Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1536
Hei, tok 300 mg Lyrica istad. Vil jeg måtte gå gjennom abstinenser imorgen eller skjer det ikke noe hvis man bare tar det en gang?
Ikke tenk på det, lyrica er snill med abstinenser og en gangs bruk gir bare abstinens med alkohol kanskje. Ta det en sjelden gang så kan du nyte god effekt når du tar det, jo sjeldnere jo bedre. Jeg må prøve å få lyrica på rsept igjen for angst og uro, fikk det før store doser, 150mg x 2 pr dag hadde vært nok til meg nå etter flere år uten lyrica annet en en og annen 300mg her og der. Fin medsin hvertfall, myer bedre å ta en valium og slikt.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Ikke tenk på det, lyrica er snill med abstinenser og en gangs bruk gir bare abstinens med alkohol kanskje. Ta det en sjelden gang så kan du nyte god effekt når du tar det, jo sjeldnere jo bedre. Jeg må prøve å få lyrica på rsept igjen for angst og uro, fikk det før store doser, 150mg x 2 pr dag hadde vært nok til meg nå etter flere år uten lyrica annet en en og annen 300mg her og der. Fin medsin hvertfall, myer bedre å ta en valium og slikt.

s
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Håper det stemmer. Sist gang tok jeg 4 tramadol piller sammen med alkohol og hadde det sykt ille når rusen var over. Har ikke lyst til å gå gjennom det igjen, haha.
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Skjer ingenting.

Jævlig åpenbart at dette burde du bare legge fra deg når du kan tro noe sånt ved førstegangs bruk.

Les deg litt mer opp (og gjerne vent noen år er du så ung som det fremstår).

Var kun alkohol du ble dårlig av sist, hehe.
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Skjer ingenting.

Jævlig åpenbart at dette burde du bare legge fra deg når du kan tro noe sånt ved førstegangs bruk.

Les deg litt mer opp (og gjerne vent noen år er du så ung som det fremstår).

Var kun alkohol du ble dårlig av sist, hehe.
Vis hele sitatet...
Vent noen år? Jeg er 21.. skal jeg ruse meg når jeg er 30?
Sitat av Omgitsdanny Vis innlegg
Vent noen år? Jeg er 21.. skal jeg ruse meg når jeg er 30?
Vis hele sitatet...
Joda men altså å lese om stoffer før man tar det kan faktisk være jævlig lurt til tider. Jeg fikk epilepsi anfall av tramadol en gang. Når man ikke er alene å heller er ute hos noen kompiser så er det ikke så nøye, da er det bare å kjøre på ^^
Anonym bruker
"Bitter Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
finnes vell ingenting og jeg gjentar ingenting! som gir abstinenser ved bruk èn gang
Ganske riktig, jeg bare nevnte alkohol for du gjennomgår jo en mini abstinens nesten på en dag eller to ca etter et stort inntak brennevin en hel helg, sånn føltes det hverfall ut for meg. Husker venner som ikke fikk sove og grein og var suicidale etter rusetia pga mye alkohol og litt annet kanskje, jeg snakket ikke med folk om sånt på den alderen. Men jeg begynner å bli gammel og har ikke drukket på femten år nå. Men ingen legemidler gir abstinens etter en eller to dager liksom.

Spesielt ikke lyrica, som skulle bli et b preparat faktisk, så jeg trappet rolig av det, men jeg ser det er på c listen enda, så spør om å få igjen i morgen den dag. Vil klare meg med 150mg x 2 pr dag helst, for en liten hjelp i tillegg til andre ting. Før fikk jeg 900mg om dagen tror jeg det var, eller 600mg. Hvertfall 300mg kapsler, og jeg var veldig frisk av angsten på den medisinen med litt valium en lang periode. Solen skinte liksom på meg også igjen etter mange vonde år, flott medisin hvertfall.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Ganske riktig, jeg bare nevnte alkohol for du gjennomgår jo en mini abstinens nesten på en dag eller to ca etter et stort inntak brennevin en hel helg, sånn føltes det hverfall ut for meg. Husker venner som ikke fikk sove og grein og var suicidale etter rusetia pga mye alkohol og litt annet kanskje, jeg snakket ikke med folk om sånt på den alderen. Men jeg begynner å bli gammel og har ikke drukket på femten år nå. Men ingen legemidler gir abstinens etter en eller to dager liksom.

Spesielt ikke lyrica, som skulle bli et b preparat faktisk, så jeg trappet rolig av det, men jeg ser det er på c listen enda, så spør om å få igjen i morgen den dag. Vil klare meg med 150mg x 2 pr dag helst, for en liten hjelp i tillegg til andre ting. Før fikk jeg 900mg om dagen tror jeg det var, eller 600mg. Hvertfall 300mg kapsler, og jeg var veldig frisk av angsten på den medisinen med litt valium en lang periode. Solen skinte liksom på meg også igjen etter mange vonde år, flott medisin hvertfall.

s
Vis hele sitatet...
Skjønner. Når jeg drikker alkohol, så drikker jeg som oftest vodka og jeg drikker myyyye på en gang. Føler meg likevel helt fin dagen etter, men som jeg sa så var det den ene gangen for noen uker siden hvor jeg tok alkohol og tramadol og hadde det helt jævlig hele uka så jeg skjønte ikke helt hva som var grunnen. Derfor jeg ville være sikker denne gangen.
Sitat av saviour Vis innlegg
Spesielt ikke lyrica, som skulle bli et b preparat faktisk, så jeg trappet rolig av det, men jeg ser det er på c listen enda...
Vis hele sitatet...
Lyrica ble flyttet til reseptgruppe B 1.juni 2018
[quote=saviour;3555943]Ikke tenk på det, lyrica er snill med abstinenser /QUOTE]

Javisst, og påven puler ikke smågutter.

Har hatt abs på heroin, xanor, amfetamin, subutex, nikotin og fitte, men inget har vært værre Lyrica. Rævgift.
Lyrica er noe av de værste abstinensene man kan få. Men man får det ikke av engangs bruk.