Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2012
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, jeg skal ta min femte tættis og denne gangen skal jeg ta over ribbeina som jeg har hørt er ett gruusomt sted å ta. Hva vil være best å ta for å begrense den smerten?

PS: Spar meg for svar om at jeg må være mann nok til å klare det uten hjelp
Du er vel klar over at alle tatoveringsstudioer er stengt for tiden?
Et godt lag med Emla-krem og la det virke i minimum 1 time.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du er vel klar over at alle tatoveringsstudioer er stengt for tiden?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg prøver å planlegge til den dagen det åpner igjen
Anonym bruker
"Enig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg tatoverte meg brukte jeg Emla krem fra apoteket og kunne nesten ikke kjenne at jeg ble tatovert. Viktig å bruke den på riktig måte for å få effekt. Påfør et tykt lag ca to timer før du skal tatovere deg og legg et lag med plastfolie over slik at kremen ikke trekker inn. Ta den først av akkurat når du skal tatovere deg. Den vil gradvis gå over og varer ca to timer.
https://timelesstattoo.no/forberedelser-for-tatovering/
Sitat av SMERTESTILLENDE
For noen kan smertene ved tatovering være litt for mye. Da kan det være fristende å ty til smertestillende for å døyve smertene. Det er viktig å huske at det ikke er alle typer bedøvelse som kan benyttes når du tatoverer deg. Mange vanlige reseptfri smertestillende kan bfrukes, men husk at noen smertestillende medikamenter slik som for eksempel Ibuprofen eller Aspirin har blodfortynnende effekt, og derfor ikke passer seg. Smertestillende er noe du uansett bør diskutere med tatovøren din på forhånd slik at du er sikker på at medikamentene du bruker ikke vil gå ut over resultatet på tatoveringen eller din egen sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Ville snakket med tatovøren du bestemmer deg for. Du er absolutt ikke den første som tenker tanken på å ta smertestillende før timen. Lykke til!
Her er et skikkelig stalltips: ta med ørepropper.
Faen å kjørt man blir i huet av den forbanna lyden om man sitter lenge nok.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sist jeg tatoverte meg brukte jeg Emla krem fra apoteket og kunne nesten ikke kjenne at jeg ble tatovert. Viktig å bruke den på riktig måte for å få effekt. Påfør et tykt lag ca to timer før du skal tatovere deg og legg et lag med plastfolie over slik at kremen ikke trekker inn. Ta den først av akkurat når du skal tatovere deg. Den vil gradvis gå over og varer ca to timer.
Vis hele sitatet...
Wow det var interessant
Tatovøren min bruker først å ta omrisset før han smører på en krem som virker i 10 minutter. Etter det så kjenner jeg ingenting, merker ikke at jeg blir tatovert.