Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 15739
Fikk en mail med en bekreftelse på at en vare jeg har bestilt hadde blitt sendt den 19/3. Har fortsatt ikke fått verken pakka eller noen hentelapp.
Prøvd å googlet om erfaringer, men ikke funnet noe.

Noen som har handlet derifra?
Det nettstedet er rimelig shady.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Det nettstedet er rimelig shady.
Vis hele sitatet...
http://trommelyd.no/

Trådstarter: spør folka i denne tråden som har shoppa fra shady.no: freak.no/forum/showthread.php?p=3023166&highlight=shady
Bestilte derfra i 2012, ingen problemer. De brukte ikke posten, men tollpost/mypack eller hva det nå heter.
Sist endret av KultNick; 29. mars 2014 kl. 22:36.
▼ ... over et år senere ... ▼
har skrevet mail, facebook og ringt, men ingen respons. Er denne siden helt nede nå?
Jeg har kun gode erfaringer med shady, men tror aldri jeg har hatt behov for å kontakte dem så kan ikke si noe om kundestøtte.

Kan også legge til at jeg, etter å ha sett reklamen her på freak, har prøvd maryjanes.no som virker som et bedre valg da shady har mange overprisede billigprodukter i forhold.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av slasherman Vis innlegg
har skrevet mail, facebook og ringt, men ingen respons. Er denne siden helt nede nå?
Vis hele sitatet...
Nei? Den er da vitterlig oppe.
Tror du kun får tak i han via epost, etter som jeg har erfart ihvertfall. Prøvd og ringe og sånn men har ikke fått tak i han da.
takk for svar, får bestille en liten ting først å se om den dukker opp
Det har ikke engang gått 7 arbeidsdager, det tar gjerne litt tid selv når man bestiller innenlands.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Det har ikke engang gått 7 arbeidsdager, det tar gjerne litt tid selv når man bestiller innenlands.
Vis hele sitatet...
Vanligvis forventer jeg å ha fått varen INNEN 7 arbeidsdager når det gjelder innenlandspost og norske nettbutikker.

Hva er poenget med å bestille innenlands, hvis det tar like lang eller lengre tid som å bestille fra utlandet?
Samtidig er prisen som regel stivere i norge også, så jeg pleier å rettferdiggjøre dette med at "jaja, du får hvertfall pakken i løpet av uka".
De fleste gangene jeg har bestilte røykeutstyr som piper, papir og så videre, så har jeg fått brev på 2 dager.
Crimea River
Alec's Avatar
Jeg har prøvd shady.no en gang og fikk varen etter noen få dager. Ingen ting å klage på.

Jeg bruker vanligvis Spliff.no og er veldig fornøyd med dem, men det var en periode hvor de gjorde endringer på nettbutikken og jeg da måtte prøve noen andre. Jeg brukte muligheten til å teste forskjellige papirer med smak ettersom shady har et ganske stort utvalg. Kan ikke anbefale det til noen andre, det var stort sett bare dritt..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Veldig Shady.

Varene jeg bestilte ble sendt etter et par dager men jeg fant en bedre deal i utlandet så jeg har bestemt meg for og returnere pakken... jeg har ikke hentet den på postkontoret.

Problemet er at de svarer ikke på telefon eller email... jeg har sendt dem 2 emailer og det har gått 5 arbeidsdager uten svar... og telefonen er aldri på... jeg får altid som svar at abonnenten har skrudd av telefonen.

Jeg skal vente til den blir sendt tilbake men jeg er engstelig siden jeg ikke vet om jeg får pengene tilbake...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg bestilte to bonger, fikk de kjempekjapt, men den ene hadde fått en sprekk. Ringte og de ba om å få et bilde, jeg sendte, og de sendte en ny større bong free of charge
Jeg har sammenlignet prisene hans med prisene i fra leverandøren...

Alt han selger er veldig overpriset...

for eksempel han vil ha 1600kr for en bong som koster 600kr i fra blackleaf.de


http://shady.no/products/black-leaf-...ercolator-23cm


http://www.blackleaf.de/black-leaf-b...erko-5294.html
Sist endret av GrandAndreasK; 19. august 2016 kl. 13:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av GrandAndreasK Vis innlegg
Alt han selger er veldig overpriset...

for eksempel han vil ha 1600kr for en bong som koster 600kr i fra blackleaf.de
Vis hele sitatet...
Du kan plusse på 500-600 kr på den prisen pga. frakten til blackleaf og kostnader for moms og tollbehandling. Da syntes jeg ikke det er så dyrt med 1600 kr i en liten nisjebutikk her i Norge...
Sist endret av caperno; 19. august 2016 kl. 13:47.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg tar meg den frihet å friske opp denne: Skal bestille vape, eneste norske nettbutikk jeg finner er shady.no. Spliff og maryjanes er nede, og smokepure har ikke de vapene. Staybaked.no? Er det noen som har noen butikk å anbefale? Viktigst med rask levering, pris er mindre viktig. Redd det kan bli problemer på grensen i disse dager, at leveringer blir stående på grensen, derfor tenkte jeg å unngå utenlandske, noen som har erfaring med shady.no?
Sist endret av Trinity2020; 3. april 2020 kl. 16:36.
Sitat av Trinity2020 Vis innlegg
Jeg tar meg den frihet å friske opp denne: Skal bestille vape, eneste norske nettbutikk jeg finner er shady.no. Spliff og maryjanes er nede, og smokepure har ikke de vapene. Staybaked.no? Er det noen som har noen butikk å anbefale? Viktigst med rask levering, pris er mindre viktig. Redd det kan bli problemer på grensen i disse dager, at leveringer blir stående på grensen, derfor tenkte jeg å unngå utenlandske, noen som har erfaring med shady.no?
Vis hele sitatet...
Ja, har aldri hatt noe problem med Shady.
Søk "headshops Norge" så får du ett par alternativer.
Shady.no funker utmerket, rask levering har de også.

Brukerutstyr er helt lovlig å bestille så på grensen får de ikke gjort noe som helst med det, først når det har blitt tatt i bruk det blir "ulovlig".
Topp! Da har jeg omsider bestilt, takk for hjelpen!