Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2080
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye penger har dere kunne mistet pga av en dealer som ska hente stashet men aldri kommer tilbake? Tar heller ikke tlf.
Det er naivt fra meg å sende med penger til en ukjent dealer men det var første gangen jeg faktisk gjorde det i desperasjon, ikke lurt, jeg vet
Men når vokse menn gjør sånn er det kjipt, folk vet hvem det er, bor i en liten by. Har lyst til å gi han en på haka, ikke att penge summen er stor, men selve oppførselen. Har latt meg blitt trampet på mye i barndommen, nå er det nokk, har mye sinnet i meg å hvis jeg ikke står opp for meg selv nå kommer det aldri til å bli noe av meg på den fronten.
Tanker?
Aldri..
Gir ikke fra meg penger uten å få varen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du trenger ikke føle deg så jævlig av den grunn, hvis du gjør det da. En helt vanlig smell å gå på.
Det er jo desperate tider og i en sånn kontekst så gjør vi det vi kan, og får det vi får.
Tenker at du er blitt lurt for litt penger, og det er noe du må påregne hvis du handler som du gjør, dessverre.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri, alltid varen først, men hvis det får deg til å føle deg bedre så ga jeg en gang kr til ei "prostituert" i Polen. Hun kom til hotellrommet mitt, ga henne kr, pratet litt, så gikk hun på badet for å så bare stikke ut, hahah hvor dum kan man bli. Var bare 500kr ish da.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja det er naivt å handle sånn, det er jeg klar over, er jo knarke miljøet det er snakk om, men nå er det slik att han skylder flere penger, noe jeg ble fortalt etterpå av noen han også har svindlet. Føler meg ikke jævlig, men når det er de siste pengene man har å prioriterer dem over mat for å holde seg frisk så blir en rusmisbruker jevla pissed.
Alle har vel gjort denne tabben en eller annen gang, sån man lærer seg.

I Kalifornien gav EG og en venn 200 dollar till en dude som skulle fikse LSD og weed. Han stack av på sykkel fra Height-Ashbury. Etter det er det vare først.


Hvis du skal get even eller ei er opp till deg. Er du OG vet du hva du skal gjøre. Hvis ikke, styr unna så du ikke åker på hjuling selv.

Kommer fra ett litet sted i Sverige, og hvis man vil handel her kan man ikke ha rykte som pushover/sucker.

Jeg ville gitt han på kjeften.
Sist endret av travaxa; 22. april 2020 kl. 19:13.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Altså, hvem har ikke stått utenfor en kjip jævla blokk og skjønt at man enten får noe dårligere elller ingenting av en fyr som vil "hjelpe", men som egentlig bare er et kynisk fordyrende ledd mellom deg og varene? Det er virkeligheten for de som har den lille verdien "nettverk" i dopmiljøer. Man bruker det man kan. Fortsett å kjøpe og bruke dop, så blir det å få tak i det du vil ha, det aller minste problemet i verden.
Det er andre ting som glimter med sin herlighet etterhvert.

MVH
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er akkurat det, konsekvenser skaper konsekvenser, å jeg vet speedfreaks kan fort komme på døra mi å rundstjele kåken hvis du har gitt en av dem på kjeften. Men prøver uansett å komme meg ut av miljøet for å starte ett nytt liv med nye relasjoner, men jeg vil også stå opp for meg selv. Takk for tilbakemeldinger uansett, ha e fin kveld. Btw Stin Bisson, kjipt det med den prostituerte i Polen, de er flinke til det der
Hadde heller sagt til alle jeg kjenner at han er upålitelig og at man ikke burde kjøpe fra han noe mer.
Er et par dealere som har flyttet vekk pga de ikke fikk solgt noe mer etter det her.
Anonym bruker
"Leken Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gitt fra meg penger flere ganger og alltid fått varene. Men da er det noen jeg stoler på og skjenner godt.

Det er mye kyniske folk som hustler spesielt nå når folk er desp etter flis.
meste har vel blitt sagt, men finnes jo darknet f eks.
el du kan dra det så langt å lage det du vil ha selv. noe er lett som rakkern, andre ting (ser på deg, LSD) krever litt mer..
men har du lyst på det nok så finner du hvilken vei som passer deg til slutt, bare les les les, prøv, så les litt mer
jeg ble frastjålet 1500 spenn fra en dealer jeg hadde kjøpt mye fra tidligere og trodde jeg kunne stole på... ikke stol på dealeren med pengene dine med mindre du har et betydelig personlig forhold med dem utenom dealer/kunde rollen
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mange av disse tilfellene er det mellomledd og ikke faktisk dealer som scammer eller stikker av med pengene. Dersom en dealer med masse kunder gjør dette, sprer det seg som ild i tørt gress og dealer mister business. Samme for et par år siden, dealeren begynte med dyrere pris per G med cannabis, og mistet 70% av kundene. Brukte et par år på å komme tilbake igjen med lavere pris
Sist endret av KjemikalieX; 23. april 2020 kl. 13:02. Grunn: prisdiskusjon