Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2166
Nå er det ikke lenge til Unge Høyre's sommerleir, 4-7 August, og jeg gleder meg!

Tenkte at siden det er så mange forskjellig typer mennesker her inne på Freak, MÅ det jo (vertfall nesten) være noen andre herfra som skal dit. Hadde vært kult om det var andre, da kunne vi kanskje møttes og holdt sammen litt der.

Selv reiser jeg fra Hamar Togstasjon til Oslo S. Defra går der videre med buss Hadde såklart vært ekstra artig med noen flere fra Hedmarken da


-PopeSweetJesus
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Jeg skal dit, er dessverre ikke fra Hedmark, men drar med meg en flott gjeng østfoldinger - håper det kompenserer.
Jeg reiser også, men ikke fra Hedmark jeg heller. Om du slenger inn en PM i min innboks derimot, så må det vell alltids være mulighet for å møtes og ta en kaffe/spille volleyball!
Ts prøv å finn Håkon Flydal som er 16 år og ca 150 cm høy, si at hackerkompisen hans sier hei
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Jeg skal dit, er dessverre ikke fra Hedmark, men drar med meg en flott gjeng østfoldinger - håper det kompenserer.
Vis hele sitatet...
Klart det kompenserer Sender en PM jeg med nr mitt, så kan vi prates senere

Sitat av Mirriran Vis innlegg
Jeg reiser også, men ikke fra Hedmark jeg heller. Om du slenger inn en PM i min innboks derimot, så må det vell alltids være mulighet for å møtes og ta en kaffe/spille volleyball!
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Sender en PM med nr mitt jeg, så kan vi prates senere


Til DonTomaso og alle dere andre som diskuterer: Litt Off-Topic, men må si det var en interessant diskusjon
Sist endret av PopeSweetJesus; 29. juli 2013 kl. 13:24.
Dette er en tråd for nFFere som skal til Unge Høyres sommerleir. Skal du ikke på Unge Høyres sommerleir er sannsynligheten liten for at du har noe her å gjøre. Denne meldingen til generell informasjon og forlystelse.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Jeg skal, reiser heller ikke fra Hedmark, men fra Bodø eller Trondheim. Reiser med en relativt liten gjeng, hvorav meg og en annen er her på forumet, send meg en PM så finner vi ut av noe!
Sitat av Broiler Vis innlegg
Jeg skal, reiser heller ikke fra Hedmark, men fra Bodø eller Trondheim. Reiser med en relativt liten gjeng, hvorav meg og en annen er her på forumet, send meg en PM så finner vi ut av noe!
Vis hele sitatet...
Sendte Pm