Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2708
https://ibb.co/9vVgDF7

https://ibb.co/HzYH4gr

Gul makka som var klisete helt til jeg tørket den,det er noen harde klumper i den som er litt hvite. Den luktet helt jævlig før den le tørt. Skal jeg snorte den for å teste vannet før jeg skyter eller hur? Er gira på ett skudd siden jeg gikk tom for dol.


Prøvde å blande ut dritten i vann, ble bare gule klomper som hang seg fast i topppa.

https://ibb.co/McxWtJf

Funka fjell makkan
Sist endret av FranzLiszt; 17. juli 2019 kl. 18:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av evievu Vis innlegg
https://ibb.co/9vVgDF7

https://ibb.co/HzYH4gr

Gul makka som var klisete helt til jeg tørket den,det er noen harde klumper i den som er litt hvite. Den luktet helt jævlig før den le tørt. Skal jeg snorte den for å teste vannet før jeg skyter eller hur? Er gira på ett skudd siden jeg gikk tom for dol.


Prøvde å blande ut dritten i vann, ble bare gule klomper som hang seg fast i topppa.

https://ibb.co/McxWtJf

Funka fjell makkan
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har en testkit, så prøv å snorte det først. Hvis du absolutt skal skyte - filtrer, 2 ganger for å være sikker. Vet ikke om makka skal kokes eller ikke, det må noen andre svare på.
Vell jeg ga det en bitteliten kok, så røra jeg rundt med nål korka å filtrerte, det ble igjen en slags gul gugge, men kjenner klart att den funker, tok ikke så mye heller da.

Kanskje en klyp, men den stiger, svetter en del. >Tror jeg må ut å snyte solnedgangne,

Det som er merkelig er att jeg har siste 2 årene skutt bare dolcontin for det meste, men etter denne smellen med makka ble jeg faktis trøtt, tror jeg må omjustere med litt mer. Ble litt "hyper" i starten med dappet av kjapt, kanskje bare dårlig varer? SOm sagt, amfetamin er ikke min sterke side.

Kommer oxycodinen til å hjelpe til på eventuelt nedtur? Har ikke benzo tilgjengelig, men har 150mg med quetiapin som jeg tar regelmessig for søvn og tankekjør.
Sist endret av FranzLiszt; 17. juli 2019 kl. 19:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av evievu Vis innlegg
Vell jeg ga det en bitteliten kok, så røra jeg rundt med nål korka å filtrerte, det ble igjen en slags gul gugge, men kjenner klart att den funker, tok ikke så mye heller da.

Kanskje en klyp, men den stiger, svetter en del. >Tror jeg må ut å snyte solnedgangne,

Det som er merkelig er att jeg har siste 2 årene skutt bare dolcontin for det meste, men etter denne smellen med makka ble jeg faktis trøtt, tror jeg må omjustere med litt mer. Ble litt "hyper" i starten med dappet av kjapt, kanskje bare dårlig varer? SOm sagt, amfetamin er ikke min sterke side.

Kommer oxycodinen til å hjelpe til på eventuelt nedtur? Har ikke benzo tilgjengelig, men har 150mg med quetiapin som jeg tar regelmessig for søvn og tankekjør.
Vis hele sitatet...
Hvor mange mg har du skutt?

Oksykodon blir du nok avslappet av, men kommer garantert til å merke den mindre enn normalt (ikke kjør på mer oksykodon for å kompensere, plutselig forsvinner rester av amfetaminvirkningen, også ODer du).

