Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2144
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Har 4 piller 10mg Sobril som jeg har tenkt til å ta idag. Jeg har ikke rørt noe benzo lignende helt sia juni ifjor, så toleransen min er stort sett 0 vil jeg si.

Jeg har aldri prøvd Sobril før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente. Men jeg lurer på om det går fint å røyke litt hasj etter at jeg har tatt det? Blir nok å ta alle 4 pillene med en gang. Isåfall, hva burde jeg forvente etter å ha røyket? Blir det en complete waste, eller er det digg?
Takk for svar!
Ikke noe problem å blande dette

Digg å blande litt benso og røyk. Er du av typen som kan få litt noia er dette en perfekt combo! "Værste" som kan skje, er at du blir litt trøtt.

Kos deg
Sist endret av Heimdall-; 30. april 2020 kl. 15:59.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Ikke noe problem å blande dette

Digg å blande litt benso og røyk. Er du av typen som kan få litt noia er dette en perfekt combo! "Værste" som kan skje, er at du blir litt trøtt.

Kos deg
Vis hele sitatet...
Den er grei, tusen takk for svar! Ha en fin dag videre
God når det gjelder
Carmex's Avatar
De er veldig bra sammen, fjerner all eventuell noia man skulle fått av hasjen.

Men er ikke 4 x 10 mg litt mye om du aldri har tatt det før? Jeg kjenner 10 mg godt liksom. Kjedelig å bare sovne
Sobril er etter min erfaring ganska lik diazepam (trur det er noen diazepam metaboliter i det og), men med en meir slow onset.
Jevlig nice med tjall, kos deg!
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
De er veldig bra sammen, fjerner all eventuell noia man skulle fått av hasjen.

Men er ikke 4 x 10 mg litt mye om du aldri har tatt det før? Jeg kjenner 10 mg godt liksom. Kjedelig å bare sovne
Vis hele sitatet...
Jo, det er det kanskje... Mulig jeg bare starter med 1 eller 2, også bygger jeg meg selv oppover hvis jeg føler for det

Hvor lang tid tar det før man føler noe?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og et til spørsmål: Hva skjer hvis jeg drikker litt alkohol? Da er det snakk om 1 eller 2 øl. Er det en forferdelig dum idé, eller skal jeg klare meg?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og et til spørsmål: Hva skjer hvis jeg drikker litt alkohol? Da er det snakk om 1 eller 2 øl. Er det en forferdelig dum idé, eller skal jeg klare meg?
Vis hele sitatet...
Nå skal man vel ikke anbefale Oksazepam og alkohol, men dette var favorittkomboen min; 4-5 pils, 1 tjukk jonas og 15mg sobril

Nydelig form spør du meg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og et til spørsmål: Hva skjer hvis jeg drikker litt alkohol? Da er det snakk om 1 eller 2 øl. Er det en forferdelig dum idé, eller skal jeg klare meg?
Vis hele sitatet...
Ville droppet alkoholen, selv om det mest sannsynlig vil gå bra med maks 1-2 pils. Saken med benzo og alkohol er at du kan bli helt på trynet uten å merke det selv Hold deg til din opprinnelige plan spør du meg, en av de beste komboene
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Synes sobril fungerer etter en 1-2 timer og når toppen etter 4, men om du har drikker synes jeg man kjenner det fortere.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar av dere begge!
Jeg får nok bare se ann på formen og hvordan ting blir Føler meg isåfall smartere/tryggere nå som jeg spurte!

Ha en fin dag og ha en fin natt til 1.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar av dere begge!
Jeg får nok bare se ann på formen og hvordan ting blir Føler meg isåfall smartere/tryggere nå som jeg spurte!

Ha en fin dag og ha en fin natt til 1.
Vis hele sitatet...
Du og kos deg
sobrill er den minst skadelige benzon tryggeste og går kjappest ut av kroppen selvfølgelig er det farlig uansett hakke så mye peil på benzo men d er d jeg har hørt
Sobril er såpass mildt at det går fint å ta med et par øl. Bare innta sobrilen 1-2 timer før du drikker og før du ønsker å kjenne noe. Sobril som ikke har begynt å funke enda + øl før sobrilen har begynt å funke gjør bare at du blir utolmodig og vil ha mer fordi du ikke kjenner noen rus, og så tar du mer og sovner bare når rusen hitter. Jeg merker mer "rus" av to sobril enn fire fordi man sovner bare. Men tbh kan jeg ikke si jeg noen gang har følt meg direkte rusa av sobril om man skal sammenligne med andre benzoer.
Ville anbefale å styre unna alkohol om jeg var deg, spesielt om du har mye sobril/alkohol liggende. Med benzo er det fort gjort å våkne noen dager senere å ikke ha peiling på hva du har stuket med. Når det er sagt tror jeg det vil gå helt fint å ta noen pils, men ville anbefalt deg å styre unna.

Gi oss en update på hvordan det gikk
Anonym bruker
"Ivrig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Ville anbefale å styre unna alkohol om jeg var deg, spesielt om du har mye sobril/alkohol liggende. Med benzo er det fort gjort å våkne noen dager senere å ikke ha peiling på hva du har stuket med. Når det er sagt tror jeg det vil gå helt fint å ta noen pils, men ville anbefalt deg å styre unna.

Gi oss en update på hvordan det gikk
Vis hele sitatet...
Jada hadde det vært rivotril så. Men sobril varer mye kortere og mye mye mildere enn rivotril
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jada hadde det vært rivotril så. Men sobril varer mye kortere og mye mye mildere enn rivotril
Vis hele sitatet...
Det har du helt rett i, men det kan jo likevel skje avhengig av hvor mange piller han har tilgjengelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og et til spørsmål: Hva skjer hvis jeg drikker litt alkohol? Da er det snakk om 1 eller 2 øl. Er det en forferdelig dum idé, eller skal jeg klare meg?
Vis hele sitatet...
Jeg har lav toleranse på alkohol og sobril, tok 20mg sobril og 4 halvlitere uten å merke spess til sobrilen. Merka bare det "vanlige" etter 4 halvlitere.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering for den som ville!:

Dumme-dumme meg, endte opp med å svelge 3 på en gang. Etter en liten stund så møtte jeg noen venner og endte opp med å ta en til, og etterhvert ble det litt heimert på meg(drakk ikke alt for mye, men må si jeg ble rimelig rusa). Røyka 1 trekk, og etter det ble det nok.

Tanker etter dagen: Skal gjøre som jeg gjorde forrige juni, slutte med all type benzo. Ikke noe for meg.
Anonym bruker
"Overrasket Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdatering for den som ville!:

Dumme-dumme meg, endte opp med å svelge 3 på en gang. Etter en liten stund så møtte jeg noen venner og endte opp med å ta en til, og etterhvert ble det litt heimert på meg(drakk ikke alt for mye, men må si jeg ble rimelig rusa). Røyka 1 trekk, og etter det ble det nok.

Tanker etter dagen: Skal gjøre som jeg gjorde forrige juni, slutte med all type benzo. Ikke noe for meg.
Vis hele sitatet...
Ja, det høres kjent ut. Blir som regel aldri «bare en» med benzo. Derfor kan jeg ikke ha det i hus.

Forrige gang jeg hadde det spiste jeg to brett xanax på rekordtid. Veldig vanskelig å styre bruket. Spesielt når man er i gang. Mister jo all dømmekraft.
Høres ut som en god konklusjon hvertfall