Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1692
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på om man kan for exempel kan ta noen få ML vodka 40% og bli litt pussa og brisen uten at det er livsfarlig? Om man bruker sterilt og nytt utstyr?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er som du sier, livsfarlig
Tenkte på dette i går når jeg drakk. Men tror man dør.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Tenkte på dette i går når jeg drakk. Men tror man dør.
Vis hele sitatet...
Bullshit. Man kan dø, det er ikke dermed sagt at å skyte sprit alltid ender i dødsfall.

Så på når kompis prøvde seg med en 4cl, eller kanskje det var 2 eller 1cl(begynner å bli en god del år siden dette), han ble ihvertfall jævlig drita. Og så var selve skytinga veldig vond visstnok.

Hvis jeg skulle kjørt alkohol i åra tror jeg at jeg ville satset på IV-drypp.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, jeg legger’n død. Ingen sprit IV på meg
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det et par ganger. Brenner noe inn i hilvete og går rett i skallen. Er overbevist om at den påfølgende bakrusen parkerer alt av fyllesyke man kan pådra seg ved oralt inntak.
Ville heller satse på sykkelpumpe og Tom 1,5 l brusflaske, med meget lite alkohol hver gang. Går rett i blodet og omgår leveren, jævlig farlig men et helvetes kick
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd både vodka tequila og 96 men har aldri fått en god rus. Jeg har merket det men ikke på den måten man pleier av å drikke, som er komfortabel og god men heller skikkelig ukomfortabel opplevelse jeg bare lå i senga og venta til skulle gå over. Ikke verdt det.
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Ville heller satse på sykkelpumpe og Tom 1,5 l brusflaske, med meget lite alkohol hver gang. Går rett i blodet og omgår leveren, jævlig farlig men et helvetes kick
Vis hele sitatet...
Dette er galt: Leveren renser blodet. Om spriten kommer inn i blodstrømmen via fordøyelsessytemet eller en kanyle endrer ikke leverens funksjon.

Litt kjapp hoderegning her: En voksen person har omlag fem liter blod (+/- fem desiliter), ti milliliter sprit ved 50% gir fem milliliter ren sprit - det skulle lande oss på cirka 1 i promille. Her er det selvsagt store muligheter for å dytte regnestykket i alle retninger, og du skal ikke gjøre veldig mye feil før du får en promille på ti i steden. Men det er plausibelt at det kan gå. Det samme kan man forøvrig si om å spille russisk rullet, så det er ikke en spesielt imponerende påstand. Videre vil det vel neppe blande seg særlig jevnt med blodet, sånn umiddelbart. Jeg vet ikke hva hjernen synes om å få noen få sekunder med med ekstremt høy promille på og av, men jeg kan aldri tenke meg at det er sunt for den.
Jeg har sett bedre idéer her inne.
Sist endret av Myoxocephalus; 23. august 2020 kl. 00:01.