Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1952
Anonym bruker
"Sikker Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har tenkt til å kjøpe dette, og har noen spørsmål om det.

-Har noen av dere opplevd problematikk med politiet relatert til dette?

-Best å kjøpe innenlands, eller er det greit å importere?

-Hvilke kits har du prøvd, og hva vil du anbefale?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Jeg har bestilt på nett fra Emmasofia av merket Marquis Reagent, men ser at dem ikke selger dette lenger.

Det er fullt lovlig å importere dette og bestille fra utlandet.
Kjenner ikke til noen som har hatt problemer med politiet, og det bør du i utgangspunktet ikke ha heller.
I verste fall beslaglegger de det bare, men du kan ikke straffes.

Hvis du vil være på den trygge siden, så vil det nok beste være å kjøpe fra en fysisk headshop i Norge...
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Det er fullt lovlig å importere dette og bestille fra utlandet.
Vis hele sitatet...
Er det ikke litt delte meninger rundt dette? Jeg mener å ha lest om at tollerne nå antar at de som kjøper testkit, kjøper også narkotika.
En artikkel fra dagsavisen (2018) forteller test-kit ikke er ulovlig å importere, men tollerne varsler politiet, som behandler saken videre.
Mener og å ha lest en artikkel nylig om mer oppfølgning rundt de som bestiller test-kit i dag.

Tror det skal være en butikk i Oslo som kan bestille inn for deg, og muligens en i Bergen.
Anonym bruker
"Sikker Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Jeg har bestilt på nett fra Emmasofia av merket Marquis Reagent, men ser at dem ikke selger dette lenger.

Det er fullt lovlig å importere dette og bestille fra utlandet.
Kjenner ikke til noen som har hatt problemer med politiet, og det bør du i utgangspunktet ikke ha heller.
I verste fall beslaglegger de det bare, men du kan ikke straffes.

Hvis du vil være på den trygge siden, så vil det nok beste være å kjøpe fra en fysisk headshop i Norge...
Vis hele sitatet...
Takk for svar

Holder meg da innenlands, har ikke headshop i nærheten, men vet er det mindre kontroll på innenlands post enn det som må gjennom tollen. Fant EZ Test for MDMA renhet på Shady.no som jeg tenker jeg kan prøve
Anonym bruker
"Lykkelig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utrolig trist tollens rutiner bidrar til mindre tilgjengelighet for tester som potensielt kan forhindre livsfarlige situasjoner.
Sitat av kopp3000 Vis innlegg
En artikkel fra dagsavisen (2018) forteller test-kit ikke er ulovlig å importere, men tollerne varsler politiet, som behandler saken videre.
Mener og å ha lest en artikkel nylig om mer oppfølgning rundt de som bestiller test-kit i dag.

Tror det skal være en butikk i Oslo som kan bestille inn for deg, og muligens en i Bergen.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg mener også det. Nyere artikler fra 2020 så har tollvesenet oppdaterte rutiner.
Jeg har bestilt både utenlands og innelands uten noen problemer. Utelands i 2017 og innenlands i 2020. Shady Headshop sender diskret i hele Norge tror jeg. Anbefaler de i allefall
Mye fjas ute å gå her. Shady.no selger EZ-reagentskits for 99 spenn + 49 spenn i brevpost - helt lovlig og trygt.

EZ-Norge Test kits som du lovlig får kjøpt innlands

Oh nei, jeg jobber ikke for Shady.no/eller er sponset av - er bare stor fan av deres skadereduksjonsartikler.
Sist endret av Maurjegeren; 19. august 2020 kl. 17:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er du i nærheten av Oslo så kan dette fåes på Shangri-la
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Mye fjas ute å gå her. Shady.no selger EZ-reagentskits for 99 spenn + 49 spenn i brevpost - helt lovlig og trygt.

EZ-Norge Test kits som du lovlig får kjøpt innlands

Oh nei, jeg jobber ikke for Shady.no/eller er sponset av - er bare stor fan av deres skadereduksjonsartikler.
Vis hele sitatet...
Og vi snakker om hvis man bestiller utenlands og tollere pakker opp testkitene.
Beklager, las feil: Kjøp innlands!
Jeg bestilte en flaske med Marquis. Det er vel nok til typ 50 tester. Aldri fått de på døra enda og det var sent på året i fjor.
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg bestilte en flaske med Marquis. Det er vel nok til typ 50 tester. Aldri fått de på døra enda og det var sent på året i fjor.
Vis hele sitatet...
Skal gå helt fint det! Kudos at du kjøper test-kits!
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Skal gå helt fint det! Kudos at du kjøper test-kits!
Vis hele sitatet...
Det burde gå fint men har hørt om de som plutselig har fått snuten på døra senere. Noen opplyser at den testen har vært grunnen andre sier at de har skjellig grunn til mistanke. Men hver gang har pakka blitt åpnet av tollen da de har egen tollteip de teiper igjen med
Tollvesenet informerer gjerne politiet om innførsel av testkits de kommer over, natt&dag artikkel
Denne ihuga holdningen rundt kampen mot narkotika innad i politiet å retts systemet er å vil alltid forbli middelaldersk.
Nå vet ikke jeg hvor til lands du befinner deg, ikke er det relevant heller, men i Trondheim selger 'Bamboo' i byen test-kits og falsk urin blant annet.

Du kan vel også få det levert i posten, forsendelsen er jo innenlands så det vil ta toppen tre dager hvis du bestiller dem senest på en onsdag.

>>Her har du oversikten<<

Hvorvidt de fungerer eller ikke har jeg ikke noen erfaring med, burde vel egentlig ha hatt det, men du får være prøvekaninen. Let me know!
Sist endret av Jokke; 23. august 2020 kl. 01:43. Grunn: Liker virkelig ikke skrivefeil, innimellom går det litt fort for seg.