller. Er du en av dem anbefaler jeg deg å legge MDMA på hylla.

Du tok forresten altfor mye, selv om du ikke kjenner effekten må du ikke ta mer. Det kan være et tegn på at du har fått i deg et annet rusmiddel som for eks PMMA som bruker lenger tid på å gi effekt. PMMA er ekstremt dødlig i større mengder. Noen test kits kan vise at det er spor av MDMA i dosen, men de utelukker ikke at det er PMMA. Sjekk ut rollsafe for riktig dosering.

Enkelte misforstår hva de skal føle og leter etter noe som ikke er der. MDMA er ikke som alkohol, cannabis eller psykedelika. Neste gang bør du ikke være påvirket av andre rusmidler. Etter inntak setter du deg ned med venner og slår av en god prat med musikk i bakgrunnen. Er du heldig kjenner du magien alle snakker om.

Lykke til!
Sist endret av Cappy; 12. juni 2020 kl. 07:02.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Setting har mye å si, man får ikke den samme euforiske rusen hjemme i sofaen som det man gjør ute på et raveparty.
Vis hele sitatet...
Det er da helt individuelt.

Sikker på at det er ordentlige varer dere har? Testet med kit?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av junkrat Vis innlegg
Det er da helt individuelt.

Sikker på at det er ordentlige varer dere har? Testet med kit?
Vis hele sitatet...

Han skriver jo...
Krystallene har blitt testa og det er mdma.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke papiret er problemet her, magesyre kan etse bort spiker så papir er no biggie.
Opplevde det samme som TS nylig selv faktisk, droppa rundt 100mg og merka egentlig veldig lite, skal sies at jeg tok det på full mage da.
Den jeg hadde var veldig ren og på 81% eller 83% (labtest, sånn vet jeg det)

Etter hva jeg har lest så fungerer ren mdma litt annerledes enn mye av mdma'en som er blandet ut med andre ting, mulig det er feil men det ville forklart en del.
Vis hele sitatet...
Jeg tvilte ikke akkurat på at magesyre ikke klarte og fordøye papir... Jeg tenkte mere på vist det var pakket så godt inn at det ikke fikk sluppet ut hele dosen på en gang slik at man ikke får det kicket, som en typ depot tabelett. Men det var bare en svak teori i en skrivende stund!
Noen få uheldige personer får rett og slett bare ikke god effekt av MDMA. De har en naturlig toleranse som gjør at rusfølelse uteblir. Jeg er en av de.

Prøv igjen om 3 måneder. Hvis du fortsatt ikke får ruseffekt da er det bare å legge MDMA på hylla.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart med det, en kompis av meg tok molly og cola samme kveld for første gang , han fikk heller ingen effekt. rette sagt, han snortet knips først, vi var i kjempeform, han merket ingenting. vi snortet en grammer cola senere (4-5 timer sener) den kvelden men han ble ikke påvirket. han hadde noe alkohol i systemet men det hadde vi også, vi var i knallform. han var knapt brisen. han merket heller ingenting første gang han røyket. noen som har noe teori ?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har søkt litt rundt på Reddit også, og mange skriver at mdma fungerer av og til for dem, og setting er desidert det som er mest avgjørende for å få god funk. Jeg var med mine bestevenner hjemme hos en av dem, så det var jo rart at det ikke funka. Skal prøve igjen om 3 mnd ja. Men burde jeg kjøre på med samme dose som nå (130mg + eventuelt 70mg redose hvis jeg føler for det), eller ta 150mg i første dropp?

Det som var spesielt var at jeg følte meg sånn skikkelig edru, liksom mye mer edru enn til vanlig. Jeg tenkte klart, og hadde usedvanlig ro i hodet. Litt vanskelig å forklare, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg følte meg liksom ikke overhodet rusa. Og derfor vil jeg ikke risikere å ta for lite neste gang, for å så måtte vente 3 mnd igjen...
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm, kanskje MDMAen deres ikke er særlig ren? Kanskje er det PMMA/meth? Kanskje har du ekstrem ADHD? Aldri hørt om at folk ikke får funk.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som var spesielt var at jeg følte meg sånn skikkelig edru, liksom mye mer edru enn til vanlig. Jeg tenkte klart, og hadde usedvanlig ro i hodet. Litt vanskelig å forklare, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg følte meg liksom ikke overhodet rusa. Og derfor vil jeg ikke risikere å ta for lite neste gang, for å så måtte vente 3 mnd igjen...
Vis hele sitatet...
Høres ut som du ble stimulert ihvertfall! Men MDMA skal være overveldende euforisk, og den éne gangen jeg har tatt det så var det ikke tvil om at det funka.

Var litt spent og queezy på oppturen, før det peaket og jeg måtte bare lene meg og smelte ned i sofaen mens jeg pusta og peste i ren eufori, mens musikken var utrolig digg og chill
Det var virkelig ikke noen tvil om at det funka, så jeg vil si det høres ut som du av en eller annen grunn bare blir stimulert i din opplevelse, som om du skulle ha tatt litt kokain eller amfetamin... Merkelig!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal prøve igjen om 3 mnd ja. Men burde jeg kjøre på med samme dose som nå (130mg + eventuelt 70mg redose hvis jeg føler for det), eller ta 150mg i første dropp?
Vis hele sitatet...
100-110mg + 50-60mg 2 timer senere burde holde mer en nok om du veier 70kg.

https://mollymeasure.com - Fin kalkulator som bruker vekt til å beregne dose.
https://rollsafe.org/mdma-dosage/ - Veldig mye bra informasjon om mdma.
Jeg hadde tatt det i en drop. Evt gjøre som jeg pleier å gjøre... ta dosen du vil ta, ta av 40-50 mg av dropen, ta dropen og ta de 40-50 mg og ta det i nesa etter 3kvarter til en time. Særlig hvis man ikke er sånn veldig fan av tiden før peaken
Selv merker jeg ikke emman før rette musikken kommer på. Foretrekker hardstyle techno og den slags musikk. Plutselig hører jeg en sang som er ti ganger bedre enn vanligvis, og da vet jeg at mdman virker. Veldig rolig eller ingen musikk så er det ikke alltid jeg får like mye energi som noe med litt trøkk i
Brukte du det rett æ? Første gangen noobet jeg helt og droppa hele krystaller, fikk null effekt. Eller, 5 timer senere en HELVETTES hjertebank og det var vel det
Har opplevd at store måltid i perioden før kan ødelegge turen ganske heftig, så anbefaler å holde seg vekke fra mat timene før dropp
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du har en naturlig høy toleranse? Jeg har f.eks en veldig høy naturlig toleranse på speed, selv om jeg veier mye mindre enn kompisene mine og ingen av oss har ADHD, så trenger jeg likevel 3 ganger høyere doser enn dem for å få den samme effekten som de har. Er ganske kjipt, gjør at det blir dyrere for meg å ruse meg med det og gjør det derfor ikke noe særlig ofte.