Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6573
Anonym bruker
"Forbauset Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nå ganske speeda og har en del til på meg, så fant jeg en eske me tramadol 50mg å jeg har hørt folk som har prøvd det, men finner ikke noe spessielt rundt om i forumene. Jeg så på drug combinations at det er safe å blande det to. Men jeg er ute etter noen som har prøvd å evt kan fortelle meg om dosering, hvilken rus jeg vill få å evt andre ting. HVORDAN vill formen bli viss jeg tar en kappsel og snorter litt til
Dude, det er fuckings dødsfarlig.
Tar en råsjangs og antar at det er du som har skrevet denne og denne også. Isåfall bør du begynne å lure på om du kan blande Tramadol og Imovane, eksempelvis. Eller om du kan blande amfetamin, Tramadol, og Tegretol. Legemidler som er dempende på respirasjonssystemet har en tendens til å synergisk forsterke hverandre og ta livet av folk, så du skal være ytterst forsiktig med slike kombinasjoner.
Javligt darlig idé om du inte vill risikera kramper.
Tramadol er som regel ikke bra att blande med mye, p.g.a dess SNRI-egenskaper.

Fiks noe morfin hvis du vil speedballa.
Tramadol passer egentlig ikke med noen drugs. Har hatt Grand Mal kramper med trammis og idiot mix av andre ting tidligere. Stay off! My cents
Tramadol + marijuana = sant

Tramadol er opiat for ryggsmerter, gjør at du slapper skikkelig av og ''flyter''

hadde aldri blandet det med amfetamin
Tramadol og alkohol går ann, til speed ville jg heller kjørt opiat og ikke benzo (sniff noe sub, dop etc). Tramadol virker ulikt på folk men er et av de svært vanlige å bli kvalm av (jeg brukte en 7-8 tbl til alkohol + en del annet for noen år siden, greit nok, noen røyka rev+Tramadol/Nobligan osv), men det funker ulikt på folk ja og jg hadde ikke tatt det som smøring til speed..jeg liker best speed+heroin (men nå har jg junka hardt periodevis noen år da, så anbefaler ikke å beg på heroin seff., men heller noe annet benzo i bunn eller opiat enn Tramadoldritt.. Gi et ref.åssen det ble da.-)
Anonym bruker
"Intolerant Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Øker faren for kramper. Tramadol virker annerledes enn andre opiater og er svært farlig med amfetamin.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var så dum i helga og hadde kost meg med litt drikke og tenkte «hvorfor ikke ta tramadolen jeg har liggenede?». Endte opp med å ta 200mg tramadol og hadde 2g pepper liggende. Skulle på urinprøve om 5 dager, men tenkte fuck det, går sikkert bra, så droppa en del. Etter en stund spøy jeg som et helvete. Dum som jeg var tenkte jeg at jeg like godt kunne kjøre på med mer pepper etter jeg hadde spydd. Og sånn holdt det på ut hele søndagen også. Anbefales på det svakeste
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Tramadol passer egentlig ikke med noen drugs. Har hatt Grand Mal kramper med trammis og idiot mix av andre ting tidligere. Stay off! My cents
Vis hele sitatet...
Merk deg han her, det var nesten døden, eller var vel faktisk død i noen sekunder hvertfall bevisstløs og blå/grå i trynet hørte jeg av felles bekjente da jeg ikke var til stede. Tramadol skal IKKE blandes med noe som senker krampeterskel.

Hvis du på død og liv skal blande de og nekter å ta advarslene her, for guds skyld ta no muskelavslappende som rivotril eller valium ved siden av da disse ØKER terskelen for kramper. Men jeg vil sterkt anbefale deg å la amf-tram komboen ligge, du leker virkelig med livet ditt.