Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 767
Helloen!

Har akkurat fått ordnet meg noen dobbeltdryppa enheter med LSD. Har kjøpt fra to forskjellige tidligere. Fra den ene fyren så merket jeg ikke så mye magekramper på de lappene jeg kjøpte av han.

Men fra den fyren som jeg har kjøpt nå (pga han andre var tom) de merket jeg magekramper på sist. De er dryppet på sukkerbit hvis det gir noe bedre info til saken.

Greia er at jeg leser folk nevner ingefær og å ikke spise under trippen som mulige tiltak.

Men har noen av dere noen gulltips for hva en kan gjøre for disse krampene? Evt unngå de?

Sist så føltes det ut som hele magen vrengte seg som når man vrenger enn klut som for vann.

Any tips taes i mot med et stort smil og et takk! Tenke jeg skulle nyte det på tirsdag.
Ikke spise noen store måltider i timene før trippen har hjulpet for meg, og alt jeg inntar under trippen pleier å være relativt lett mat.
Hva gjør du i løpet av dagen før du tripper? Hva spiser du? Hvor mye spiser du?
Jeg vil ikke si at jeg har opplevd direkte magekramper på syre, men hvis jeg har spist en normalt stort måltid før jeg drar ut på tur, så merker jeg at maten går gjennom systemet/fordøyelsen, for å si det sånn. Ofte er dette ubehaglig.
Sist endret av Superspurv; 6. juli 2020 kl. 09:28.
Leylaa's Avatar
Trådstarter
13 5
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Ikke spise noen store måltider i timene før trippen har hjulpet for meg, og alt jeg inntar under trippen pleier å være relativt lett mat.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Har vell spist en middag noen ganger før, kan kanskje bli litt heavy men samtidig så har krampene kommet uten at jeg har spist så mye også. Tenkte å gå til innkjøpt av litt frukt til tirsdag

Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hva gjør du i løpet av dagen før du tripper? Hva spiser du? Hvor mye spiser du?
Vis hele sitatet...
Det kan variere, har jeg tatt det utover dagen så er det ofte en middags rett før. Har nå som det har blitt sommer gått over til å ta det tidligere, gjerne etter en frokost for å nyte været og omgivelsene ute. Har lest at jeg burde spise 1-2 timer før evt, så skal teste en lett frokost og ha noe innkjøp av frukt til tirsdag Men må jo ærlig si at jeg får litt cravings på food under trippen! Muligens at det er kjøtt som trigger krampene mest.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vil ikke si at jeg har opplevd direkte magekramper på syre, men hvis jeg har spist en normalt stort måltid før jeg drar ut på tur, så merker jeg at maten går gjennom systemet/fordøyelsen, for å si det sånn. Ofte er dette ubehaglig.
Vis hele sitatet...
Ja krampene og fordøyelsen legges merke til. Skal se og spise litt mindre neste gang og evt ha noe lett som frukt osv. Vet ikke om det er forskjell fra syre til syre som kan være med på å bestemme krampene. Føler det varierer veldig..
Sist endret av Leylaa; 6. juli 2020 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres bare ut som du spiser for "tunge" ting utifra det du skriver. Pasta, grønnsaker, frukt, egg, nudler og supper er det jeg har hatt mest suksess med. Styrer unna kjøtt spesielt, kanskje litt kylling men ikke noe annet. Ville styrt unna brus, kaffe osv også, og holdt meg til kun vann eller saft. Og jeg spiser aldri rett før, jeg er ikke så glad i å kjenne tarmene velte rundt inni der
Leylaa's Avatar
Trådstarter
13 5
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Høres bare ut som du spiser for "tunge" ting utifra det du skriver. Pasta, grønnsaker, frukt, egg, nudler og supper er det jeg har hatt mest suksess med. Styrer unna kjøtt spesielt, kanskje litt kylling men ikke noe annet. Ville styrt unna brus, kaffe osv også, og holdt meg til kun vann eller saft. Og jeg spiser aldri rett før, jeg er ikke så glad i å kjenne tarmene velte rundt inni der
Vis hele sitatet...
Ja mye mulig, men har dog ikke sett på det som tung mat.. Men skal teste det litt ut, har en 200ug sukkerbit som jeg tenker jeg tar noen timer etter en lett frokost, som salat elrns. Kjøper inn litt frukt og stæsj og håper sola skinner så man kan ta seg en tur ut
Kan det tenkes at det har noe å si hva du gjør under trippen for forårsaker dette?

For min del så gjelder det ofte hvis jeg bare sitter i ro / stille i en sofa i timesvis på stimulanter. Hvis jeg er i rolig aktivitet så vil blodomløpet kickstartes slik at fordøyelsen også kickstartes. Jeg vet ikke om dette kan sammenliknes i det hele tatt, men det er en teori jeg har. Og hvis man først begynner å tenke på magesmerterene under en trip, så blir det fort til at det går MYE tid til det.
Leylaa's Avatar
Trådstarter
13 5
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan det tenkes at det har noe å si hva du gjør under trippen for forårsaker dette?

For min del så gjelder det ofte hvis jeg bare sitter i ro / stille i en sofa i timesvis på stimulanter. Hvis jeg er i rolig aktivitet så vil blodomløpet kickstartes slik at fordøyelsen også kickstartes. Jeg vet ikke om dette kan sammenliknes i det hele tatt, men det er en teori jeg har. Og hvis man først begynner å tenke på magesmerterene under en trip, så blir det fort til at det går MYE tid til det.
Vis hele sitatet...
Har vært litt aktivitet i form av å gå ute samt være inne (med forskjellige finurlige aktiviteter)

Også de gangene det har skjedd så merker jeg vell kanskje mest merke til krampene når man er på vei ned etter noen timer.