Mange får svært ubehagelige reaksjoner av å blande amfetamin og quetiapin, så den mixen anbefaler jeg å unngå.
Har ikke mg vekt her, men tok en klype med amfetamin, ca 1cm i diameter. Kommer ikke til å ta oxy før jeg skal sove. Men, før når jeg sto på 300mg Quetiapin DEPO, funka ikke amfetamin på meg i det hele tatt, å det er mange som bruker quetiapin på nedturen pga av dopamin blokkingen hvis jeg ikke tar feil.
Sist endret av FranzLiszt; 17. juli 2019 kl. 20:05.
Sitat av evievu Vis innlegg
Har ikke mg vekt her, men tok en klype med amfetamin, ca 1cm i diameter. Kommer ikke til å ta oxy før jeg skal sove. Men, før når jeg sto på 300mg Quetiapin DEPO, funka ikke amfetamin på meg i det hele tatt, å det er mange som bruker quetiapin på nedturen pga av dopamin blokkingen hvis jeg ikke tar feil.
Vis hele sitatet...
Jeg ville unngått å ta quetiapin (særlig en stor dose) hvis man fortsatt har resteffekter av amfetamin ihvertfall, det er ikke sunt for hjertet eller hjernen. Litt oxy og weed er et bedre alternativ.

Det at du ble slapp etter å ha skutt kan bety at du tok litt mye. Jeg er ikke sikker på det da. Lurt å bruke milligramsvekt til sånt.
Har ikke weed tilgjengelig så det blir en liten bit oxy, føler meg ikke akkurat så speeda, bare litt ekstra energi, det jeg er litt skeptisk på er att jeg må ta Lamictal pga av att jeg er bipolar, det er derfor jeg bruker quetiapin på kveldene også. Men alt i alt skal dette gå bra, det blir siste gangen jeg ruser meg på amfetamin uansett, det er ikke favoritten.

Lurer på om jeg må rejustere, altså, formen er helt "ok", men skulle ønsket litt mer "Puff"
Sist endret av FranzLiszt; 17. juli 2019 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For et rot med piller,nåler og diagnoser. Kanskje du bare skal si deg fornøyd for dagen før du skader deg selv
Skader meg selv? Hele prossesen har gått feilfritt, har injisert for 2 gang nå, ca 0.2 å resultatet var som forventet. Men ja, i det store bildet så skader jeg meg selv, å det er jeg klar over.
Ta Quetapinen. 3/4 mine venner tar den for å avslutte amf-rusen.
Sitat av harrybarten Vis innlegg
Ta Quetapinen. 3/4 mine venner tar den for å avslutte amf-rusen.
Vis hele sitatet...
Hos meg fører det til MASSIVE panikkanfall. I den grad at jeg sist ble innlagt for hjertet var helt løpsk, jeg besvimte og det var mistanke om skikkelig hjertetrøbbel. Blodprøvene viste at hjertet var overbelastet. Ble behandlet med benzo IV og overvåket på hjerteavdeling til dagen før.
Sikker på att det var quetapinen som gjorde det? Var det DEPO eller insta-release, og hvor mye? Alle i kretsene mine hiver inn på f.eks 25mg seroquel for å roe ned tankekaoset på nedtur.

QUOTE "
Kvetiapin (Seroquel, Quetiapin) er et atypisk antipsykotikum som brukes ved schizofreni og bipolar lidelse. Den antipsykotiske effekten skyldes trolig en blokkering av serotonin- og dopaminreseptorer. QUOTE"

Da stemmer det att når jeg gikk på 300mg depo quetiapin att jeg ikke kjente amfetamin, injiserte 0.5 på det tidspunktet å ingen spesiel effekt utagerte.
Sist endret av FranzLiszt; 17. juli 2019 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2496981/

Les under Case Description. Noen folk får reaksjoner. Jeg anbefalte å ikke blande de to stoffene for å være på den sikre siden, harm reduction and such Det finnes mange gode alternativer for landing fra amfetamin som ikke involverer en slik risiko. Antipsykotika og annet psykofarmaka bør unngås som pest hvis man virkelig ikke trenger det.
Jeg konsumerte 50mg quetiapin i går å det gikk helt fint, tar egentlig 150mg, me jeg fikk sove på nedturen på amfetamin. Er helt fin i dag, så dette må være veldig individuelt.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge varer rusen når man injiserer amfetamin? Og hvordan er det forskjellig fra andre inntaktsmåter?